Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men sånn seriøst. Nå må vi hvile Hazard. Han spiller seriøst på et så lavt nivå om dagen.

Hadde ikke forundret meg om Benitez får sparken etter det, gjør han det blir det bare flaut.

Vis han får sparken innen 1 uke skal jeg slutte å se på alt som heter fotball.

Hvorfor skal vi gi skylden til Benitez? Greit at laget er litt rart sammensatt, men spillerne i dag leverer års verste. Man ser også helt tydelig at dette er noe som ikke spillerne er motivert nok for, selv om de burde helt klart være det.

Lenke til kommentar

Sier ikke at det er Benitez som får sparken, men er så typisk den jævla russern vi har som eier som kunne funnet på å gjort det.

Håper Benitez blir lenge jeg, ikke noe med han.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Mikel er benket. Midtbanen i dag var til å grine av. Og det er umulig å være Fernando Torres når du har en midtbane som ikke klarer noe. Ramires var elendig, det samme var Hazard og Moses. Jeg gir Lamps og Mata ok ettersom Lamps har værte ute lenge og gjør mye bra, men Mata iallefall prøver. Defensivt så ble Cahill herjet med. Ivan var helt fjern. Luiz var god. Og Cole var å det jevne.

Nå har vi tapt Community Shield, UEFA supercup og VM til klubblag. I tilegg til at vi har røket ut av Champions League før gruppespillet. Faen vi er så jævlig god!

Det er 1 år. Det kommer flere år.

Lenke til kommentar

Nei, det er det jeg sitter å leter etter. Er sikkert bare oppspinn. Emerson er 100 ganger verre enn Suarez var på sitt verste.

Tull og tøys. Dette sier du kun fordi du er butthurt over at Chelsea tapte i dag, og at Emerson i tillegg er ei lita fitte. Men du mener jo at Rio og broren hans er verre en suarez og, så det blitt jo litt vanskelig å ta dette seriøst.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nedrykk var litt å ta i, men blir bare irritert når vi klarer å prestere så elendig.

Å den start oppstillingen var litt å ta i når vi spiller mot en bedre lag en Monterrey.

Skulle startet med samme forsvar som sist.

Cole-Cahill-Ivanovic-Cesar

og selvfølgelig Mikel og Luiz som defansiv.

Lenke til kommentar

Nei, men du er jo verdensmester i å vri på det jeg mener. Men jeg sier at jeg missliker Rio og Anton mer pga. JT saken. Er vel ikke noe unaturlig i det. Selv om du ikke klarer å se det. Suarez har vært en jævlig idiot, det nekter jeg ikke for. Men i motsetning til deg så går det an å se på hvordan en spiller opptrer i dag og gi faen i å dømme han fordi han divet for 40 uker siden.

Men ja, RvP er ei fitte.

Lenke til kommentar

Ramires gjorde da en brukbar kamp, stoppet mange angrep. Torres gjorde også en grei kamp synes jeg, forsvarerne gjorde det vanskelig for ham. En del andre spillere som Hazard, Ivan, Cahill, Lampard virket slitne/ umotiverte. En del dommeravgjørelser jeg gjerne skulle ha sett opp igjen på slutten av kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...