Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som så alt for ofte i det siste: Fornøyd med resultatet, men nok bare med det. Vil ikke si vi spiller utrolig dårlig, men jeg vet vi kan så mye bedre. Håper gutta finner frem til det siste giret til onsdagen. Lørdagen får gå som den går, nå er det viktigere ting å fokusere på.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Spørsmål til Chelsea-fans: Hva synes dere om laget deres i dag? Greit nok at dere ikke hadde en spesielt god kamp, men makan til grisespill? Sene taklinger, albuer i hver duell, sparker spillere som ligger nede osv. Håper UEFA tar affære og gir dere straffen dere fortjener.

Lenke til kommentar
Spørsmål til Chelsea-fans: Hva synes dere om laget deres i dag? Greit nok at dere ikke hadde en spesielt god kamp, men makan til grisespill? Sene taklinger, albuer i hver duell, sparker spillere som ligger nede osv. Håper UEFA tar affære og gir dere straffen dere fortjener.

Ikke pent, og jeg håper det ikke er noe de bevist går inn for å gjøre og at det heller bare er "heat of the moment", i mangel på bedre ord. Det at Terry sparket/dro beinet over magen på Torres må jeg ærlig innrømme at jeg satt selv å tenkte at det var forbanne unødvendig. Men samme det, dagen ble blå og det er alt som teller for nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Blir sikkert sunget bra om en uke den.

Ikke for å være nebbete, men synger Chelsea-fansen? De er vel blant de mer stumme på balløya. Men nå har de i hvert fall fått en sang å synge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...