Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tror det er viktig å bare legge hele greia bak oss. Vi ender bare opp som svarteper om vi klager på dommer sin avgjørelse likevel. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det rykter ikke at han har fått det, han har vell fått det? Mener selvfølgelig at Hazard burde anke dommen. Har bare lest det rundt omkring, men kan ikke se at det er bekreftet på hjemmesiden :/ Men samma det, la Marin få starte disse kampene, så får vi se hva han er god for.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er vell bare positivt vis Mikel får tatt straffer å viser seg sikker på den, noe vi noen ganger har slitt når vi lar andre en Lampard tar straffer. Mikel med tidenes dårligste straffe mot Zambia i dag. Virket ikke særlig sikker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 FA har valgt å straffe en uskyldig Hazard. Helt latterlig at de har makt i det hele tatt. Det er en skam for et land som England at du har enkelte personer så hjernedøde som skal styre fotball. Vel. Statsene til Hazard i år: Eden Hazard this season for Chelsea (all competitions): 39 matches, 2,953 minutes played, 8 goals, 16 assists, 1 yellow card, 1 red card. Uten tvil vært en god spiller. Synd at vi ikke får se han på mange kamper (FA kommer neppe til å godta anken til Chelsea. Da de er korrupt uansett). Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 FA må være den minst habile "domstolen" man finner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvordan kan du mene det? FA ser på seg selv som den høyeste domstolen i verden. De setter seg lett over samtlige. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg tror vi er enige, Emils. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Åpenbart at du ikke har skjønt ordet habil. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg tror vi er enige, Emils. Det tipper jeg vi har. Synes det blir kjedelig om Hazard skal få like mange kamper som Barton, som tross alt gjorde det med overlegg og Suarez som ble tiltalt for rasisme. Om han på liv og død skal ha flere kamper er 5 mer enn nok. Alt over det er komisk og latterlig. Selv om det allerede er komisk og latterlig det som skjer i England. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Åpenbart at du ikke har skjønt ordet habil. Oh the wonderful irony. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det som til tider er frustrerende er at FA ikke har noen å svare til og kan gjøre akkurat som de vil. Ville de gi Hazard to års karantene kunne de gjort det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva skjer hvis en spiller anker en 4 mnd straff og taper? 4 mnd og en kamp ekstra? Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Når klubben anker straffen til en spiller, kan FA ilegge ekstra straff dersom de vurderer anken til å ikke ha noe grunnlag for å lykkes, eller om de mener at den er et forsøk på å misbruke systemet. Det er ikke noe automatikk i at straffen dobles hvis anken avvises, så hvor mye straffen utvides blir vel igjen en vurderingssak hos dem. I Hazard sitt tilfelle skal det visstnok være videobevis som tilsier at han kun traff ballen og ikke ballgutten, og hvis det er tilfelle, har jo anken grunnlag for å lykkes. Så jeg tror ikke det blir snakk om noe ekstra straff om de avslår anken. Endret 26. januar 2013 av Wedvich Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Fa burde virkelig se denne, hazard treffer jo bare ballen. Det er vell kanskje en grunn til at ballgutten velger å ikke anmelde det også Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Så selv om tåa til Hazard treffer ballen så kan ikke noe annen del av foten treffe ballgutten? Føler det blir litt snevert med enten/eller. Endret 26. januar 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 For meg kunne han sparket luft. Det er ikke det som betyr noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er faktisk enig, som nevnt tidligere hadde det vært bedre om han heller hadde tilkalt dommeren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Kan forstå om han blir straffet, men føler meg ikke skuffet på noen måte. Er ikke som at han drar en Cantona og går inn for å skade han. Går jeg ut i fra da. Hvem vet hva som gikk igjennom hodet hans. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Chelsea skal visstnok ha godtatt at Hazard får 3 kamper, men om han får ekstra straff av FA så vil de anka. Helt riktig at det gjøres i mine øyne. Hele straffen er bare absurd og latterlig. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Torres starter i dag. Da må vi klare oss med 10 mann. Synes vår nest beste spiss, Islam Feruz, burde få sjansen snart. Endret 27. januar 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå