Emils. Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 152 av 200 mål har kommet ved skudd på første touch! #Lampard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Går utifra at headinger også gjelder som "første touch"? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Martyn Ziegler @martynziegler Police confirm two arrests for racism at Chelsea were from West Ham section. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Martyn Ziegler @martynziegler Police confirm two arrests for racism at Chelsea were from West Ham section. Kom vell ikke akkurat som noe sjokk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Whoscored artikkel om KdB: http://www.whoscored.com/Blog/rtx3n4ik6eqjx5tuqxfkrg/Show/Player-Focus-Chelsea-Have-the-Brains-but-Not-De-Bruyne "Since the start of February De Bruyne's rating is at an average of 8.22 over 7 appearances - a figure only bettered in Europe's top 5 leagues by Messi, Bale, Lewandowski and Cazorla." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Courtois ranket som La Ligas beste keeper. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Spent på å se hva som skjer med han. Vil Chelsea satse på han eller Cech? Tror ikke Courtois er særlig interessert i å være reservekeeper. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Whoscored artikkel om KdB: http://www.whoscored...t-Not-De-Bruyne Men.. men... altså... whoscored.com? Really? Endret 18. mars 2013 av Zeromac Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Noe galt med dem? Startet forresten en spillertråd for Hazard. -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1496201 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Whoscored.com er en side med loads av shit. Er diskutert opp og i mente før, så jeg bare linker til /r/chelseafc der du kan lese om hvorfor man ikke burde ta det de skriver seriøst. http://www.reddit.com/r/chelseafc/comments/1ajcg2/kevin_de_bruyne_vs_the_4_other_chelsea_playmakers/c8xz5kh Prøver ikke å ta bort noe med KdB sine prestasjoner, det er uten tvil en spennende spiller, men føler ikke whoscored er en særlig "gyldig" kilde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Hmm.. Ja kanskje ratingsystemet deres er litt virkelighetsfjernt, men liker artiklene deres. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Flere som la merke til at JT lot Lampard få være kaptein? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Har John Terry lov til det der da? Uansett så er liker jeg gesten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Husker han prøvde på det for en stund tilbake også, han skulle gi kapteinsbindet videre og JT ropte til han "Lamps, no" eller noe. Kan hende jeg tar feil midt på natta her, men erindrer noe lignende som skjedde. Visste ikke at man kunne bytte kapteiner midt i kampen uansett? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg trodde også at eneste tillatte bytte av kaptein var om nåværende kaptein gikk ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg trodde også at eneste tillatte bytte av kaptein var om nåværende kaptein gikk ut. Mulig det var derfor JT ikke tok i mot "That's not allowed you knobhead" - sa sikkert noe slikt til Lamps. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 The captain of a team has no special status or privileges under the Laws of the Game but he has a degree of responsibility for the behaviour of his team. Det var det eneste jeg fant om saken. Mener da Lampard og JT har tatt båndet i fra Cech flere ganger uten problemer når de har kommet på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Snakker om å dra et sitat ut av sammenheng. Det står under overskriften "Showing dissent by words or action", og betyr altså at kapteinen ikke har noen spesiell rett til å protestere på dommeren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Det var det eneste jeg fant om kapteiner mente jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå