Aleks Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Real Madrid Info @RmadridInfo Jose Mourinho confirmed that he will stay next season. [iTV] #HalaMadrid Jaja, det var gøy å håpe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 DrogBOSS @DrogBOSS On managing United in the future - Jose: "No, there is no chance." (MUTV) Quote from post-game interview last night. Så får vi håpe at han mener det. Innså kanskje at fansen på OT ikke vil ha han. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Må nesten si meg likegyldig til hvem vi får inn som ny manager i sommer. Rent kvalitetsmessig, hvis vi ser bort i fra managerenes forhistorie, er det få managere på markedet som overgår Benitez. Dessuten har manageren i Chelsea ikke noen ordentlig makt og fungerer egentlig bare som maskoter for klubben. Nei, det må gjøres oppvask i hele måten klubben drives på før jeg tror på en mirakelmann som skal kunne sette seg i managerstolen med bare skog og grønne enger i vente. Den eneste jeg faktisk kan håpe på er Jose Mourinho, får vi ikke han kan det være det samme egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Når en mann som Rafa får jobb i en klubb som Chelsea er det noe alvorlig galt ja. Lurer veldig på hva Roman tenker om neste manager. Om han faktisk skal gi den nye manageren en sjanse eller gi han sparken ved første formtap. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tro meg, er det en ting jeg vil finne ut av er det hva Roman tenker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ganske sikker på at han ikke tenker... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor spiller mr. Begrensa i det hele tatt? Snakker om Bønna for dere som ikke skjønte hvem jeg mente. Tragisk at han i det hele tatt brukes. Han ble vraka fra Arsenal, sier sitt. Mr. Hjernedød (Rafa) skal visstnok bruke han i et kjør. Latterlig hele fuckings greia. Får lyst til å henge seg i dusjen når man ser hvem som styrer dette laget. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Noen som ser på kampen, årets dårligste kamp? Sesongens dårligste kamp kanskje..Skjer jo ingenting når vi har ballen på deres midtbane.. Skal ikke skylde på Torres at vi taper kampen, men fy faan han har jo NULL kontroll over ballen, klarer jo ikke å stokke om bena engang jo.. Endret 7. mars 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Som Fredheim er inne på, det er null kollektivt samarbeid eller samhandling. Kommer det et Chelsea-mål blir jeg overrasket om det ikke er en individuell prestasjon (langskudd, dribleraid). Steua er mye flinkere til å sette opp og invitere til kombinasjonsspill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er det verste jeg har sett på flere år. Gir ikke Torres noen skyld, men han suger balle. Fyren er elendig rett og slett. Ubrukelig er et pent ord å bruke her. Det må virkelig være bedre å kjøre uten spiss i EL. Jeg er sikker på at vi er sterke med 4 offensive midtbanespillere enn Torres på banen. Som Fredheim er inne på, det er null kollektivt samarbeid eller samhandling. Kommer det et Chelsea-mål blir jeg overrasket om det ikke er en individuell prestasjon (langskudd, dribleraid). Steua er mye flinkere til å sette opp og invitere til kombinasjonsspill. Ja, og grunnen til at laget er så fucka sitter på benken og løser kryssord. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan funker dette EL for dere? Gruppespill nå eller er det forbi det og dere er i en form for finalespill? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Latterlig dårlig kamp, ingen plan når vi har ballen, dårlig samspill mellom leddene, satser på at enkelt individer skal avgjøre kampen.Manu kommer overkjøre oss hvis vi spiller som idag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er så typisk at når det endelig er en manager vi ikke vil ha, så får han aldri sparken. Abramovitch er en vits. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er så typisk at når det endelig er en manager vi ikke vil ha, så får han aldri sparken. Abramovitch er en vits. Tåler ikke trynet til Rafa selv, men vi må bare holde ut denne sesongen bare, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg kan ikke fatte at Roman ikke er livredd for at 4. plassen ryker om denne formen dras inn i PL. Hadde jeg vært han hadde jeg vært på første fly til Romania og blitt kvitt problemet. Tenk at deler av Arsenalfansen innbiller seg at de har en dårlig manager. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Mikel gjorde en god kamp, eneste på laget som kunne sende pasninger. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvordan funker dette EL for dere? Gruppespill nå eller er det forbi det og dere er i en form for finalespill? Er sluttspill nå.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Rykter om Reus til Chelsea...don't do that! Vil ikke si at det er å ta et steg opp å dra fra BvB til Chelsea. Spesielt ikke med det manager-tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå