Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bitter ja. Fy faen, jeg kunne slått hull i veggen hadde det ikke vært for at er murvegg her. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Forresten bra reaksjon av Ivanonic. Ikke typen til å holde hodet kaldt. Var kanskje det Suarez tenkte og. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ja ble litt imponert over Ivanovic der, synes jeg ser Carragher bli utsatt for noe lignende, hadde ikke hørt enden på det. Herregud som han snakket hull i hodet på dommeren i dag, fikk han kort for det eller var det noe annet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Gjør det rett før innlegget kommer også, håper vel på straffe ved at Ivan reagerer med dytt eller at Ivan blir så paff at han får litt plass. Helt latterlig. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Får bare håpe at ikke denne kampen ble avgjørende om Champions League neste år. Endret 21. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Får bare håpe at ikke denne kampen ble avgjørende om Champions League neste år. Det er det ikke. Egentlig er 2-2 borte mot Liverpool godkjent, men ikke i dag. Mtp. målet kommer etter at kampen skulle vært ferdig og at han som scorer skulle vært utvist også. Om vi ikke klarer CL er det i kamper som mot Saints hvor vi mister 2-0 ledelse. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ja ble litt imponert over Ivanovic der, synes jeg ser Carragher bli utsatt for noe lignende, hadde ikke hørt enden på det. Da hadde det ikke vært en klareringsball som hadde flyget opp på tribunen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Swansea neste helg, deretter Manchester United før Tottenham. Dette kan bli tøft. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Forhåpentligvis vinner United i morgen, slik at de får mindre press på seg når vi møter dem. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tipper de likevel er revasjelystne etter to tap mot oss i cuper. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor det er et argument i det hele tatt? Ja, om United har vunnet serien gjør ikke det det enklere for oss. Det er Manchester United det er snakk om, de kommer ikke til å gi seg uten 100% kamp i 90 minutter. Tviler sterkt på at de tenker "Jaja, nå har vi vunnet serien så nå kan vi cruise inn resten av kampene". Ja, presset er nok mindre, men de kommer nok til å kjøre oss hardt. Endret 21. april 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tror absolutt er en fordel for både Arsenal og Chelsea om United har sikra ligaen før de møtes. Selv om Arsenal sikkert ikke synes det er noe kult å stå æresvakt for mesterne, tror jeg de heller vil møte et United som allerede har vunnet ligaen. United har tapt kamper etter å ha vunnet ligaen før, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tror nok det blir lettere for United pga. at både Arsenal og Chelsea vil da ha press på seg noe som gjør at de stresser mer og risker mer i angrep enn United. Muligens kommer United bare til å ligge lavt inntil det åpner seg for en mulighet eller bare gjøre som Barca og gi pasninger fram og tilbake inntil noen går på løp (kjedelig, men men). Sikrer vi ligaen mot Villa vil nok kampene mot Arsenal og Chelsea dessverre være mindre spennende for oss Men på en annen side ville ikke et tap brydd oss like mye Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 For et stusslig lag United er om, de som allerede vinnere av PL, velger å ligge lavt og satse på kontringer. Jeg håper virkelig for klubben sin del at de faktisk ikke synker så lavt og gir faen i å underholde de siste kampene. Selv om fotballen de har spilt i år har vært noe av det kjedeligste på flere år så burde de virkelig prøve å få til litt underholdende fotball nå som de vinner PL. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Måtte bite av meg en liten latter her! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Skal ikke se vekk ifra at dere vinner mot United. RVP vet ikke hvor mål står lenger (straffemål og offside mål teller ikke). Rooney pusher 400kg og daffer bare rundt. Erten får stort sett noen minutter mot slutten. Wellbeck er vel skadet? Så med Ba på topp istedenfor mr 1 mål per 1000 PL minutt så har dere gode sjanser. Midtbanen deres er jo den beste i PL, bare synd dere ikke har en toppspiss som står i stil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Straffemål og offsidemål teller fint det. Har du glemt at han ikke har scoret på alle straffene? Og han sto vel rundt 30 cm i offside og det var ikke 1 meter foran mål. Hadde han skutt lavere kunne keeper fort ha reddet den. Men ja, RvP må begynne å trene på skudd igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Han er en sinnsyk spiss når han er i form, kan egentlig ikke komme på noen bedre. Men han er nede i et voldsomt høl nå, og spørsmålet er når han krabber opp igjen. Torres var jo også ekstremt god og han ser ikke ut til å noen gang komme seg opp igjen, i alle fall ikke i England. Nå tror jeg ikke RVP er så langt nede i sumpa, men spisser som ikke treffer mål får en skikkelig knekk på selvtillitten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Som om ikke FA og dommere har tatt Chelsea hardt nok bakfra i det siste har de nå valgt Clattenburg som neste dommer vi skal ha. God innsats for å unngå kontroversielle hendelser og drama, FA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå