Wedvich Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 True, true. Dårlig karma at den tuppen fra Ba på returen ikke ble tilkjent scoring Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ser ut som ballen var inne. Men som Wikestad sier, det er en umulig avgjørelse. Har ikke sjans til å se om den er over eller ikke. Blir fint med målteknologi kjenner jeg. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jupp. Fikk jo et mål mot Tottenham som ikke var over også, så det svinger begge veier for oss. Så mållinjeteknologi blir bra, ja! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Å herregud, Frank Lampard <3 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Som jeg bare elsker Lampard! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Skulle bare mangle. Londons beste lag! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Men for å komme litt tilbake på jorden igjen; skade på Terry og Hazard, og kanskje Azpilicueta også? Det passer veldig dårlig før Benfica-kampen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Men for å komme litt tilbake på jorden igjen. Nei! La meg sveve lengre! Grattis Takker. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Godt at vi avgjør dette i dag. Vi har faen meg mistet så mye poeng denne sesongen pga. svake dommere, om vi skulle gått ut med 1-1 og igjen en dommer som ødelegger så hadde det klikket for meg. Nå kan vi bare tape mot Everton så Liverpool ikke har Europa neste sesong. Forkastelig av Aston Villa å holde på med slik buing mot Terry når han går ut. Greit at de ikke liker han, men dog. Thorgan Hazard @HazardThorgan8 2mGreat victory !!!!#cfc Endret 11. mai 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Chelsea Youth @chelseayouth 5m Lampard: "Bobby Tambling's a great man, he's not been well lately, I didn't want to overcook the celebration out of respect to him." Om Lampard drar til sommeren håper jeg han kommer tilbake og får en annen jobb hos Chelsea en eller annen gang. Fantastisk fyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Han burde få ny kontrakt. Nummer 8 burde også fredes. Ingen spiller i Chelseas historie kommer noengang til å nå Lampard opp til ballene engang. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Vi kan i teorien ta 2. plassen fra City på målforskjell nå! Men da må de tape begge sine neste og vi vinne mot Everton. Vi har +35 og de har +31 i målforskjell. Endret 11. mai 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Christine Bleakley @clbleakley 23m Never thought I'd cry watching football!!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ble sikkert fan etter at Chelsea vant CL hun 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ble sikkert fan etter at Chelsea vant CL hun Det er forloveden til Frank Lampard............. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Dersom de taper begge sine og vi vinner mot Everton tar vi dem er eneste mulighet for at vi IKKE tar andreplassen at alle tre kampene blir ettmålsseiere eller at City sine blir svært, svært målrike. Men de taper åpenbart ikke begge sine siste kamper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Må innrømme at jeg ikke er så oppdatert på wags'a, jeg beklager så sterkt for min spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå