Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Pressekonferanse nå: Chelsea FC @chelseafc 16m RB on Hazard: 'He had a calf problem. Yesterday he was limping a bit, but I think he will be fine.' #CFC Chelsea FC @chelseafc 19m Ryan Bertrand is also still out. #CFC Chelsea FC @chelseafc 19m Benitez on team news: 'Moses is limping a bit. Mikel is training. Hazard, we are a bit concerned and have to keep an eye on him.' #CFC Chelsea FC @chelseafc 11m RB on JT: 'Competition in this position is hard here. Cahill, Ivanovic, David Luiz are doing well. Four centre-backs have to compete.' #CFC Chelsea FC @chelseafc 7m RB: 'Lampard will play against Aston Villa, and after we have to decide the team for the final.' #CFC Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Nå lykter det Jose i lang vei her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Jepp. Vi har en egen tråd forresten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1512804 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg hadde det i hvert fall helt utmerket i går under mitt første besøk på Stamford Bridge, det blir definitivt ikke siste gang. Har vært en nøler de siste sesongene, og til andre supportere her på forumet i samme situasjon vil jeg be dere dra i vei så fort dere har mulighet neste sesong. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Planlegger en tur over til balløya igjen til høsten/vinteren. London er en herlig by og man har masse å finne på uansett om det er kamp eller ikke. Spent på om jeg skal dra på en toppkamp denne gangen eller om jeg finner meg en kamp hvor det er et litt mindre lag. Var heldig sist da jeg var på Chelsea - City og Chelsea vant 2-1, ved mål av Meireles og ingen andre enn Frank Lampard på straffe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Falcao ryktes til Monaco nå. Høres søkt ut men kan hende han drar en Hulk/Witsel/Willian. Er vel veldig lav skatt i Frankrike om jeg ikke tar helt feil og. Er ikke særlig gira på å få han til Chelsea, men det hadde vært litt trist om han skulle forsvunnet dit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Lav skatt i Frankrike? Hahahahahaahaha. I Monaco derimot... 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Er vel veldig lav skatt i Frankrike om jeg ikke tar helt feil og. Det gjør du. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Luksusskatt på 75%. Halla. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Luksusskatt på 75%. Halla. 75% skatt? Rene kommunismen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 75% skatt? Rene kommunismen Sånn går det da man kaster Sarkozy, og tar inn Hollande. Syntes synd på Frankrike! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Har vel lite å si for bortskjemte overbetalte spillere som Zlatan. De får to mill i uka om de skal ha to mill i uka, om skatten blir høy må bare PSG betale mer lønn. Endret 11. mai 2013 av Emils. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Frankrike er bevis på hvorfor sosialister ikke burde slippes ut av sine hjem utenom å gå til jobb Endret 10. mai 2013 av AllFather Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Har vel lite å si for bortskjemte overbetalte spillere som Zlatan. De får to mill i uka om de skal ha to mill i uka, om bli høy må bare PSG betale mer lønn. Om bli høy? Røyk hasj da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Givende bidrag du kommer med. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Givende bidrag du kommer med. Takk. 2 Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Frank Du glemte "Super" først! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Super er automatisk lagt til foran Frank. Trenger ikke skrive det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå