Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Ja Gary Neville, han er styrt av en 13-åring.

Ser jo sånn ut noen ganger da.. Når han spiller forsvar.

 

Fantastisk talent har han, og en helt enorm skuddfot. Tror han kunne spilt bra på de fleste plasser på banen, men som midtstopper virker han litt for rastløs noen gang. Han har dog hevet seg siden overgangen, og er potensielt en kjempespiller. Men per nå tilfører han ikke akkurat trygghet i et forsvar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kommet seg på stabiliteten i midtforsvaret denne sesongen. Jeg kjenner selv at jeg ikke lenger holder pusten når skal ta fra en angripsspiller ballen.

 

Luiz og Ivanovic har begge 7 mål denne sesongen, Cahill og Terry 6 mål. Det er fint å ha midtforsvarere som hjelper til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva skriver de? Det er uansett aldri hold i noe som helst de skriver. Søppel ala Se&Hør fra ende til annen.

Ja, tar det de skriver med en klype salt som regel.

Uansett: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4912934/Jose-Mourinho-agrees-Chelsea-return-on-July-1.html

 

Dagbladet: http://www.dagbladet.no/2013/05/03/sport/fotball/premier_league/chelsea/real_madrid/26975597/

(ikke at den er noe mer troverdig da de referer til The Sun uansett).

Lenke til kommentar

Ser ut til at Mourinho har hatt en herlig rant.

 

Nik Postinger ‏@TouchlineDrama 2h

Mourinho slips into the third person—"5 [Champions League] semi finals in 21 years. The Mourinho you label a failure managed 3 in 3 years!"

 

Nik Postinger ‏@TouchlineDrama 1h

Mourinho turns to one of the reporters in the room, says "Oh you want a piece of paper too?" then distributes his sheet of achievements out.

 

BJWH_jOCIAIiiPG.png

 

Nik Postinger ‏@TouchlineDrama 20m

Mourinho—"It hurts me when Inter Milan do not win. I rejoice when I see Chelsea winning. It hurts me when Porto do not win. That's how I am"

 

Nik Postinger ‏@TouchlineDrama 42m

Amazing moment when Mourinho names all 18 previous Madrid managers one by one comparing their achievements to his. One journalist walks out.

 

:laugh:

Lenke til kommentar

Mourinho er herlig. Fotballen trenger sånne som ham også; det hadde vært dritkjedelig om alle bare skulle være snille og greie og konforme hele tiden og aldri si noe galt/ukorrekt. Det skal jo til syvende og sist være underholdning, enten det skjer på banen eller etterpå.

Lenke til kommentar

Mourinho er herlig. Fotballen trenger sånne som ham også; det hadde vært dritkjedelig om alle bare skulle være snille og greie og konforme hele tiden og aldri si noe galt/ukorrekt. Det skal jo til syvende og sist være underholdning, enten det skjer på banen eller etterpå.

 

Er det ikke nettopp dette dere hater Rafa for?

Lenke til kommentar

Regner med jeg ikke trenger å forklare forskjellen på Rafa og Mourinho for Chelseasupportere til deg?

 

Deilig med 3 poeng idag. Litt heldige, men føles fortjent. Worst case så fikk vi tilbake de poengene vi mistet på Anfield. Usportslig reaksjon av Luiz, men litt morsomt og ganske uskyldig alt i alt. Men hadde det vært Rio som hadde ligget på bakken og gliset mens en Chelsea-spiller ble utvist hadde jeg ikke vært blid, så forstår at det ikke er like kult i fra alle perspektiver.

 

Sett i fra en annen kameravinkel:

 

vLlnXjS.gif

 

Endret av Aleks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Er det ikke nettopp dette dere hater Rafa for?

 

Ser jo at det jeg sa kan virke hyklerisk, men nei, jeg syntes egentlig ikke at det er det samme som Rafa-sagaen.

 

Benitez har slengt så mye dritt om spillere, klubb og fans at det er vanskelig å ha noe sympati igjen for ham. Rafa virker jo som en hyggelig fyr i media ellers, så det understreker inntrykket av at han har slengt dritt for å være en kuk, ikke bare for å psyke ut Chelsea. Det at han har gått direkte til angrep på fansen er lavmål som jeg aldri har sett fra Mourinho. Og så skal det sies at Liverpool satte en del kjepper i hjulene for Chelsea i blant annet CL under tiden Benitez var der, noe som er med på å forsterke det dårlige inntrykket fansen har av ham.

 

Rafa har påført Chelsea-fansen mye vondt på flere plan, og det setter ham i et helt annet lys i utgangspunktet enn Mourinho, uavhengig av hvor høyt elsket Mourinho tross alt er.

 

Personlig er jeg nå litt ambivalent til hele greien. Nå er nå realiteten slik at Benitez er Chelsea-manager til sommeren, og da håper jeg at han gjør det bra ettersom det gagner begge parter. Men om han mot formodning får fornyet tillit etter sesongen, tror jeg nok jeg finner frem Brann-drakten min igjen og flagger tilbake til Tippeligaen frem til klubben kommer på bedre tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferguson gir seg, og spekulasjonene begynner. Nå når både ManU og Chelsea står uten manager til sommeren, hva kommer til å skje? Mourinho pluss Ronaldo til United i stedet? Å lese aviser fremover kan fort bli like uforutsigbart som Hazard-sagaen i fjor sommer. Vet ikke heeelt om jeg liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...