Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å bruke energi på kommentere noe mer om kampen enn at det er som forventet og at jeg er drittlei.

Gir forresten faen i FA cupen hvis det skal gå på bekostning av 4. plassen. Få innpå Hazard, Demba Ba fort som f.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Sykt imponerende å se at vi har spillere som Moses og Bertrand som ikke klarer å skru en ball inn i feltet uten å treffe første Saints spiller hver jævla gang. Fy faen det er så patetisk latterlig lavt. Håper feite Rafa er fornøyd med å starte uten Hazard, Mata og Ba.

Lenke til kommentar

Svarte faen ass. Bra du er god til å prioritere også. Ditt jævla taktiske geni.

Det er da faen meg ikke en kjeft som innerst inne bryr seg om vi vinner FA cupen. Det eneste som betyr noe er den jævla topp 4 plassen. At Benitez heller vil vinne FA cupen fremfor å ha æren i behold (bare å innse at han er en forbanna taper og jeg håper av HELE mitt hjerte at ryktet og æren til Benitez for alltid er ødelagt). Det her suger så jævlig. Akkurat nå fortjener klubben Justin Bieber som supporter.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Benitez er kun ute etter å vinne et trofe før han forlater Stamford Bridge. Det er jo ingenting å si for han om vi tar 4. plassen eller ikke, han skal ikke være her neste år uansett. Han vil vinne et trofe for seg selv og sørge for å gjøre mest mulig skade i en klubb han har offentlig har uttalt at han missliker. Forbanna klovn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...