Emils. Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Burde vunnet mye mye mer i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Var en grei kamp synes jeg. Lampard løper mye frem som gjør at West Ham kommer til. Men det er definitivt den beste kampen jeg har sett med Ramires - Lampard midtbanen. Så da har vi en uthvilt Mikel til neste kamp. Good game, Rafa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Chelsea FC @Chelseafc_life CHELSEA PICS: John Terry responds to abuse from West Ham fans by raising an imaginary trophy. Legend. #CFC Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Charlie @charliecfc_ Police investigating coin thrown at Lampard after his goal. pic.twitter.com/Wi9G5rQ6Sn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det bare meg eller har Hammerssupporterne gått helt av hengslene i år..? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er vel GSE-gjengen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Herregud, det er helt latterlig. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Chelsea FC @Chelseafc_life CHELSEA PICS: John Terry responds to abuse from West Ham fans by raising an imaginary trophy. Legend. #CFC Haha. Morsomt på flere nivåer 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Terry er en klyse uansett. Hadde sikkert likt han om han var en kjernefigur i United, men det er han nå ikke. Litt som kanarifansen sa da Vidar Riseth kom til Lillestrøm. "Vidar Riseth er i klyse, vår klyse". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg ser din gif og høyner med en youtubefilm av Mikel: 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ti av Lampards beste mål. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2282976/Frank-Lampard-scores-200th-Chelsea-goal.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Neymar har visst sagt at han vil bli med i en storklubb som Real Madrid, Barca eller Chelsea. Er ikke så gira selv da jeg føler det blir for mange tynne tekniske spillere. Da måtte isåfall Oscar spilt en dypere rolle. Noe sånt: Oscar - Mikel Mata - Neymar - Hazard Lukaku/Ba Nei, svindyr blir han og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Neymar er verdens mest oppskrytte spiller per dags dato, og spiller i en posisjon der Chelsea har mer enn nok av spillere fra før. Jeg håper Roman svir av enorme summer på Neymar i stedet for å finne en skikkelig erstatter for Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har ikke Neymar kontrakt med Barcelona allerede? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Neymar kan vel spille spiss og? Personlig håper jeg vi holder oss til Ba/Lukaku/Torres neste sesong. Eventuelt bytte ut Torres om han går. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Neymar er utvilsomt en talentfull spiller, men det er ingen som vet hvor godt han vil klare seg i en av de store europeiske ligaene. Jeg håper vi får se ham i Europa snart, men ikke i Chelsea-trøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå