Emils. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Synes det er dumt at vi ikke får se ungguttene når vi leder så komfortabelt. Når skal de få muligheten da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Torres trenger virkelig en pause nå. Imponerte lite idag til tross for et mål. Ellers var det flere Chelsea-spillere som fikk bli med på målfest i Nederland. Kalas, Van Aanholt og Kakuta spilte alle i 10-1 seieren til Vitesse. http://vglive.no/#match=iss1711771 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Kalas er 19 år og spiller fast i toppserien i Nederland. Når han i tilegg er en innlånt spiller, og må være bedre enn de andre spillerne i samme posisjonen for å få spilletid, så er dette lovende. Endret 19. desember 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Synes det er dumt at vi ikke får se ungguttene når vi leder så komfortabelt. Når skal de få muligheten da? kanskje neste sesong? når vi mister Cole, vi henter opp PVA? Bytte ut Lamps med KDB ellr Josh? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Da møter vi Sparta Praha i EL, noen meninger om det?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Vet nada om det laget, men om vi går videre møter vi mest sannsynlig Ajax. Kan bli spennende. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Samma her, adri sett dem spille, og hakke peil på hvem som spiller der. Men de ligger på 3.plass i ligaen deres, eneste jeg vet. Lurer på om gutta/trenern/klubben er motivert for å nå langt den cupen,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Om vi er motiverte har det ingenting si hva Praha er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mata er ihvertfall motivert. Juan Mata We will face Sparta Prague in #EuropaLeague. The first step to reach our goal in this tournament: Become Champions! Hadde så klart vært moro å vinne denne konkurransen, men gråter ikke akkurat om vi ryker ut. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nei, hadde dere grått hver gang dere røk ut av turnering hadde dere vært dehydrert, hele gjengen. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du sier noe der ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Deilig pasning i fra Luiz. Hvis Cole drar håper jeg vi kan hente en back som også kan spille midtstopper. Flere alternativer i forsvaret gjør at Luiz kan spille mer på midtbanen og vi slipper å handle inn en ny spiller der som mange har lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Håpløst av venstrebacken til Leeds Hva er det Meireles holder på med? http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10048944 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Benitez mener midtbaneposisjonen er for krevende av Luiz i forhold til å være midtstopper. Fysisk antar jeg. Terry er forhåpentligvis tilbake neste uke. Har vært endel frem og tilbake. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Var det jeg trodde, men synes han så litt for stor ut til å være Mata. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ja, det synes jeg også at han gjør der. Kameratriks har nok noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå