Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://bleacherrepor...world-football?

 

Uenig på noen punkter, som feks managerstatistikken. Men når det kommer til eiere kunne det virkelig vært mye verre. Personlig er jeg ikke noe glad i den vanvittige pengebruken, men når han reddet klubben jeg har blitt så glad i, så føler jeg at jeg ikke kan rope etter hans avgang selv om en kan lure på hva som hadde vært best. I tillegg har det kommet flere gode ting ut av det (http://www.chelseafc.com/foundation) som jeg synes er veldig godt å se at spillere engasjerer seg i. Han har også brukt pengene sine på andre måter og hjulpet mye, feks i Russland.

 

"Abramovich was the governor of Chukotka from 2000 to 2008. It has been estimated that he spent over US$1.3 billion (€925 million) of his own money on the region,[37] which now has one of the highest birth rates in Russia.[38] Under Abramovich, living standards improved, schools and housing were restored and new investors were being drawn to the region."

 

"In 2003, Abramovich was named Person of the Year by Expert, a Russian business magazine. He shared this title with Mikhail Khodorkovsky."

 

"Abramovich was awarded the Order of Honour for his "huge contribution to the economic development of the autonomous district [of Chukotka]", by a decree signed by the President of Russia.[40]" - Wikipedia

 

Så derfor så føler jeg ikke at argumentet om at det synd på de fattige barna i Afrika, eller Russland om du vil, mens Torres sover godt på en bunke med penger hver natt. En kunne alltid ha gjort mer, men det er grenser på hva man skal kreve av en enkeltperson.

 

Roman er virkelig noe for seg selv, på både godt og vondt, og selv tror jeg ikke han kommer til å sitte i en dekade til. Hvordan det går med Chelsea når han selger klubben videre blir det umulig å spå, men at vi kommer til å få det bedre, sportslig sett, enn det vi har fått det under Roman tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Laget mot Middlesbrough er klart:

Cech

Ferreira, Ivanovic,Terry ©, Bertrand

Ramires, Ake

Moses, Oscar, Benayoun

Torres

Benken: Turnbull, Cole, David Luiz, Lampard, Hazard, Marin, Ba.

Greit at Ake skal få prøve seg, men Ferreira og Benayoun innpå?

Trur det har flippa helt over for vår kjære Rafa, vi kunne vell startet med Blackman siden vi ligsågodt skal være der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...