Pernicious Weed Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Hvis det er fult av Chelsea-supportere som poster utsagn som dette i United-tråden og plusser opp hverandre for å skape sinne, da er vi like gode. Nå har jeg aldri vært i United tråden selv, og om denne oppførselen er noe Chelsea-supportere også utøver så er det noe de kan holde seg til gode for. Om denne oppførselen er noe som går igjen i hele fotball-forumet så går det uansett verst utover de lagene med færrest supportere. Huffameg. Tenke seg til at United-fans kan være så frekke å svare i denne tråden... Om dere vil holde dere for dere selv, og ikke orker å ta debattene med andre enn "egne" så har vel sikkert Chelseafansen et eget forum på supporterklubbens side. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Ser veldig Mourinho ut etter gårsdagens intervjuer. Etter kampen: http://www.weaintgotnohistory.com/chelsea-fc-transfer-rumours-news/2013/4/30/4287340/jose-mourinho-chelsea-fc-manager Og på oppfølgingsspørsmål under pressekonferansen: http://www.football365.com/news/21554/8682748/The-Teasing-One-Hints-At-PL-Return... Nå må vi da begynne å nærme oss? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/her-er-spillerne-abramovitsj-har-lovet-mourinho-4037832.html Pepe? Hell no Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Nei, eneste på den listen jeg virkelig vil ha nå er João Moutinho. Resten klarer vi oss uten (i hvertfall om Lukaku kommer tilbake nå.) Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Dere får faen meg ikke kjøpt Di Maria, assholes! http://realmadrid.no/artikler/kommentarer/5180cfbe470138b9161528d0 Mourinho 'bekrefter' at han drar til England om 1 mnd. Les artikkel! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Hvis han vil bevise hvor god manager han er så kan han vinne med Chelsea med minimalt av overføringer. Vi har massevis av spillere ute på lån det burde være mulig å forme noe ut av, selv om det selvfølgelig er lettere å bruke £100m på å hente Falcao og fler. Endret 1. mai 2013 av Heatsink Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Håper da vitterlig ikke Moutinho drar til dere, Mata burde holde lenge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Huffameg. Tenke seg til at United-fans kan være så frekke å svare i denne tråden... Om dere vil holde dere for dere selv, og ikke orker å ta debattene med andre enn "egne" så har vel sikkert Chelseafansen et eget forum på supporterklubbens side. Det er forskjell på å svare og være med i diskusjonen enn å komme inn i tråden for å fiske etter plusser (som han sikter til). Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Håper da vitterlig ikke Moutinho drar til dere, Mata burde holde lenge. Mata er fantastisk; jeg ser ikke for meg Moutinho som noen erstatning for ham. Men Moutinho hadde vært perfekt til å fylle det gapende hullet dypere på midtbanen. Der har vi i dag Mikel, Ramires og Lampard, og ingen av dem kan sies å ha evner til å være noe kreativt bindeledd til spillet fremover i banen. Vi har jo ingen bredde i den posisjonen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Håper da vitterlig ikke Moutinho drar til dere, Mata burde holde lenge. Hehe, leste den fort så leste først "Mourinho". Skjønte ikke helt hvilken erstatning Mata burde være for han. Men ja, hva vi skal med flere offensive nå ser jeg ikke poenget med. Vi har andre posisjoner som må forsterkes før trioen bak spissen forsterkes. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Trenger ingen andre spillere inn enn Falcao og kanskje en defensiv midtbane. Selger vi Torres sitter vi med Falcao, Lukaku og Ba. En klassespiller, et ungt talent og en middelmådig spiss som backup/squadspiller. Endret 1. mai 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Er ingenting tristere en Chelsea supportere på hjemmebane, trist å høre på hylingen dies Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Luiz er midtstopper, men ser ut til å være en bedre spiss... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Alt for farlig å ha bak, aldri forstått hvorfor han ikke får spille mer på midten Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) David Luiz og Ramires møter gamleklubben i EL-finalen. Artig hvis vi klarer å få med oss et trofé i år også. Endret 2. mai 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Jon Martin Henriksen @JonMartinH Kok og rør i Chelsea hvert eneste år, men kommer til finaler og vinner trofeer. Imponerende. For en klubb. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Er ingenting tristere en Chelsea supportere på hjemmebane, trist å høre på hylingen dies Jeg kommer på en ting iallefall... Ja Gary Neville, han er styrt av en 13-åring. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Sa jeg noe om Chelsea spillere? Bare utrolig premenstruelt å sutre på Benitez 24/7, vitner om et mentalt nivå som ikke er det høyeste. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Begynner å irritere meg over hylingen mot Benitez nå, greit at jeg fortsatt hater han. Men gidder ikke å bruke min tid på å hate han, når jeg heller kan bruke tiden på å elske laget mitt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Skjønner det ikke jeg heller. Han forsvinner om noen kamper, og Chelsea spiller faktisk bra for tiden. Hvorfor fokusere på Benitez da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå