Emils. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Konge fyr! Må bli helt satt ut om plutselig en av dine helter kommer helt uventet mens man er på jobb for å gi deg en drakt personlig. Må være helt sykt. Herlig gjort av klubben/Mata også! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Litt kjedelig reaksjon fra fyren, da. Så ikke ut som om han ble så glad/overrasket. Kanskje litt i sjokktilstand at plutselig Mata står foran deg med en drakt + masse kameraer. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Tok en titt på lønnen til spillere som drar til sommeren. Vanvittig med penger som hives ut vindu hver uke. Rundt 21m pund årlig som vil frigjøres. Wages according to various sources: Lampard = 140k Malouda = 80k Benayoun=70k Sturridge = 60k Paulo = 40k Turnbull = 17k Total= £407k/w #CFC Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Lampard har til en viss grad fortjent den lønnen, men at spillere som Malouda og Bønna tjener mer enn spillere som Mata og Ivanovic er galskap. De bidrar strengt tatt ikke med noe som helst. Malouda er jo nærmere juniorspiller. Turnbull sin lønn er vel ikke så ille? Uansett, håper klubben rydder opp og fjerner spillere som snyter klubben for penger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Det var hovedsaklig Malouda og Benayoun sin lønn jeg tenkte på ja. Men forstår at klubben ikke er interessert i å forlenge med Lampard med mindre han er villig til å gå veldig ned i lønn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Jeg er enig med deg. Det er en ting at Frank scorer mål, men min personlige meninger at Lampard ofte (for ofte) ikke bidrar med nok fart fremover på banen. Ramires - Mikel er enn mange ganger så bra kombinasjon på midten. Føler at Lampard ofte blir borte i kamper hvor vi er avhengig av raske overganger og raskt spill. Jeg skulle gjerne sette at Lampard ble i Chelsea til han la opp, men vi har virkelig ikke råd (vi har jo egentlig det, men det er "bortkastet" penger) å ha en spiller i klubben bare for å ha han der. Det er kun målene Lampard scorer som folk ser på når de skal bedømme om han fortjener ny kontrakt eller ikke. Sett under ett har ikke Lampard vært vår viktigste spiller denne sesongen, og jeg foretrekker Mikel - Ramires hver dag fremfor Mikel/Ramires - Lampard. Og å ha en stallspiller som vi betaler over 1 million i uka til er egentlig for mye, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Helt enig. I tillegg tar han ikke defensivt ansvar i det hele tatt. De fleste som ser hver Chelsea-kamp legger merke til det, i motsetning til de som bare ser på antall mål han har scoret. Til kontrast så tjener vel spillere som Giggs og Scholes langt under halvparten av det han gjør og, samtidig som de aksepterer benkrollen i større grad en det jeg har fått inntrykk av Lampard ikke gjør. Men det blir spekulering. Håper virkelig han får rekorden da, men begynner å bli knapt med tid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. april 2013 Rapporter Del Skrevet 20. april 2013 Han har ihvertfall fått tid av Benitez og sjanser til å gjøre det. Nå er han inne i en forferdelig måltørke. Og det er synd og si det, men et Chelsea lag med Frank Lampard er nærmest tannfattig. Jeg synes ikke formen hans er god nok til å gi han ny kontrakt. Han må heve seg eller akseptere en annen løsning, deriblant som du er inne på, en benktilværelse og et tredje eller fjerde valg. Fotballen har forandret seg i den retningen at de raske spillerne, både med og uten ball, er de som er de viktigste. Nå er det ikke lenger like viktig å gå til fysisk krig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2013 Rapporter Del Skrevet 20. april 2013 Jepp. Ser ut til at Chelsea har mer eller mindre avslørt bortedrakten og 3. drakten. Vet ikke om det var med vilje eller ikke. Likte den svarte, den hvite så ikke så fin ut. http://www.youtube.com/watch?v=y31jnLbS_Mo Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 20. april 2013 Rapporter Del Skrevet 20. april 2013 Hjemmedrakten var pen, men håper ikke den svarte eller hvite drakten der blir å se på fotballbanen neste sesong. Ser mer ut som treningstøy enn en skikkelig drakt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jeg liker alle de tre draktene. Den hvite er ålreit fordi den skiller seg ut og er dermed verdt å kjøpe inn for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 VI ble snytt for FA cup finalen iallefall. Når man ser hvor jævla dårlig City er uten han fordømte stygge gnomen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Selvfølgelig måtte Tottenham få tidenes vitamininnsprøyting (og 3 vanskelige poeng) rett før innspurten. Great. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Blir kvalm av å se på Suarez som prøver å filme seg til frispark hele tiden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Blir kvalm av å se på Suarez som prøver å filme seg til frispark hele tiden. Han filmer da ikke, bare tennene hans som hekter seg fast i bakken og da kan det være vanskelig å holde seg på bena. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Han filmer ikke i den situasjonen, men han overspiller og dritt og møkk. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Puh, deilig med den straffen. Men jeg hater virkelig å se på straffer generelt sett, får sånn puls av det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Sant! Kamptråd her forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1502082&st=100 Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Stemmer. Glemmer konseptet "kamptråd" av og til Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Nå er jeg drit lei av å bli bortdømt. Dommerne i PL er faen meg på nivå med Suarez. De er noen feige kjerringer (med unntak den kvinnelige linjedommeren). De klarer faen ikke å gjøre jobben. Liverpool scorer på overtiden av overtiden, med en spiller som ALDRI skulle vært på banen. Jeg lar en legende svare oppsummere for meg: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå