Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har noe å si denne serierunden?

 

3 Chelsea 34 33 65

4 Arsenal 35 30 64

5 Tottenham 34 17 62

 

Arsenal har veldig enkle kamper igjen (QPR, Wigan, Newcastle), kan fint ende opp med 71 poeng.

 

Skulle vi vinne mot Aston Villa og spille uavgjort mot både United, Everton og Tottenham vil vi også ende opp på 71 poeng.

 

Hvis Tottenham spiller uavgjort mot oss, men vinner mot samtlige andre motstandere, Soton, Sunderland og Stoke havner de på 72.

 

Med andre ord kan dette fint pågå til siste runde, men vi er favoritter til å klare oss.

Lenke til kommentar

Fotballdelen på dette forumet har jeg gitt opp, egentlig. Er alt for håpløst... Derav lite posting fra meg i denne tråden.

 

Det er mange rødtrøyer som lirer av seg trollposter og skaper håpløse debatter. De fleste av dem som poster her inne ligger på blokkert-lista, det hjelper en del.

Lenke til kommentar

Det er "rødtrøyene" som gjør dette, ja.

 

Hvis det er fult av Chelsea-supportere som poster utsagn som dette i United-tråden og plusser opp hverandre for å skape sinne, da er vi like gode. Nå har jeg aldri vært i United tråden selv, og om denne oppførselen er noe Chelsea-supportere også utøver så er det noe de kan holde seg til gode for. Om denne oppførselen er noe som går igjen i hele fotball-forumet så går det uansett verst utover de lagene med færrest supportere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...