Alastor Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hazard er jævlig god, ingen tvil om det . Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ser jo ut som Chelsea vinner trofeer, mens dere vinner bare 1 trofee. Vi holder kan fortsatt nå målet vårt med topp 4, mens dere mistet målet deres når dere røyk for Real i Champions Legue. Hazard er bedre, ferdig med den saken. Hahahahahahahhaha. Målet deres om topp 4? Om noen av dere Chelsea-fans hadde "om vi havner på topp 4 samt kvalifiserer oss for EL (ved å ryke ut av CL) som mål før sesongen så er dere større tapere enn jeg trodde.Selv må jeg innrømme at jeg fryktet Chelsea som tittelutfordrere i år. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Idiotisk å sammenligne Kagawa og Hazard. Først og fremst fordi Hazard har spilt dobbelt så mange kamper denne sesongen i en annen posisjon, men også fordi han kostet nesten det dobbelte. 7 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hahahahahahahhaha. Målet deres om topp 4? Om noen av dere Chelsea-fans hadde "om vi havner på topp 4 samt kvalifiserer oss for EL (ved å ryke ut av CL) som mål før sesongen så er dere større tapere enn jeg trodde.Selv må jeg innrømme at jeg fryktet Chelsea som tittelutfordrere i år. Hvorfor det? Etter den særdeles ustabile fjorsesongen som endte med en sjetteplass og mange nye spillere og ny manager var det ikke mye som tydet på at Chelsea skulle være en stor tittelutfordrer. Selv etter seiersrekken på begynnelsen av sesongen kom vi aldri høyere enn tredjeplass på bookingselskapenes liste over favoritter. Jeg hadde da inntrykk av at de fleste Chelsea-supportere hadde som mål å ha en stabil og lovende sesong med 2/3-plass I PL. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hahahahahahahhaha. Målet deres om topp 4? Om noen av dere Chelsea-fans hadde "om vi havner på topp 4 samt kvalifiserer oss for EL (ved å ryke ut av CL) som mål før sesongen så er dere større tapere enn jeg trodde.Selv må jeg innrømme at jeg fryktet Chelsea som tittelutfordrere i år. Største taperne, er kanskje en grunn til at vi ikke siktet høyere, når vi får inn en feit spanjol, som tidligere har utalt seg at han ALDRI noensinne ville være manager for Chelsea. Samt det er bedre å ryke ut ved gruppespillet i champions league å få muligheten til å vinne Europe League, en å ryke ut første rundt å ikke få det. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Her er et "leaked" bilde av drakten... ikke sikker det stemmer, men legger det ut her uansett. Trur ikke det er den drakten det er snakk om, som jeg ser hvertfall (kan ha sett feil). Men vis du ser behind the scenes klippet, så ser du at rundt chelsea logoen er det en gull/gul kant, mens på rykte bildet er det hvite kanter. Men, kan også bare jeg som er blind. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fordi dere underpresterte stort i fjor, men vant alikevel CL. Og med nye kvalitetskjøp så hadde jeg forventet at dere skulle bli kvalitet i år. Ingen av dere som visste at dere skulle få en feit spanjol som trener når sesongen startet vel? Og jeg er uenig, jeg vil heller gå videre fra CL enn å vinne EL. Hvorfor? Fordi jeg har ingen relasjon til EL, det er for second tier klubber og noe ingen burde sikte på - utenom Liverpool, Everton etc. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Et trofee er et trofee. Når man er med i konkurransen så er det bare idiotisk å ikke gå etter å vinne trofeet. Jeg er enig i at det hadde vært bedre med større trofeer enn evt FA og EL, men når Benitez har ødelagt alt så må man håpe man klarer noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Minner om at vi har en egen Hazard-tråd. Og vi var ikke realistiske tittelutfordrere før sesongen. Vi ble det etter noen runder før vi krasjet og Roman gjorde sitt. 1. Utd 30 77 2. City 30 62 3. Chelsea 31 58 4. Tottenham 32 58 Håper City taper i morgen. Da tror jeg 2. plassen kanskje kan bli et mål etterhvert. EL er en konkurranse som vi skal være for gode til å være med i og hadde lett ofret den for en 4. plass. Men så klart gøy å vinne den om vi skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ser jo ut som Chelsea vinner trofeer, mens dere vinner bare 1 trofee. Vi holder kan fortsatt nå målet vårt med topp 4, mens dere mistet målet deres når dere røyk for Real i Champions Legue. Hazard er bedre, ferdig med den saken. Så høye ambisjoner dere hadde i Chelsea da. Vi får se hvor lenge Hazard er fornøyd med å bli i en klubb som bruker massevis av penger på spillerkjøp og lønninger, men likevel har topp 4 som mål. Tipper Hazard også heller vil vinne FA cupen og Ligacupen enn Premier League. