Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor fikk Benitez jobben i det hele tatt?

Fordi han var ledig på markedet og skulle liksom få Torres til å skåre masse mål, men sånn ble det ikke, derfor ser jeg ikke noe grunn til at han skal få forlenga kontrakten med Chelsea, at vi i det hele tatt ersatta med Benitez med RDM var latterlig. Men når har Roman fått vilja si, prøvde ut Benitez og Torres sammen og det funker ikke, så jeg håper begge fyker ut av klubben etter endt sesong.

 

Mye tyder på at Mancini er ferdig i City, og kan godt hende at Mourinho tar over dette laget, bra spillere, kan kjøpe hvem han vil og får mer rom enn det han gjorde i Chelsea, litt små justeringer så kan det laget bli uslåelige.

 

Da lurer jeg på hvem som kommer inn for Benitez?

 

Moyes? Tviler på at han forlater Everton, han har noe spennende på gang der.

 

Klopp? Sier at han ikke skal forlate Dortmund.

 

Hvem er ledig på markedet da? Mancini?? hehe..

 

Men håper seff at Mourinho kommer tilbake, hvis han gjør det så blir det vel andre betingelser? Kanskje Roman har gått med på at Mourinho skal ha mer frihet og bestemme mer?

Lenke til kommentar

Mye tyder på at Mancini er ferdig i City, og kan godt hende at Mourinho tar over dette laget, bra spillere, kan kjøpe hvem han vil og får mer rom enn det han gjorde i Chelsea, litt små justeringer så kan det laget bli uslåelige.

Han velger ikke City vis han får se at han kan få kontrakt med Chelsea, han har selv sagt at han kan vente å si nei til alle andre avtaler vis det viser tegn til at Chelsea vil ha han tilbake.

Lenke til kommentar

Tja, både Terry og Lampard har tilbakevist påstandene, og jeg har inntrykk av at Mourinho og Terry er gode venner. Også Mourinho selv har jo sagt at Terry ikke var grunnen til at han forlot Chelsea, og han virker som han er interessert i å overta Chelsea og har jo pratet om det (Eller strengt tatt hintet kraftig om det) jevnlig omtrent siden han sluttet. Ser ikke egentlig på det som veldig sannsynlig at Mourinho returnerer, men jeg kan vanskelig se at Terry skal være grunnen til det.

Lenke til kommentar

Hva som er sant og ikke sant vet ikke jeg.

 

Men uansett, Mourinho fikk sparken, da lurer jeg på følgende:

 

Hvorfor vil Mourinho tilbake til en jobb han fikk sparken fra.?

Hvorfor forlate en av verdens største fotballklubb?

Jeg vet at han har sagt at han liker seg best i England, og at han vil tilbake, men fyren har jo kontrakt til 2016. Hvor mye koster det å kjøpe fyren ut?

 

Hvorfor vil Roman ha tilbake en ansatt han har sparket? Klarer Roman å innrømme at det var feil å sparke Mourinho?

 

Vet ikke, vi får se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...