Herr Brun Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Jeg synes vi bør beholde Lamps. Og Lukaku må tilbake uavhengig av annen spiss inn. Ny spiss må evt være erstatter for Torres. Ellers antar jeg Essien ikke kommer tilbake, han ble lånt ut, og så gammel som han er er ikke det et godt tegn. Mest prekært er å hente inn diverse fra utlån (de bruyne, van aanholt...), få inn en sentral midtbane med god pasningsfot og høy arbeidskapasitet begge veier og kvitte seg med alt rælet som er i troppen. Malouda, Benayoun (en overgang jeg virkelig ikke fatter) og ferreira er jo en start. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 10 kamper på Suarez! http://www.thefa.com/News/governance/2013/apr/luis-suarez-violent-conduct-charge-liverpool-chelsea-ivanovic-ten-matches.aspx Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Deilig. Føler meg fremdeles snytt for 2 poeng da. Men det er vår skyld og. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Deilig. Føler meg fremdeles snytt for 2 poeng da. Men det er vår skyld og. Prestasjonsmessig var både Chelse og Liverpool jevngode i kampen, så et rettferdig resultat tatt det i betrakning ville vært uavgjort. Men det er ikke alltid det beste laget vinner, og denne kampen skulle vi rettmessig vunnet. At det er vår feil at vi ikke scorer enda et mål er det riktig, men vi kan ikke skylde på det når det er to store dommertabber som avgjør kampen. Dommerne i Premier League, og ellers i verden gjør grove dommertabber nesten uke etter uke. Det burde jo snart blitt utviklet noe teknologi som assisterer dem i dømmingen. Det er bra at mållinjeteknologien kommer, det er ett steg i riktig retning i hvertfall. Endret 24. april 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det stemmer det ja. Chelsea FC @chelseafc 1m Torres on his nose: 'It's getting better. Next week I'll go with the doctor to see if I can play without mask. It's not comfortable.' #CFC 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Sky Italia og Marca melder nå også at verdens beste trener er klar for klubben. Håper så inderlig det er noe i dette og ikke bare rykter. Det positive med dette, om det stemmer, er at Roman har gått med på å gi fra seg mye av makten. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 (endret) El Tzorro? TSO hadde det vært kjekt å få tilbake i ligaen, da kan det bli underholdende å se Chelsea igjen (no offence intended ) Endret 25. april 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Grattis med Mourinho og Falcao. Topp 3 neste år blir uten tvil Manchester klubbene samt Chelsea. Så blir det en håndfull klubber som vil kjempe om 4. plassen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 El Tzorro? TSO hadde det vært kjekt å få tilbake i ligaen, da kan det bli underholdende å se Chelsea igjen (no offence intended ) Var det underholdende å se Chelsea under mourinho? Er så lenge siden nå men mener da bestemt at det var veldig defensivt og kjedelig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Det var 1-0 kamper all over the place da ja. Men det er 9 år siden, så fotballen har forandret seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Var det underholdende å se Chelsea under mourinho? Er så lenge siden nå men mener da bestemt at det var veldig defensivt og kjedelig? Jeg erindrer det var underholdende ja, men godt mulig det er alderdommen som slår inn og skaper et utopisk bilde av kampene under han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Det var 1-0 kamper all over the place da ja. Men det er 9 år siden, så fotballen har forandret seg. Var det eg mente å huske. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Det var jo noe helt nytt rundt kampene. Noe man ikke hadde hatt i pl før. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Det var underholdene for Chelsea-fansen med tanke på at vi vant flere kamper enn vi har gjort verken før eller siden, men det var ikke den mest offensive og lekne fotballen som er morsomt for nøytrale. Det var sånn vi hadde det med Villas Boas i fjor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Sant det, men det er frustrerende å slippe inn så mye mål som vi gjør. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Akkurat som at Mourinho har noen krav til Roman, har nok også Roman noen krav. For eksempel attraktiv fotball og forhåpentligvis bruk av akademiet, som er hovedargumentet mot å ansette Jose. Men vi får se, ting har vært mer "offisielt" før og ikke skjedd. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Det har vel vært "offisielt" i et års tid nå at Chelsea kjøper Falcao. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg tviler på at vi vil få mekanisk og kjedelig angrepsfotball med Hazard, Mata og Oscar i laget. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Ryktes at dette er neste års bortedrakt. Siden det forrige bilde jeg la ut ikke stemte, så vet jeg ikke hva jeg skal tro på. Edit: Bare jeg som syns at det ser ut som en drakt som Frankrike kunne brukt? Endret 25. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Ser ut som en Frankrike-drakt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå