Schweigaard Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Lurer på hva statistikken hadde sagt hvis han hadde fått støtte fra fans fra dag 1. Vanskelig å dømme Rafa når han har jobbet under de omstendighetene han har gjort. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er ganske lett når man ser på de taktiske tabbene han gjør. Feks når han så godt som fjerner hele midtbanen vår når vi jager mål mot City. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Gary Linton @AlbaEspana Pellegrini has a contract until 2015 and his agent says the managers future will be more clearer at the end of the season. 2/2. Gary Linton @AlbaEspana Manuel Pellegrini's agent: "Chelsea and other clubs have asked about Manuel" (Roma & Man City) 1/2 Så langt har vel Conte, Klopp og en til jeg ikke kommer på i farten gått ut og sagt at de blir i klubbene sine etter at Chelsea har vist interesse. Akkurat nå mener jeg vi er på et punkt hvor vi bare må ta det vi får og vise at en manager kan sitte lengre enn en sesong. Damage control. Endret 28. februar 2013 av Aleks Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Pelligrini? Mannen med et ansiktsutrykk? Vet du hvem han minner meg om? Grumpy cat Endret 28. februar 2013 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) nm, tenkte på feil mann. Tenkte på han uten hår og med hitler light barten (Spaletti) Endret 28. februar 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Helt ærlig så kjenner jeg ikke noe særlig til han bortsett i fra at han har gjort det bra I Malaga, med et stort budsjett. Men vi er ikke i en posisjon hvor vi kan velge managere i fra øverste hylle lenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Så langt har vel Conte, Klopp og en til jeg ikke kommer på i farten gått ut og sagt at de blir i klubbene sine etter at Chelsea har vist interesse. Simeone muligens? Han hadde på mange måter et lignende eventyr som RDM forrige sesong. Midt i sesongen tok han over laget han spilte for i 6 år, og ledet dem til suksess i Europa. Ligger foreløpig an til et knallsterkt sølv i La Liga. Tror det kunne vært en god investering. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Chelsea ender vel opp med Moyes når kontrakta går ut etter sesongen.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Moyes ender opp i United Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Tviler på at Moyes er villig til å "ødelegge" alt han har gjort i Everton ved å gå til Chelsea. Vente til SAF sin avgang vil være langt tryggere. Simeone muligens? Han hadde på mange måter et lignende eventyr som RDM forrige sesong. Midt i sesongen tok han over laget han spilte for i 6 år, og ledet dem til suksess i Europa. Ligger foreløpig an til et knallsterkt sølv i La Liga. Tror det kunne vært en god investering. Tror det var han ja. Vi har ihvertfall blitt linket til han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 The Football Front @ReviewFootball Dortmund director Michael Zorc says Lewandowski 'is not going to sign a new contract at the club.'Wow,let the rumours commence class ST Her burde vel vi virkelig slå til? Ser ikke at United trenger han, kanskje City om de vil erstatte Balotelli. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ville han vært noe? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2285985/Michael-Laudrup-says-Chelsea-fans-right-boo-Rafa-Benitez-I-havent-ruled-job.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Munich 2012: The inside story på Chelseatv nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 For et lag det var. Ren skjær vilje. Ikke i nærheten av det som vises på banen nå for tiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hiddinknator @GuusDevotee Terry odds shortened from 40/1 to 12/1 to be next Chelsea manager...Are people actually insane? #CFC Lol. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 WAGNH @WAGNH_CFC Thank goodness Lukaku wasn't allowed to play today Oppsummerer dagens kamp greit. 3 Chelsea 28 52 4 Tottenham 27 51 5 Arsenal 27 47 Hva håper vi resultatet blir? Skulle gjerne sett at vi blir på tredje, men det hadde gitt oss mer pusterom om Arsenal taper. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Den typen situasjon hvor jeg er glad for at det jeg håper på ikke har noen innvirkning på resultatet. Uavgjort er vel greiest. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ja, takket være Aston Villa kampen har vi en grei målforskjell. Så det gir oss en fordel om det skulle bli uavgjort. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 PL rekord. Fantastisk spiller. Håper han blir så lenge som bare mulig. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Demba Ba @dembabafoot Great team performance. We deserve what we got. To all the fans, we'll keep fighting 'til the end Al hamdulilah Har noen av spillerne egentlig støttet Rafa i media? Til og med AVB fikk vel støtte husker jeg rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå