Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gratulerer med avansement :)

Takk. Men til tross for seieren og avansementet var mye av spillet vårt temmelig begredelig. Det manglet kreativitet foran mål, feilpasningene florerte hos nær sagt alle - og det eneste som fungerte tilnærmet lik optimalt var forsvaret. Fenerbahce kom bare frempå ved et par anledninger. Synes Terry og Carvalho gjorde en god jobb. (For øvrig trist at også Cudicini ble skadet, men hey - vi er vant til å spille med tredjekeepere vår).

 

Jeg frykter Liverpool i semifinalen, det er ingen hemmelighet. Med mindre vi forbedrer oss to-tre hakk innen den tid, ryker finalen nok en gang - og det er svært lite ønskelig.

 

Come on, Chels!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finfin kamp i dag, med et deilig resultat, men det er en ting som plager meg noe voldsomt. Hvorfor skal Grant gjentatte ganger "safe" inn seieren med deffensive bytter. En god manager skal ikke gjøre det når vi leder med ett mål.

 

Grant gjorde vel egentlig ikke noe spesielt defensivt bytte, Belletti er den mest offensive høyrebacken vi har, og han ble satt innpå for en Kalou som virkelig jobbet og prøvde, men ikke fikk til de store sjansene. Med Belletti på banen så kunne Essien, som storspilte i forhold til mange andre på banen, komme seg opp i en mer vant posisjon på midtbanen. Det ga jo mål. Vi hadde like mange i forsvar før og etter byttene. Malouda, selv om det ikke virker som han helt trives i Chelsea og ikke får til stort, er jo ikke noe defensiv type han heller.

 

Grei kamp, holdt på å dø av akutt "hjerte i halsen"-angrep et par ganger, men ellers gjorde gutta akkurat det de kom ut på banen for å gjøre, avansere. Og takket skal Mourinho være for kanskje hans beste kjøp, Hilario. ( Ihvertfall som er igjen i klubben )

 

Gratulerer med semifinale-plassen. Gleder meg til de tradisjonelle oppgjørene :)

 

*Krysser fingra for at Torres mister lysten til å spille fotball innen de neste 2 ukene og at John Arne Riise starter kampen mot Chelsea* :p

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Finfin kamp i dag, med et deilig resultat, men det er en ting som plager meg noe voldsomt. Hvorfor skal Grant gjentatte ganger "safe" inn seieren med deffensive bytter. En god manager skal ikke gjøre det når vi leder med ett mål.

 

Nei, han henger dessverre fortsatt igjen i det samme som Jose Mourinho drev med.

 

Vi vinner forøvrig helt fortjent mot Fenerbahce. Er dog litt skremt over at vi gang på gang slipper lag inn i kampen igjen, men i det minste prøver vi å punktere den.

Lenke til kommentar

Ja, det fårn si. Det er vist ikke gamblinga som er mot meg, bare livet :p

 

Får håpe Grant kjører full fokus på CL fremover nå, for gullet i PL er virker alt for fjernt nå. Ikke en alt for dårlig sesong av Grant uansett dette, men han "må" vinne noe i år for å bli godkjent av fansen.

 

Jeg for min del begynner å like personen Grant, virker som han ikke sier noe om han ikke er nødt til det i pressen og han virker utrolig rolig. Jeg kan se meg fornøyd med sesongen og om den hadde vært ferdig allerede idag, men vi har hatt noen rare kamper som ødelegger "helhetsinntrykket".

 

Vet det er en del igjen av sesongen, men det ser mørkere ut nå og sikkert veldig mørkt ut natt til fredag. Så er vel bare å krysse fingra for at vi holder på sølvplassen, klarer å slå Liverpool på Anfield eller Stamford Bridge og at vi får solgt unna noen spisser i løpet av vår/sommern. Må vel være en spansk eller italiensk klubb som trenger Drogba, kanskje Marseille har penger nok til å hente han tilbake.

Lenke til kommentar

Jaja, det går den veien høna sparker. Håpløst å slippe Wigan til i en kamp som Chelsea dominerer totalt. Hadde på følelsen at dette ikke kom til å gå da Kirkland dro frem klasseredning etter klasseredning.

 

Jaja, sånn er fotballen - og det er vel derfor jeg elsker den. :-)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere spiller så baktungt når dere leder. Ser ærligtalt ikke poenget med å safe inn mot Wigan i nesten en hel omgang. Denne kampen kunne dere ha vunnet 4-0 om Grant hadde satset fremover på banen og spillt med Cole fra start.

 

Første omgang var forresten mildt sagt bedrøvelig...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere spiller så baktungt når dere leder. Ser ærligtalt ikke poenget med å safe inn mot Wigan i nesten en hel omgang. Denne kampen kunne dere ha vunnet 4-0 om Grant hadde satset fremover på banen og spillt med Cole fra start.

 

Første omgang var forresten mildt sagt bedrøvelig...

Fordi det er unødvendig å vinne med mer enn 1 mål vel. Alle i Chelsea vet det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...