Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rafa tar støyten Roman strengt talt burde ta, det er han som har ansatt han, men så lenge han spyr penger inn i kassa så er det vel ulovlig å kritisere han.

 

Greit Rafa er ingen mega-manager, men selv vitende om at han kun er vikar, så har fansen klagd, sjikanert og sutret seg til denne "meltdownen".

Endret av Snurreleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt ærlig Aleks, synes du ikke Roman slipper billig unna?

Synes du ikke Rafa har et poeng i det han sier hvis du ser bort fra det faktum at han er møkklei av å bli motarbeidet av egne supportere?

 

Jeg synes både supporterne, Rafa og Roman har opptrådd kritikkverdig, og jeg mener at det som alle disse problemene har til felles er Roman og hans avgjørelser de siste to årene, derfor mener jeg han har det overordnede ansvaret, og den største delen av skylden.

 

Men det går jo mest i hudfletting av Rafa, ikke spillernes innstilling, ikke supporternes sjikanering eller styreformannens latterlige ansettelse og sparking.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er rett og slett galskap! Det er nok ein gang eit bevis på Roman sin elendige dømmekraft! Den karen må skjønne at suksess kommer ikkje over natten, kor vanskelig skal det være å få inn i hodet?!

 

Om Roman hadde tatt eit skritt til siden, og gått av, så hadde det vært heilt i orden for meg. Til tross for at han har brakt klubben framover så kan han ikkje fortsette med å kaste managere på dør kvart halvår! Det ødelegger bare for han sjølv og ikkje minst for klubben!!

Går ut i fra at dette har ligget i bakhodet til Roman siden han ansatte RDM. At RDM skulle være mannen som ville tilfredsstille Roman sin lyst på fin offensiv fotball har det alltid ligget litt tvil bak for min egen del. Mener enda at RDM er en veldig god manager og en bra fyr, men dette nivået og denne klubben ville alltid være vanskelig. Håper virkelig at Roman ihvertfall har vært ærlig nok og forklart at om en av de managerne som vi har vært ute etter lenge blir tilgjengelig så vil han bli nedprioritert. Prøver ikke å rettferdiggjøre dette på noen måte. Jeg er uenig med hele greia og synes veldig synd på RDM som var en fin fyr og som gav, i mine øyne, mer sjarm med tanke på han og Eddie sin fortid i klubben. Det var en fin greie.

 

Nå må vi nesten bare se fremover og vente i spenning på hvem nestemann i setet blir.

Ligger an til å ryke ut av CL så er ikke usannsynlig.

 

Kan virke litt respektløst ovenfor fansen å ansette en så upopulær manager. Men antar resultater er viktigere.

Seriøst, hva FAEN skal vi ansette en ny midklertidig manager for? Har Abramovich fått slag?

Nå har jeg sett meg lei av Roman Abramotich og hvordan han bruker klubben som en brikke i sitt forretningsimperium. Denne karen har null kompetanse når det kommer til det fotballfaglige, involverer seg for mye i klubben og ser det han vil se og gjør det han selv mener er best for klubben. Til tross for all den suksessen han har gitt klubben får jeg en nostalgisk følelse når jeg tenker på tiden før 2003. Heller en klubb som tar vare på sine profiler og sin identitet og som har en rød tråd i det den foretar seg enn dette sirkuset som Abramovitch har stelt istand.

 

Han får aldri noe kritikk nei.

Lenke til kommentar

Antydet?

Du har jo vært ute etter å ta Benitez fra dag én.

 

Du kan gjerne være uenig, men å uttale deg som om du har gitt han en sjanse i det hele tatt blir litt pussig.

 

Igjen, det var kanskje ikke profesjonelt av Benitez, men jeg lurer på hvor mange Chelsea-supportere var enige med han i ranten om Manchester United, før de nå blir sjokkerte over at denne vantro mannen våger å si at supporterne kaster bort tiden med bannere og sanger om at han må gå.

Han har helt rett i det, det har jo vært klart fra han kom at han er en vikar, så hvorfor bruke så mye tid og krefter på å få han til å gå av før tiden?

 

Igjen, Rafa, Roman og Chelsea fortjener hverandre slik jeg ser det fra utsiden, sirkuset er komplett.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Han får aldri noe kritikk nei.

 

Hvor er bannere på kampene?

Eller mener du å overbevise meg om at Roman sitter og leser norske forum?

 

Jeg ser for meg Chelsea-supportere som hvisker og tisker om at Roman har feil, men som roper og hoier om at en vikarierende trener som ikke en gang fikk sjansen må gå av fordi han så noe negativt om Chelsea for lenge siden.

 

Jeg forventer forresten at Emils roper på at Perry må gå så fort tippeligaen sparkes i gang, fordi han kalte RBK supporterne "sutrete" og "bortskjemte", men noe i meg sier at det ikke er tilfelle.

Er vel to helt forskjellige scenarier..

