Solaar Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva Roman skal gjøre nå? 9 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Han sin skyld ja. Spesielt når han har sittet i 80 min på benken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Sa jeg det? Men han burde være ferdig i klubben. Så elendig holdninger har da ingen spillere. Rafa har skylden for tapet, men ja. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Si meg, hvorfor har Rafa skylden for tapet? Er vell ikke han som er ute å spiller på gressmatta. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Så ikke kampen, men synes det er latterlig hvordan torres får skylden for alt. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Så ikke kampen, men synes det er latterlig hvordan torres får skylden for alt. Jeg la ikke skylden på Torres for tapet i går, jeg tror fåtallet gjorde det. Tweetsene som kom etter kampen i går mot Torres var blandet av sinne og frustrasjon. Mannen er ikke interessert i å spille i Chelsea, han gir absolutt ikke nok når han spiller og i tillegg så spiller han elendig. Det er helt umulig å være positiv til en mann som har et slik kroppspråk til å entre banen for en klubb du elsker. Jeg var sikker på, en periode, at Torres hadde funnet sine feil og rettet på de. Men uansett hvor mye vi støtter han og er optimistiske til han så vil han aldri svare lenge nok. I tillegg så har han sagt, i følge rykter, at han ønsker seg til en annen PL klubb eller hjem til AM. Jeg håper vi sender han hjem igjen. For Torres som en person er en fin fyr og Torres i toppform er uten tvil en av verdens beste spisser. Det er synd at han ikke klarer å vise det under oss, men han har det inne. Tapet i går var bare helt bak mål. Det var synd JT ikke spilte for med han på banen hadde ikke Saints spillerne fått så store rom. David Luiz som stopper er også dødfødt når vi ser hvor god han er på def midt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det meldes at Roman visste Guardiola tok tysk-timer før han sparket DiMatteo. Smart han derre, russeren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485720 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Nå har Sturridge 3 mål på 3 kamper, hvor lenge brukte Torres på å nette 3mål for chelsea? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Gz. Dere har kjøpt en spiss som gjør det bedre enn det Torres har gjort det i Chelsea. Utrolig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Fortjener et diplom det. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Må vi høre om dette hver gang en overføring i Premier League scorere raskere enn det Torres gjorde? Vi hørte det nok i perioden hvor han faktisk ikke scoret. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 At Sturridge ble en suksess i Liverpool visste jo vi, han er en veldig god spiller. Jeg fortstår fortsatt ikke at folk var så ivrige på å få han bort fra Stamford Bridge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4753086/Ashley-Cole-contract-Chelsea-star-agrees-new-one-year-deal.html#ixzz2IRdIWUzY The Sun hevder AC har signert ny 1 års kontrakt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Skulle bare mangle. Cole er fortsatt en av verdens beste venstrebacker. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det som var problemet var jo at han selv ikke ville gå med på ettårskontrakt og klubben ikke ville gi mer. Uansett glad for at han blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå