Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig. Avventer litt, men om Ba fortsetter som han har gjort i Newcastle så har jeg troa. Nå har han også bedre spillere bak seg til å slå han igjennom. Å score 2 mål med kun 1 trening med laget er uansett bra i mine øyne. Men jeg må nok gi det tid før jeg setter en dom på hvor bra kjøpet har vært

Lenke til kommentar

Ja, det mener jeg også. Lampard er både en (hakket) bedre spiller (selv om JT har vært ekstremt viktig, det er vanskelig å si at den ene har hatt en viktigere rolle enn den andre) og ikke minst en utrolig fin fyr. JT liker jeg utelukkende fordi han er Chelsea-spiller, han virker som en skikkelig dust. Verken den skarpeste kniven i skuffa (i motsetning til Lampard, som visstnok har en av de aller høyeste IQene i fotballverdenen) eller særlig hyggelig. Alt tullet trekker litt ned. Så Lampard er i mine øyne den største i denne generasjonen. (At JT er akademiprodukt trekker vel noe i motsatt vei, men ikke nok)

Spørsmålet blir dermed om noen av de gamle heltene er større. Jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

Ser ikke på JT som noen dust, selv om han har gjort mye dumt. Hører støtt og stadig unggutter og andre spillere som roser personligheten hans. Samtidig har han en vinnervilje og en vanvittig god evne til å lede laget, så jeg liker han for mer enn bare drakten. Men som du sier, Lampard er en bedre spiller til den grad de kan sammenlignes og en fin fyr.

Lenke til kommentar

Eneste ripe i lakken hos Lamps er da han gjorde narr av amerikanerne på en pub dagen etter 11. september, men ellers virker han som en kjernekar.

Hvordan reagerer Chelsea-fansen hvis ryktene om at han skal på free transfer til United stemmer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje Jamie Redknapp kan overbevise han til å dra til Liverpool. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvordan reagerer Chelsea-fansen hvis ryktene om at han skal på free transfer til United stemmer?

Lampard kommer alltid til å være lojal mot Chelsea, uansett om han ikke får en forlenget kontrakt eller ikke. Så den tanken ser jeg ikke for meg skal skje engang.

Fikk en liten tåre der ja Zeromac :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...