 

Edit: Forøvrig er den kritikken der barnemat i forskjell til hva Rafa har fått høre i løpet av sin korte periode som manager.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst? At en manager angriper sine egne supportere og klubben vår er jo helt forskjellig kontra han angriper United. Det ser vel du også. Det han sa på på PKen er uakseptabelt og begeret er fult. Mannen burde ALDRI fått være i Chelsea. Det var konflikt fra dag 1.

 

Jeg er enig i at Roman skal ha mye av skylden for at vi befinner oss i denne knipen, men Rafa kan da for svarten ikke legge skylden på klubben og supporterne for at han er en elendig trener.

 

RDM asked press to blame him after failing to make knockout stages in CL. Rafa blames his short comings on the fans, the board & media #CFC

 

Om Rafa skulle kalt seg profesjonell burde han tatt skylden for situasjonen selv. Jeg tviler sterkt på at den spanske idioten er trener senere i dag. Han går ut og kritiserer Roman og klubben. Det er faktisk så idiotisk og uprofesjonelt som du får det og det er direkte latterlig om Rafa får lov å lede klubben lenger. En tragisk mann.

 

Hva er forresten det tullet ditt om at jeg vil at Perry skal få sparken? Relevant fordi?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Seriøst, klarer du ikke å se forskjellen i RDM og Benitez sine situasjoner?

 

RDM var aldri under noen omstendigheter under like stort press fra supporterne som det Rafa har vært.

Rafa har som alle andre et breaking point, vi snakker om en mann som har bevist før at han kan bli meget godt likt og være en god manager, bare spør Liverpool-supporterne.

 

Igjen, jeg er enig i at Rafa opptrådte uprofesjonelt, men skjønner jeg hvor kritikken hans kommer fra?

Helt klart.

 

Slik Chelsea opptrer om dagen så kan de bare glemme å få managere som Heynckes, Guardiola og Klopp, med mindre de har et ønske om æ tjene raske penger.

Kanskje Berg er tilgjengelig?

Lenke til kommentar

 

Hva er forresten det tullet ditt om at jeg vil at Perry skal få sparken? Relevant fordi?

 

Leste du ikke innlegget?

 

Det er relevant fordi Chelsea-supporterne fra dag 1 og før det har ville sett Rafa gå av på bakgrunn av at han kritiserte Chelsea mens han var manager for Liverpool.

Perry har sagt lignende ting om supporterne til Rosenborg (at det er en sutrekultur, og at de er bortskjemte).

 

Derfor er det relevant.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Seriøst, klarer du ikke å se forskjellen i RDM og Benitez sine situasjoner?

 

RDM var aldri under noen omstendigheter under like stort press fra supporterne som det Rafa har vært.

Rafa har som alle andre et breaking point, vi snakker om en mann som har bevist før at han kan bli meget godt likt og være en god manager, bare spør Liverpool-supporterne.

 

Igjen, jeg er enig i at Rafa opptrådte uprofesjonelt, men skjønner jeg hvor kritikken hans kommer fra?

Helt klart.

 

Slik Chelsea opptrer om dagen så kan de bare glemme å få managere som Heynckes, Guardiola og Klopp, med mindre de har et ønske om æ tjene raske penger.

Kanskje Berg er tilgjengelig?

 

Likheten er at begge var trenere for samme klubb og en trener skal styre laget, ikke blande seg bort i hva supporterne holder på med. Rafa la opp til alt selv, og han må forvente at han får det slengt i trynet når han nekter å unnskylde seg for hva han tidligere har sagt. Han var ikke ønsket her og at han i det hele tatt ble ansatt var en vits.

 

Om han er så profesjonell som han sier så burde han holdt seg for god til å legge skylden på noen andre. Han kunne holdt kjeft, trent laget og gått til sommer. Han tjener ingenting, og da absolutt ingenting, på å gå ut slik han nå har gjort. Om han får sitte (noe som ville vært merkelig) så vil han ha enda flere supportere mot seg. Det vil bli enda verre for Rafa Benitez. Han tjente absolutt INGENTING på det han sa i går om han ønsket seg fred de siste 3 mnd. Det ser du, og det ser jeg.

Lenke til kommentar

Hvis det får deg til å føle deg bedre skal du få lov til å se for deg det og late som at vi er dypt sjokkerte og uenig i alt Rafa sier om oss mens Roman er helt uskyldig. Faktum er at fansen hadde kommet under kritikk uansett hva de hadde gjort her. Hadde de tatt til seg Benitez hadde de blitt kalt for plastikk for det med en gang. Det var flere her inne, blant annet meg selv som valgte å se bort i fra det han hadde sagt når han ble ansatt og virkelig håpte at han kom til å lykkes, men i fra den første pressekonferansen driter han seg loddrett ut og nå later han som at det er på grunn av at han var i Liverpool de har noe i mot han. Det er helt på jordet rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart det var negativt rundt det og, men det å gå i fra Liverpool til Chelsea har aldri vært et problem. Se feks Torres som de fleste i et og et halvt år har tatt til seg og støttet uansett. Han kunne vært manager for Notodden istedet for Liverpool og han hadde vært like upopulær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...