Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg synes vi bør beholde Lamps. Og Lukaku må tilbake uavhengig av annen spiss inn. Ny spiss må evt være erstatter for Torres. Ellers antar jeg Essien ikke kommer tilbake, han ble lånt ut, og så gammel som han er er ikke det et godt tegn.

 

Mest prekært er å hente inn diverse fra utlån (de bruyne, van aanholt...), få inn en sentral midtbane med god pasningsfot og høy arbeidskapasitet begge veier og kvitte seg med alt rælet som er i troppen. Malouda, Benayoun (en overgang jeg virkelig ikke fatter) og ferreira er jo en start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig. Føler meg fremdeles snytt for 2 poeng da. Men det er vår skyld og.

 

Prestasjonsmessig var både Chelse og Liverpool jevngode i kampen, så et rettferdig resultat tatt det i betrakning ville vært uavgjort. Men det er ikke alltid det beste laget vinner, og denne kampen skulle vi rettmessig vunnet. At det er vår feil at vi ikke scorer enda et mål er det riktig, men vi kan ikke skylde på det når det er to store dommertabber som avgjør kampen. Dommerne i Premier League, og ellers i verden gjør grove dommertabber nesten uke etter uke. Det burde jo snart blitt utviklet noe teknologi som assisterer dem i dømmingen. Det er bra at mållinjeteknologien kommer, det er ett steg i riktig retning i hvertfall.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

El Tzorro?

TSO hadde det vært kjekt å få tilbake i ligaen, da kan det bli underholdende å se Chelsea igjen (no offence intended :p )

Var det underholdende å se Chelsea under mourinho?

 

Er så lenge siden nå men mener da bestemt at det var veldig defensivt og kjedelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...