Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til vanlig når Chelsea får en straffe håper jeg at de bommer, men siden Torres skulle ta den hadde jeg håpet at han skulle score, men han bommet :( Etter det håpet jeg at Chelsea skulle vinne selv om jeg håpet at de skulle tape kampen før målet til Torres.

Why? Fordi jeg rett og slett synes synd på ham. Han gir alt for laget og gjør så godt han kan, men for en eller annen grunn så får han det ikke til, om det var pga. en skade vet jeg ikke, men det forundrer meg ikke om han har vært deprimert.

 

Hadde Chelsea tapt kampen hadde alle begynt å skylde på Torres pga. straffemissen, men i realiteten så gjør ikke resten av laget det særlig godt selv. Han kom seg forbi 3 spillere nede ved hjørne og kunne ha notert seg for en assist om Benayoun bare hadde klart å score, imponerende.

 

Fansen burde støtte ham isteden for å bue, tror ikke det blir lettere når dine egne buer på deg. Det ødelegger bare selvtilliten og du er med på å ødelegge laget selv.

Bare jeg som synes synd på ham?

Lenke til kommentar

Chelsea FF ‏@FFChelseaFC

Juan Mata: 18 goals, 23 assists.

Fernando Torres: 16 goals, 6 assists.

Eden Hazard: 11 goals, 20 assists.

Oscar: 9 goals, 9 assists #CFC

 

Hazard har gått så latterlig over all forventning jeg hadde til han. Drøyt deilig spiller. Mata er Mata, og har på følelsen at Oscar kommer til å bli stor med årene.

Lenke til kommentar

Til vanlig når Chelsea får en straffe håper jeg at de bommer, men siden Torres skulle ta den hadde jeg håpet at han skulle score, men han bommet :( Etter det håpet jeg at Chelsea skulle vinne selv om jeg håpet at de skulle tape kampen før målet til Torres.

Why? Fordi jeg rett og slett synes synd på ham. Han gir alt for laget og gjør så godt han kan, men for en eller annen grunn så får han det ikke til, om det var pga. en skade vet jeg ikke, men det forundrer meg ikke om han har vært deprimert.

 

Hadde Chelsea tapt kampen hadde alle begynt å skylde på Torres pga. straffemissen, men i realiteten så gjør ikke resten av laget det særlig godt selv. Han kom seg forbi 3 spillere nede ved hjørne og kunne ha notert seg for en assist om Benayoun bare hadde klart å score, imponerende.

 

Fansen burde støtte ham isteden for å bue, tror ikke det blir lettere når dine egne buer på deg. Det ødelegger bare selvtilliten og du er med på å ødelegge laget selv.

Bare jeg som synes synd på ham?

Denne kampen har vært et unntak fra å se han jogge rundt overalt og ødelegge angrep. Selv er jeg veldig i mot å bue på egne spillere, men kan ærlig talt ikke klandre de når de har støttet han i nesten 2 år etter å ha vært en gigantisk skuffelse i fra første sekund. Jeg håper virkelig han kommer seg til Atletico Madrid og kan finne igjen formen sin der, men jeg tror ærlig talt de ikke er interessert i han.

Lenke til kommentar

Moses O'Johnson ‏@Carmelo7891_CFC

7- Fernando Torres is the First Chelsea player to score in 7 different competitions in 1 season... Saviour #CFC

 

Noe å trøste seg med ihvertfall. :p

Han scorer når ingen andre kan ;) Men han scorer dessverre ikke når alle andre klarer det -.- Sideshow Bob der for eksempel kunne like godt ha erstattet Torres på topp.

Lenke til kommentar

Wayne ‏@TNCProject

Steaua owner: “If we score in London, we are qualified. This isn’t a team that can score three goals against us. Never!" Hahahhahahahahahaha

 

Noe av det beste med denne seieren var nesten å motbevise han eieren. Makan for en fyr. Sikkert moro for Steaua-fansen med en så selvsikker eier da. :p

Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig at vi ikke henter inn en ekstra spiss i tillegg til Lukaku. Kommer litt an på Torres, men jeg spår at han er på brua etter sommeren, og så lenge han kan akseptere en mindre rolle er Ba/Lukaku/Torres en fin angrepsrekke. Ikke akkurat verdensklasse, men jeg har lyst til at Lukaku skal få så mye spilletid som mulig. Men kjenner jeg Chelsea rett henter vi både Falcao, Cavani og Zlatan uten at noen av de greier å score. :p

Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig at vi ikke henter inn en ekstra spiss i tillegg til Lukaku. Kommer litt an på Torres, men jeg spår at han er på brua etter sommeren, og så lenge han kan akseptere en mindre rolle er Ba/Lukaku/Torres en fin angrepsrekke. Ikke akkurat verdensklasse, men jeg har lyst til at Lukaku skal få så mye spilletid som mulig. Men kjenner jeg Chelsea rett henter vi både Falcao, Cavani og Zlatan uten at noen av de greier å score. :p

Hadde likt å sett Torres ut dørene, og inn med en verdensklassespiss med Lukaku som rotasjonsspiller. Fyren er bare 19 år og er ikke en fast førsteelleverspiller heeeelt enda vil jeg si.
Lenke til kommentar

Hadde likt å sett Torres ut dørene, og inn med en verdensklassespiss med Lukaku som rotasjonsspiller. Fyren er bare 19 år og er ikke en fast førsteelleverspiller heeeelt enda vil jeg si.

Jeg tror og det beste for både Torres og Chelsea er at han bytter beite. Men jeg tror ikke det er noen klubber som er villige til å betale mye mer enn 10m pund eller den høye lønnen hans. Da må han i så fall gå kraftig ned i lønn eller så må vi betale deler av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...