Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er helt idiotisk at han topper laget i EL 3 dager før en PL kamp hvor vi stiller med et lag som er redusert og består av spillere vi vet ikke fungerer sammen. Virker som om Rafa vil ha flere "troffies" på CV'en sin istedet for topp 4. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er nok bare å forvente også. Han vil nok heller satse på å vinne EL/FA-cupen framfor en topp fire-plass i ligaen. Rafa tenker nok sånn, og han føler nok ikke han skylder Chelsea noe uansett om han drar derfra uten CL-plass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis vi kontrollerer denne kampen her blir jeg veldig overrasket. Håper ihvertfall at han kan gjøre sånn som han gjorde mot United og ta på Mikel før det er for sent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Mata har vært årets spiller i PL, i tillegg til å virke som en veldig flott kis. Likandes greier. Synd han spiller på et mer likandes lag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Selv om jeg alltid er positiv til å se Lampard i startoppstillingen, er jeg ikke sikker på om jeg liker kombinasjonen sammen med Rami... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 For en fantastisk avslutning. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495769&st=0:) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det Torres vi har på topp, eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Torres hadde fått den på mål faktisk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Liker ikke når Lamps og Ramires spiller sammen på midten.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Haha. Så dere Terry tøya ut foran West Ham-fansen? 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Niiiceeeeee Supa Fraank..Tror Hazard kommer til å herje i denne kampen.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Frankie har ikke fått kontrakt enda? Hva skjer? Er det dette som må til for at dere sier nok er nok? Kan Roman unnlate å gi Super Frank kontrakt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Lett for de som bare ser på målstatistikken at han burde få bli, men faktum er at han takler den dype rollen ganske dårlig. Går alt for mye frem og er for dårlig defensivt som gjør at motstandere kommer til mange sjanser. Derfor Ramires - Mikel foretrekkes foran Ramires - Lampard av de fleste for tiden. Så noe statistikk på taklinger per kamp der Alonso ble sammenlignet med Lampard, og Lampard greier ikke det defensive ansvaret. De lange pasningene har ikke imponert så mye heller. Har ikke en eneste assist så langt jeg vet. Vil at han skal bli, men ikke alle spillere skal spille til de er 40. Bedre at han gir seg før man hater å se han i lagoppstillingene slik som det har vært perioder med Scholes, Giggs og Carragher. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fy faen. Eden Hazard, ass! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Lol, Oscar rakte ut hånda for en "low five" med Jaaskalainen, men ble rejected Endret 17. mars 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jaaskalainen med rundens redning maybe? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Så det ikke ihvertfall. Sikkert ikke like fristende når man taper. Jääskeläinen har forresten vært veldig solid idag. God keeper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Så det ikke ihvertfall. Sikkert ikke like fristende når man taper. Jääskeläinen har forresten vært veldig solid idag. God keeper. Hazard tok et skudd, traff en motspiller, endret retning, Jaaskalainen har allerede slengt seg, løfter ene armen opp imens han ligger nede, redder. Tror det gikk noe slikt som det, men jeg så den bare i slow motion... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå