Aleks Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kjipt at United vant, men drar innpå City. Bare 4 poeng igjen med en kamp mindre spilt. Everton blir derimot ikke lette, men de kommer nok til å savne Fellaini. Torres trenger en pause nå. Herlig at Mata avgjør sin PL-kamp nummer 50! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 The Football Front @ReviewFootball César Azpilicueta created 4 chances v Norwich. No CFC player created more than him. Also the whole Norwich side created 5 chances. Et godt kjøp. Virker solid så langt. Gøy og se at unggutter også får prøve seg. Det har vært et stort savn. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Azpilicueta er fantastisk. Hvordan uttaler man navnet hans egentlig? Haha. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvem i alle dager er Ake? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Azpilicueta er fantastisk. Hvordan uttaler man navnet hans egentlig? Haha. As.pili.su.eta, tror jeg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det uttales:Az- pee-lee-kwe-tah. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ake fikk sin debut i dag. Spennende 95-modell. Han ligner på Ruud Gullit og Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Absolutt spennende. Synes Rafa gjør det riktige i å la han få prøve seg. Både Piazon og Ake på 2 kamper. Imponerende! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jepp, dette er absolutt positivt at de unge får prøve seg! Håper Feruz får slippe til i en kamp vi har god kontroll på snart også, så får Torres hvile litt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Torres får masse hvile neste år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ake fikk sin debut i dag. Spennende 95-modell. Han ligner på Ruud Gullit og Hohoho! Såg ikke bilde nr. 2 med en gang, såg bare at han var 95 modell og skulle ligne på Gullit! DÆGERN han var lik tenkte eg!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hahaha, var ikke bare jeg som misforsto ang første bildet nei? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ake fikk sin debut i dag. Spennende 95-modell. Han ligner på Ruud Gullit Haha, fantastisk. Jeg og pappa sa akkurat det samme da vi så matchen i stad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Chelsea FC Norgefor ca. en time siden Yossi Benyoun kommer tilbake til Chelsea i januar. Han har vært skadet og så vidt spilt kamper for West Ham. Chelsea FC Norgefor ca. en time siden Fredagens Chelsea-rykter: David Villa er ønsket av Rafa Benitez etter at han ikke har vært helt i toppform for Barcelona denne sesongen. Den spanske landslagspilleren var skadet forrige sesong. Chelsea ønsker forsatt flere angripere. Radamel Falcao skal være høyt ønsket av Chelsea. Falcao skal ha sakt at han vil bli i Spania ut sesongen. Samtidig skal Chelsea være i forhandlinger med Sevillas Alvaro Negredo. Edit: 18 millioner pund er vistnok prisen som det ryktes rundt Negredo. Han har forsåvidt scoret 8 mål på 15 kamper. Endret 28. desember 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Banayoun kan vi bare bli solgt så fort som mulig. Hadde David Villa vært 5 år yngre hadde jeg sagt klart ja til å se han på Stamford Bridge, føler han er den type spiss vi trenger. Negredo vet jeg ikke så mye om, men vil helst se Falcao. Alternativt kan Dzeko, Higuain eller Lewandowski være gode alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Enig i det, men hva med David Villa som midlertidig løsning frem til vi eventuelt får Falcao til sommeren? Tror det kunne fungert greit, men da må pris og lønn være korrekt, noe jeg neppe tror denne ville blitt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Måtte vi fått han på lån isåfall, det kunne vært et alternativ. Endret 28. desember 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 David Villa til Chelsea skjer nok ikke, fyren er jo 31, skal vi tilby han etårskontrakt? Pluss han har vært rusten altfor lenge nå, og fyren krever nok høy lønn, så nei takk.. Negredo vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at han er treig på fifa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå