Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

For meg er det samme faen, jeg mener at skal vi spille for å vinne kan vi like greit slå ut de beste med en gang.

Det har jeg alltid ment om cupspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Som en kort kommentar til den pågående diskusjonen i Liverpool-kamptråden (velger å ta det her), så vil jeg beklage for det lille utbruddet mitt mot Emils i stad. Var bare forbanna over at laget mitt spilte så elendig, og ble provosert når han kom inn og strødde salt i såret. Pleier vanligvis å holde meg edruelig, men denne gangen rant det over. Noen ganger kan vi skrive helt hodeløse ting, men jeg synes som regel de fleste har mye godt å bidra med. Også Emils.

 

Og da skal jeg slutte å diskutere person.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det jeg skrev var bare en liten spøk altså. Slikt forekommer da i hytt og pine. Det var virkelig ikke ment som trolling på noe som helst nivå. Jeg antok at reaksjonen kom pga. det var i kampens hete. Jeg hadde nok svart nøyaktig med samme mynt tilbake. Det er fult normalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, angrer ikke et sekund på at jeg handlet inn drakta hans for å si det slik. Husker jeg ble sjokkert når jeg trodde han tok en megadive mot United, men så tråkket han over istedet. :p

 

DrogbaFan11 ‏@Ahmed_A_Askar

Congrats: Chelsea are the 1st team through to the #NextGen Finals in Lake Como and also end Juventus' unbeaten run U19s #CFC @NextGenSeries

 

FourFourTom ‏@FourFourTom

I was impressed last time I saw Chelsea U19 (youth cup v Colchester), but to beat an unbeaten Juventus side 4-1 today they were next level.

 

John ‏@TheChelseaTalk

Juventus were the only unbeaten team in NextGen. To beat them by the margin we did is truly impressive.

 

Unguttene imponerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...