Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Chelsea Youth @chelseayouth RT @ChelseaActivity: Todd Kane apparently in the Blackburn squad tonight against Wolves. Live on Sky Sports 1 (HD). #CFC Fikk ikke med meg at det var offisielt. Håper det blir vellykket! Forresten, drøyt med talenter vi har på høyrebacken nå. Chalobah, Hutch, Wallace, Kane, og Azpilicueta som kan bli enda bedre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Venstreback derimot... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sant. Har vel bare Bertrand og Van Aanholt. bet365 @bet365 Blackburn XI v #WWFC: Kean, Kane, Dann, Hanley, Martin Olsson, Vukcevic, Lowe, Murphy, Rochina, Kazim-Richards, Rhodes. Kick off is 7.45pm. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ser ikke kampen selv, men han får endel skryt på Twitter. Sébastien @SeBlueLion Kane is definitely having a good game, good interventions and aware tactically. Slides well with his CB, monitored a 2nd ball on a cross Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis dette stemmer så var vel prestasjonene, til Torres mot Swansea, nesten imponerende? http://www.dailymail...ns_mchannel=rss Den kjøper jeg ikke. Benitez bestemmer jo ikke en dritt på Stamford Bridge, det vet vi jo, og han har nok fått klare beskjeder om å bruke Torres fra øverste hold. Når fansen nå begynner å bli lei av Torres prøves det å roe den ned ved å skylde på sykdom. Dessuten driver media å vrir og vender på det meste. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Synes den der er litt billig. Eneste grunnen du tenker slik er på grunn av at du ikke liker trynet på Benitez. Og om han har fått ordre om å fremdeles ikke gi opp Torres, som han sikkert har fått, tror du det hjelper å gå ut i media med slike unnskyldninger? Tror du Torres føler seg bedre og mer motivert om en manager må gå ut i media å lyve for han? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jada, jeg vet det kan høres konspirasjonsteoretisk ut, men det skulle absolutt ikke forundret meg om klubben ønsker å skylde på sykdom for å roe ned supportere. Det har vel blitt gjort noen ganger før i fotballhistorien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 For en mann han er! Håper han tar rekorden i år. Han fortjener virkelig det. Det er utrolig at en midtbanespiller har slike stats. Beviser hvor god og viktig SuperFrank har vært for oss! En fantastisk person, både på og utenfor banen. En ekte blå legende! Må også legge til at både Petr Cech og John Terry er med i kamptroppen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Haha, Tottenham klarte bare uavgjort mot QPR. ..... Uansett - da er vi nummer 3 med seier på Britannia i dag. Endret 12. januar 2013 av Zeromac Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Espn melder Falcao og Fellaini til Chelsea. Torres ut. Trippel runk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg melder Nicolas Cage til Chelsea. Vi trenger en allsidig skuespiller nå som Robben og Drogba har skiftet beite. 4 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Espn melder Falcao og Fellaini til Chelsea. Håper at det er sant.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg melder Nicolas Cage til Chelsea. Vi trenger en allsidig skuespiller nå som Robben og Drogba har skiftet beite. For ikke å snakke om at han faktisk trenger pengene, så om dere tilbyr ham en kontrakt kan jeg ikke se for meg at han sier nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Trodde skuespillere i Hollywood tjente ganske så greit? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 http://movies.yahoo.com/blogs/movie-talk/nicolas-cage-set-appear-everything-235423292.html The actor paid $6.25 million he owed the IRS earlier this year, cutting his total debt in taxes by about half. (Yes, it appears he still hasn't paid his remaining debt of more than $7 million.) Han tjente jævla mye en stund, og sløste penger som om det var vann, og når honorarene gikk ned fortsatte han. Var vel noe slik. Samme det, lite med Chelsea å gjøre, men han har pengeproblemer som faen, derfor han har spilt å så sinnsykt mye dritt og b-filmer og annet rart de siste årene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Uff da, ikke lurt. Marca melder av vi er villige til å møte ukjøpsklausulen til den spanske spissen Iago Aspas, som ligger på 10m Euro. Vet veldig lite om han, men han høres bra ut om man skal tro det som sies her: http://www.weaintgotnohistory.com/2013/1/12/3870070/chelsea-fc-celta-vigo-transfer-rumor-buyout-iago-aspas? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Håper at det er sant.. Å? Vil det ikke være nedtur om en av deres beste spiller drar til en annen klubb? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg er ganske sikker på at Everton trenger de £20m+ mer enn spilleren. For den prisen kan Moyes hente flere minst like gode spillere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Om det bare var så enkelt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Betalte de ikke ikke 15m for Fellaini? Men Moyes er uten tvil god på det feltet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå