Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter Benitez ja. Torres sin siste sjanse. Håper virkelig at han greier det i klubben vår selv om det ikke har sett lyst ut i det siste. Spilte vel 60 min mot WBA og 15 mot Juve uten et eneste skudd. Det er faktisk verre enn han noen sinne har vært. Men er glad for at Chelsea virkelig har satset på han med tanken på den latterlige summen vi betalte. Heldigvis visse punkter vi gir tillit og flere sjanser.

Vel, feil. I går startet ikke Torres og vi var like svake. Så problemet vårt strekker seg over hele banen. Om laget har mer og gi og Rdm ikke klarte å gi laget den styrken så er det åpenbart hvor problemet ligger, er det ikke?

 

 

 

Rafa er en mann med respekt. Jeg skjønner ikke hvorfor Liverpool ga ham sparken, men det er spennende om han blir Chelsea manager.

Lenke til kommentar

 

 

Likheten er at begge var trenere for samme klubb og en trener skal styre laget, ikke blande seg bort i hva supporterne holder på med. Rafa la opp til alt selv, og han må forvente at han får det slengt i trynet når han nekter å unnskylde seg for hva han tidligere har sagt. Han var ikke ønsket her og at han i det hele tatt ble ansatt var en vits.

 

Om han er så profesjonell som han sier så burde han holdt seg for god til å legge skylden på noen andre. Han kunne holdt kjeft, trent laget og gått til sommer. Han tjener ingenting, og da absolutt ingenting, på å gå ut slik han nå har gjort. Om han får sitte (noe som ville vært merkelig) så vil han ha enda flere supportere mot seg. Det vil bli enda verre for Rafa Benitez. Han tjente absolutt INGENTING på det han sa i går om han ønsket seg fred de siste 3 mnd. Det ser du, og det ser jeg.

 

Har du sett videoen jeg lenket i PL-kaféen?

 

Er ikke det han sier sant?

 

Han skjer det er bortkastet tid for en gruppe supportere å bruke tid på å få han til å gå, når han uansett forlater klubben ved sesongslutt fordi han er en vikar , det har vært klart fra dag en.

Han sier det er merkelig at supporterne ikke heller støtter laget og fokuserer seg om det i stedet for å gå etter han.

 

På Twitter skal man ha det til at han var rasende, men han er jo ikke annet enn ærlig, han hever jo ikke stemmen en gang.

Jeg vil heller si at han er oppgitt og frustrert enn rasende.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å ikke støtte laget og å ikke støtte en midlertidig manager. At det har påvirket resultater skal man ikke se bort i fra, men det er viktig for fansen å si sin mening sånn at han plutselig ikke får en forlenget kontrakt som alle har vært redd for. Nå har han heldigvis avkreftet det.

Lenke til kommentar

Hvis det får deg til å føle deg bedre skal du få lov til å se for deg det og late som at vi er dypt sjokkerte og uenig i alt Rafa sier om oss mens Roman er helt uskyldig. Faktum er at fansen hadde kommet under kritikk uansett hva de hadde gjort her. Hadde de tatt til seg Benitez hadde de blitt kalt for plastikk for det med en gang. Det var flere her inne, blant annet meg selv som valgte å se bort i fra det han hadde sagt når han ble ansatt og virkelig håpte at han kom til å lykkes, men i fra den første pressekonferansen driter han seg loddrett ut og nå later han som at det er på grunn av at han var i Liverpool de har noe i mot han. Det er helt på jordet rett og slett.

 

Kan du ikke se videoen og komme tilbake og si at han trekker frem at dere ikke liker han fordi han var i Liverpool?

 

Jeg har null tro på at en manager som i samme rant kalte Chelsea for en top club og sa at han trivdes med spillerne ville ha kalt supporterne for plastikk-supportere om de ikke hadde lagt han for hat fra dag en.

 

Å komme med sitater hvor dere støtter Rafa på en god dag hjelper lite når han blir kalt idiot, patetisk, dårlig og pepet av banen de andre dagene laget gjør det dårlig.

 

Dere kan gjerne få tro at dere har støttet Rafa, og kanskje har dere det hjemme og i det stille, men jeg tviler på at noen utenfor Chelsea-tråden har fått inntrykk om at dere har stått bak han på noe som helst tidspunkt.

Lenke til kommentar

Henry Winter ✔ @henrywinter

Benitez: "Why put 'interim' in title? Why did they need to do that? Maybe they (board) thought: 'He was at Liverpool so we put 'interim' in'

 

Han har uttalt seg om dette tidligere også i forhold til fansen. Flere gav han en fair sjanse til å rette opp det han hadde gjort. Det greide han så absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Har du sett videoen jeg lenket i PL-kaféen?

 

Er ikke det han sier sant?

 

Han skjer det er bortkastet tid for en gruppe supportere å bruke tid på å få han til å gå, når han uansett forlater klubben ved sesongslutt fordi han er en vikar , det har vært klart fra dag en.

Han sier det er merkelig at supporterne ikke heller støtter laget og fokuserer seg om det i stedet for å gå etter han.

 

På Twitter skal man ha det til at han var rasende, men han er jo ikke annet enn ærlig, han hever jo ikke stemmen en gang.

Jeg vil heller si at han er oppgitt og frustrert enn rasende.

 

Sett videon som skysport la ut iallefall. Regner med det er samme.

 

Han er et poeng, men det var da ingen som viste om Rafa skulle fortsette eller ikke. Hadde alt klaffet med Rafa, spillerne og oss så hadde han fått forsette også. Nå er jo ting verre enn da han kom. Han har gravd en grav uten å ta med seg stige. Det funker dårlig. Roman skal ha skyld, men vi (supporterne) skal ikke ta på oss tap som treneren har ansvaret for. Om spillerne er demotiverte og missfornøyd så må Rafa ta ansvaret og gjøre noe med det. Og legge skylden på oss er bare dumt.

 

Litt som AVB?

 

Som jeg skrev i Rafas corner-tråden så roser jeg der AVB for å ta selvkritikk og lære av sine feil. Det gjør han spesiell. AVB lot ikke supportere ta skylden i tapene, han var flink til å snakke for seg og selv om han ikke fungerte i Chelsea så er han er god trener. Det beviser han nå i Tottenham.

Lenke til kommentar

Vi får enes om å være uenige.

 

Jeg mener det er drøyt å påstå at Rafa har blitt støttet og at det ikke er overraskende at han snakker fra levra.

Jeg mener også, at mye av det han sier er sant, og at supporterne som ikke har støttet han fortjener å høre det.

Ja han er uprofesjonell, ja han skulle ventet til han ikke var i klubben lengre, men jeg mener bestemt at supporterne (flertallet) må våkne opp og se at det er en viss russer som er problemet, ikke "alle de andre".

 

Lenke til kommentar

Vi har ingen problemer med å se at Roman er mye av problemet. Det er uansett naivt og legge skylden på han for resultatene klubben oppnår. Vi har vunnet utrolig mye på grunn av Roman, men vi har tapt litt pga det også. I øyeblikket er det Rafa som må bort før vi begynner på nytt. Om Roman sparker Rafa vil han få støtte fra en hel klubb.

Lenke til kommentar

Roman er så untouchable som han bare vil. Han har både reddet og løftet denne klubben til utrolige høyder, samtidig som han har gjort feil etter feil. Dette er noe alle ser og de uttrykker sin kritikk i mot Roman sine handlinger. Så klart Roman er problemet når det er han som har ansatt Rafa. Det kunne jeg trent bikkja mi til å forstå.

Lenke til kommentar

Og som om ikke det var nok med alt det han har sagt så har han rett og slett gjort en elendig jobb med tydelige feil og svake taktikker.

 

BBC Sport ‏@BBCSport

#Benitez has won 14 of his 27 games in charge, a win percentage of 51.9. He stands ninth in the list of @chelseafc's Premier League managers

 

BBC Sport ‏@BBCSport

Hiddink 72.7%, Mourinho 67.6, Grant 66.7, Ancelotti 62.6, Di Matteo 61.9, Scolari 55.6, Ranieri 53.3, Vialli 52.9 - courtesy of @OptaJoe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...