Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea spiller mye penere fotball under Raffa en med forrige manager de hadde, hans Chelsea spilte den minst underholdene fotballen jeg har sett på mange år.

 

Funnet et bedre plass til Luiz og fått Zorres til å begynne å score mål, 20 denne sesongen, uheldigvis bare syv i serien .

Lenke til kommentar

Jævla latterlig bytte å sette innpå Bønna. Ødelegger hele flyten offensivt. Hadde vært 1000 ganger bedre å sette inn Lampard eller Terry. Synd Benitez fortsetter å bruke spillere som Bønna. Stusselig fyr. Håper vi tar Villa på Søndag så vi kan slippe å stresse med å måtte slå Everton. Hazard burde spilt hele kampen. Torres derimot, like ræv som sitt vanlige.

Lenke til kommentar

Hazard blir tatt av tidlig grunnet en føling til skade. Han var uansett god, og kunne spilt hele kampen. Vi mister altfor mye ved å ta av både han og Oscar. Når vi itillegg setter inn på to begrensa spillere så blir det lett for Tottenham og dommeren å ta fra oss 2 poeng.

 

Selv om Villa er vanskelige så var de rimelig rævva mot oss i Julen, og jeg blir små forbanna om han hora klarer å sette opp et lag som gjør at vi taper mot Villa.

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2321846/David-Luiz-listens-Andre-Villas-Boass-instructions-Lewis-Holtby.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

Stygge albuer til side, så elsker jeg Luiz. Herlig personlighet. Han lo visst forresten på Old Trafford fordi United fansen kalte han Sideshow Bob. Altså ikke noe unormalt usportslig som det så ut til først.

Lenke til kommentar

Kjenner eg driter i hele greia. Fyren er en tulling til tider, men dette er ikke noe krise. Og eg har veldig vondt for å tro at han ligger og flirer fordi han "lurer" alle. Fliringa indikerer uannsett bare at han har ikke så vondt som han vil at folk skal tro, og han er langt fra den første som holder på slik.

 

Sidebob unnskyldningen synest eg derimot er litt rar.

 

Utfallet i kampen har det heller ikke en dritt å si for.

Lenke til kommentar

Hva er problemet med at han flirer av at fansen kaller han Sideshow Bob? Først trodde jeg det var relatert til taklingen eller det røde kortet, som ville vært usportslig, men dette er det ikke noe galt med. Bortsett i fra at det ser veldig dumt ut.

Lenke til kommentar

Hva er problemet med at han flirer av at fansen kaller han Sideshow Bob? Først trodde jeg det var relatert til taklingen eller det røde kortet, som ville vært usportslig, men dette er det ikke noe galt med. Bortsett i fra at det ser veldig dumt ut.

 

Problemet er at (som jeg prøvde å illustrere før) det rett og slett ikke virker troverdig.

Fyren har blitt kalt dette så ofte, så det at han skulle flire (mens han har vondt) av at noen kaller han Sideshow Bob, er en tynn unnskyldning i mine øyne.

Lenke til kommentar

Problemet er at (som jeg prøvde å illustrere før) det rett og slett ikke virker troverdig.

Fyren har blitt kalt dette så ofte, så det at han skulle flire (mens han har vondt) av at noen kaller han Sideshow Bob, er en tynn unnskyldning i mine øyne.

Jeg synes det virker mer logisk enn at han ler av situasjonen. Men jeg er jo ikke akkurat nøytral her heller. Agree to disagree?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...