Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å? Vil det ikke være nedtur om en av deres beste spiller drar til en annen klubb?

 

Laget må også vere i CL for å trigge den klausulen, dersom den eksisterar.

 

Personleg setter eg Fellaini langt ned på lista over spelerar i Everton.

Han får unødvendige gule kort, han tar vekk 90% av kontringsmulighetane pga ræva passningar, rotar vekk ballen defensivt og gjev vekk alt for mange frispark rundt 16-meteren.

 

Han har sine øyeblikk, men det er desverre ikkje ofte nok (sjølv om han har putta 8 i år)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lukaku skal visstnok ønske å være i WBA en sesong til :-)

 

Syns det kom fryktelig mye rapporter om Torres og Falcao når jeg var ute i helgen, er disse avkreftet?

Lenke til kommentar

Sturridge har vel brukt under en time spilletid han også på 2 mål? :)

Torres synes jeg oppriktig synd på , må være helt jævlig å gå fra en av verdens beste spisser til å bli buet på av alt og alle :(

 

Moyes er i mine øger den beste treneren i Storbritannia, det han oppnår år etter år med Everton er bare helt utrolig. De må ha ligaens dårligste økonomi. Husker Schau sa for 1-2 år siden at han hadde lest årsberettningen til Everton, var bare "nedbetaling lån, nedbetaling lån" osv osv, Fellaini betaler de vel forsatt avdrag på?

 

Kan ikke være kjekt å kjøpe spillere på avbetaling hele tiden.

Men har skikkelig sansen for Everton selv om de er "feil" lag i Liverpool :)

Lenke til kommentar

Greit nok at Sturridge allerede har to mål, og at han var god nok i går, men man ser tydelig at fyren mangler mye. I går så hadde han vel 2-3 avslutninger fra dødvinkel, som er greit nok, men når de er så dårlig avslutta så er det bare håpløst. Men for all del.

At han avsluttet fra de vinklene var helt egoistisk, i tillegg var det dårlige avslutninger også. I den ene situasjonen var Suarez åpen bak rekka til United, og hvis han hadde sentret hadde det blitt en god målsjanse.
Lenke til kommentar

Men så er Sturridge fortsatt ung, og når man også tar i betraktning at han vil vise seg frem for sin nye klubb, og hadde fått blod på tann etter sin første skåring, så er det ikke uforståelig at han mister hodet i de situasjonene.

Problemet er at det var slike ting han gjorde i hver eneste kamp for Chelsea. Men han har fremdeles et klart talent, og kan komme langt hvis han endrer litt på hvordan han tenker.

Lenke til kommentar

Han var fortsatt ung i Chelsea :p

Å være spiss-talent må være (ved siden av målvakt) den mest utsatte talent-posisjonen, da tabbene dine er utrolig lett å legge merke til.

 

Det er også lett å glemme hvor unge mange av disse talente virkelig er, og når man tenker på at fotballspillere sies å nå "toppen" rundt 27-30 års alderen så har Sturridge fortsatt noen år på seg.

 

Utfordringen hans nå er dog å få fast spilletid, da han begynner å komme i alderen hvor man bør være etablert.

På tross av det mener jeg at feilene hans er vanlige "hodeløse" feil, og lette å ordne opp i med litt veiledning og motivasjon, for ikke å glemme selvtillit.

Lenke til kommentar

Men å skyte fra vinkler Sturridge blant annet skyter fra er det sjeldent man ser. Selv fra spisser som er yngre enn han. Egoet hans er nok hans verste fiende. Men blir han en bedre avslutter og gir faen i å skyte fra alle vinker og sentrer til bedre plasserte spillere har han potensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...