Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

John Chapman ‏@BelgoFoot 2m

Belgium watch: Friday, Eden Hazard should become youngest ever player to gain 35 caps for Belgium (22 years 74 days) beating Paul Van Himst.

Det belgiske landslaget kommer til å bli så latterlig fett med årene. Mye talent i Courtois, KDB, Hazard, og Lukaku. Thorgan har sjanser til å komme inn og vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Getting the feelings back! After three months and one week it goes all right. So far so good! I'm expecting to be back in 2/3 months." - Romeu.

Skaden på han var virkelig tragisk. En av spillerne som løftet seg veldig under Rafa, og som jeg selv er veldig spent på. Blir ikke overrasket om AVB henter han igjen.

Lenke til kommentar

Har Barcelona fortsatt tilbakekjøpsklausul på han?

Synes det jeg har sett av han har vært alt fra det veldig bra, til ganske elendig. Noe dritt med spillere som spanske klubber har tilbakekjøpsklausul på. De kan jo finne på å signere dem tilbake og selge dem i samme vindu, bare for å tjene mer penger på dem. Sånn som Real Madrid gjorde med Negredo.

Lenke til kommentar

Det er alltid Mourinho-rykter. Chelsea-bloggen We ain't got no history har på en humoristisk måte annonsert at vi er i Moucon 3, der Moucon 5 er ingen sjanser for at han kommer til Chelsea, og Moucon 1 er det 100% sikkert at han kommer. Selv ser jeg liten grunn til at han skal forlate RM, med mindre det er interne konflikter.

http://www.weaintgotnohistory.com/2013/3/24/4140536/jose-mourinho-chelsea-return-tweets-rumours

Lenke til kommentar

CHELSEA: Cech - Azpilicueta, Ivanovic, Terry, Bertrand - Mikel, Lampard - Moses, Oscar, Marin - Torres.

Tolker det slik at FA cupen på Mandag er prioritert høyere. Vi skal slå Saints uansett, men siden vi er så ustabile hadde jeg likt at vi faktisk gjorde det vi kunne for å vinne resterende PL kamper. Fa cupen er ikke viktig i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...