Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United-utligninger på "overtid" er alltid kjedelig, selvfølgelig, men alt tatt i betraktning mistet dere to poeng. Det var mer enn forventet: Jeg var helt sikker på United-seier før kampen.

 

Jeg viser altså ikke tegn til emotendenser, Chauz. Ikke ennå. Gullhåpet lever fremdeles - rent matematisk. Men jeg tviler ...

Lenke til kommentar

Det er for øvrig latterlig hvordan mange av mine medsupportere - hovedsakelig dem på VG Nett og ChelseaFC.no-forumet - tar seier mot United som en selvfølge. Jeg tror selvfølgelig at muligheten er der, men de glemmer tydeligvis hvor sterke United kan være på sitt beste og lar statistikken tale i altfor stor grad. Årets United-lag har det som skal til, og det var faktisk "såvidt" vi unngikk hjemmetap mot et formsvakt og lite fungerende Arsenal. Jeg går med andre ord inn i den kommende uka med beskjedne forhåpninger. Ekstra irriterende og skummelt er det også at uavgjort ikke er godt nok. Bare seier og hjelp fra West Ham eller Wigan kan gi oss seriegull.

 

Det ser mørkt ut.

Lenke til kommentar
Jeg forventer ærlig talt ikke seier. Uavgjort og ett (eller to) bortemål er mer enn nok til å gjøre meg fornøyd.

 

Blir det ikke seier til hjemmelaget i morgen kveld er det vel å regne som en seier for Chelsea fans nesten uansett. Selv om 0-0 er litt farlig da.

Jeg hopper hvertfall i taket om det ikke blir en hjemmeseier, da tar jeg nok finaleplassen på forskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...