Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et argument i det hele tatt? Ja, om United har vunnet serien gjør ikke det det enklere for oss. Det er Manchester United det er snakk om, de kommer ikke til å gi seg uten 100% kamp i 90 minutter.

 

Tviler sterkt på at de tenker "Jaja, nå har vi vunnet serien så nå kan vi cruise inn resten av kampene". Ja, presset er nok mindre, men de kommer nok til å kjøre oss hardt.

Jada, utfordring blir det uansett, men jo færre motivasjoner jo bedre. Det ideelle hadde vært tap i kveld slik at de ikke kan ta rekorden, og at de vinner på Emirates. Men ville blitt veldig overrasket om de ikke tar det i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er en sinnsyk spiss når han er i form, kan egentlig ikke komme på noen bedre.

Men han er nede i et voldsomt høl nå, og spørsmålet er når han krabber opp igjen.

 

Torres var jo også ekstremt god og han ser ikke ut til å noen gang komme seg opp igjen, i alle fall ikke i England. Nå tror jeg ikke RVP er så langt nede i sumpa, men spisser som ikke treffer mål får en skikkelig knekk på selvtillitten.

 

Jepp, er ganske bekymret for formen til Persie. Han må virkelig begynne å treffe mål snart. Som du sier, Persie minner veldig om Torres som ikke har scoret et ligamål på 1002 minutter (17 timer på banen).

 

Synes det er tragisk at Clattenburg får dømme. Han er en tragisk dommer, på linje med han gamle sulikken.

 

Hvem andre skal dømme den da? Du hadde jo reagert uansett hvem det hadde vært. Clattenburg for Mikel-saken, Foy for å ikke utvise Aguero, Friend for å ikke utvise Suarez, pluss Webb av en eller annen grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, er ganske bekymret for formen til Persie. Han må virkelig begynne å treffe mål snart. Som du sier, Persie minner veldig om Torres som ikke har scoret et ligamål på 1002 minutter (17 timer på banen).

Hvor mange mål hadde han scoret før det hattricket siden nyttår? :)

 

Jeg unner han alt godt, er en utrolig god spiller, og kjekt at han begynte å treffe igjen (selv om alle skulle vært blåst av for offside :p )

Lenke til kommentar

Hvem andre skal dømme den da? Du hadde jo reagert uansett hvem det hadde vært. Clattenburg for Mikel-saken, Foy for å ikke utvise Aguero, Friend for å ikke utvise Suarez, pluss Webb av en eller annen grunn.

FA og dommerne er veldig upopulære hos Chelsea for tiden av åpenbare grunner, og det er rimelig opplagt at dette ikke er tidspunktet for at han skal dømme en Chelseakamp igjen. Det er klart at Clattenburg skal dømme Chelsea fremover, Mikel-saken er ferdig og han er uskyldig, men dette er ikke tidspunktet og det kommer til å gjøre vondt verre.

Hva tror dere skjer med Torres etter sesongen?

Blir han solgt/byttet vekk eller lar de han få en sesong til på seg?

Midtbanen deres er den beste i ligaen, så en hver spiss burde vel strengt tatt vært i toppen av toppscorerlisten år etter år.

Den offensive midtbanen er god, midtbanen er egentlig ganske dårlig. Jeg tror Torres blir. Han har en veldig høy lønn, så han må isåfall gå ganske mye ned, og jeg tror ikke noen klubber han har lyst til å dra til er villige til å ta sjansen på han sånn som det er nå. Han er nok mest sugen på Atletico Madrid, men det ville vært veldig risikabelt å signere han, spesielt når de allerede sliter økonomisk.

Lenke til kommentar

Hvem andre skal dømme den da? Du hadde jo reagert uansett hvem det hadde vært. Clattenburg for Mikel-saken, Foy for å ikke utvise Aguero, Friend for å ikke utvise Suarez, pluss Webb av en eller annen grunn.

 

Faktisk ikke. Det er vel omtrent første gangen på lang tid jeg reagerer på at Clattenburg blir satt opp som dommer mot oss. Det Foy har vist denne sesongen har uansett vært Øverebø-nivå. Så det er tragisk at slike dommere får matcher som betyr så mye som de gjør. Webb tørr iallefall å blåse og jeg er sikker på Webb hadde utvist både Aguero og verdens styggeste esel.

Lenke til kommentar

Torres har scoret for lite i ligaen, men han har stort sett ikke vært så håpløs mange skal ha det til denne sesongen. Det imponerer meg faktisk når han fortsetter å jobbe og være uegoistisk på banen selv om det har gått dårlig såpass lenge. Nå kan han også unskyldes litt fremdeles med han må spille for mye, selv med Ba så brukes Torres hele tiden, men nå hindrer ikke det samme kampprogrammet andre Chelsea-spillere fra å spille bra.

 

Om han skal spille neste sesong må nesten være opp til neste sesongs manager. Skal vi fortsette med dagens formasjon kan det bli håpløst uten en klar ener-spiss. Hverken Ba, Torres eller Lukaku står frem som klart bedre.

Lenke til kommentar

[/size]Hvor mange mål hadde han scoret før det hattricket siden nyttår? :)

 

Jeg unner han alt godt, er en utrolig god spiller, og kjekt at han begynte å treffe igjen (selv om alle skulle vært blåst av for offside :p )

 

14 mål på 20 kamper før nyttår. 10 mål på 14 kamper etter nyttår. Så han har nesten scoret oftere i ligaen etter nyttår.

 

Angående Clattenburg, hva er galt med timingen? Før eller siden hadde han jo fått en Chelsea-kamp uansett, det er vel greit at han får den nå og at alle kan legge hendelsen bak seg?

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om neste overgangsvindu? Litt kommer nok til å falle på om vi greier topp 4 eller ikke. Men om vi går ut i fra at vi gjør det hvem vil dere se komme inn og ut? Gourlay har sagt at vi kommer til å kjøpe inn rundt 3 spillere og at mange spillere som nå er på lån vil bli hentet tilbake.

 

Ut:

Turnbull

Hilario

Benayoun

Malouda

Lampard

Ferreira

 

Det vi mangler etter dette er en reservekeeper og vi får en enda mer svekket midtbane. Har allerede vært inne på at jeg tror at vi er ute etter Scurrle siden Oscar skal inn i en dypere rolle. Det tror jeg kan bli bra da han både har offensive og defensive egenskaper. Lukaku vil jeg hente tilbake om vi ikke kjøper inn en annen spiss. Hvis vi skal ha Falcao eller Lewandowski, så tror jeg vi kommer til å tjene på å sende han ut på enda et lån. Swansea har blitt nevnt som et alternativ til det. Jeg ville vært fornøyd om vi har Ba/Lukaku/Torres fremme neste sesong, og håper ihvertfall at vi unngår Falcao.

 

Blir og spennende å se om de lar forsvaret stå. Cole fikk ny kontrakt, så det kan hende vi fortsetter med Cole/Bertrand neste sesong. Eventuelt henter inn PvA.

 

Cech, Mr. X

 

Azpilicueta, Ivanovic

Luiz, Terry, Cahill, Ivanovic

Cole, Bertrand, PvA

 

Mikel, Ramires, Oscar, Essien

Mata, Hazard, Schurrle, Moses, KdB

 

Ba/Lukaku/Torres

 

Så spørs det og hva vi skal gjøre med andre talenter, som McEachran, Chalobah og Marin. Tror ikke vi får et kjempeaktivt vindu slik som vi har hatt tidligere, til tross for at vi får frigjort en hel del penger bare i lønninger. Neste manager får forhåpentligvis en finger med i spillet og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...