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Chelsea underpresterer men vinner fortsatt trofeer, woop. Et trofee er et trofee. Når man er med i konkurransen så er det bare idiotisk å ikke gå etter å vinne trofeet. Jeg er enig i at det hadde vært bedre med større trofeer enn evt FA og EL, men når Benitez styret har ødelagt alt så må man håpe man klarer noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Hvilke trofeer er det vi snakker om her? Eneste "trofeet" som er delt ut er vel lc, og det var vel swansea som vant? Eller tenkes det på VM for klubblag? Edit: litt kjapp googling gjorde mitt inntrykk av at det kun var å møte opp for å vinne VM gjort til skamme..... Endret 8. april 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 PL og CL er heller ikke delt ut, men det er ganske klart at Chelsea ikke får dem Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Jotun: Tenker på at Chelsea underpresterte i fjor og vant FA og CL. Er vel også den engelske klubben som har vunnet mest etter United i det 21. århundret. Endret 8. april 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) raphael honigstein @honigstein Mourinho to Chelsea buzz getting louder. two very different people with CFC connections insist "it's a done deal" Noen her som vet noe mer? Endret 8. april 2013 av Payung Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har kommet "bekreftelser" i flere uker nå. Den eneste sikre bekreftelsen du får er når du ser Mourinho trene Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er ikke enig i alt, men her er en grei oppsummering: http://www.weaintgotnohistory.com/2013/4/8/4196856/jose-mourinho-chelsea-return-latest-news-rumours-reports Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Mye sant i den artikkelen. Først var det bare smårykter her og der fra dårlige kilder, men nå har jo faktisk profilerte og respekterte journalister o.l slengt seg på i kampen. I want to believe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tror det bare dreier seg om at jorunalister o.l. hisser opp hverandre. Det er mindre risiko å rapportere at det er en avtale klart når det har blitt rapportert at det "nesten er klart" i to uker tidligere, men ingen av dem har noen kilder ennå. Denne trenden sammen med at hverken Mourinho eller Chelsea går ut og avkrefter ryktene ettersom begge vil holde alle muligheter åpne og de ikke har noe å tjene på å avkrefte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4876574/Roman-Abramovich-told-to-grab-Jose-Mourinho-for-Chelsea-now-or-risk-missing-out.html Det er artikler som denne som kaster tvil over hele greia. Alt for åpenbart at de rett og slett ikke vet. Så derfor produserer de en artikkel der de kan si at de hadde rett om Mourinho kommer, eller så kan de skylde på en meget upopulær person om han ikke gjør det. Mourinho tilbake hadde vært fantastisk, men man skal kanskje også spørre seg hva som er best for akademiet vårt? Mourinho er ikke akkurat kjent for å produsere unggutter. Sånn sett hadde Guardiola vært den beste løsningen på lang sikt, men det hjelper lite når Roman har skremt han bort. Så får vi se hvordan fremtiden blir når FFP begynner å trykke skikkelig. Det at Welbeck hadde sin kamp nummer 100 for United i går får meg til å stille spørsmål med hva i alle dager vi driver på med her. Vi sitter på en gullgruve som utnyttes alt for dårlig. Ta Bertrand for eksempel. Den eneste som står bak Cole. Hvis han ikke hadde greid å komme seg inn på førstelaget hadde vi hentet en annen spiller til rundt 20m pund kjenner jeg Chelsea rett. Takket være Bertrand kunne de pengene gå til Oscar istedet. Det er egentlig ikke så farlig hvem som blir manager neste sesong, det viktigste er at han får sitte noen sesonger og at vi får litt stabilitet tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå