Kultom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan Terry spille mot Liverpool? Om han kan vet jeg ikke, om han spiller? Tviler. Alex og Carv har vært et godt par så langt, ser ikke noe grunn til at Grant skal endre på noe der til helgen. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var deilig, men han kan forsatt bli klar! Håper han ikke blir det. Men uansett, tror vi slår pool både med og uten Torres. Særlig med Terry og Carv i midten. Skal godt gjøres å runde et av verdens beste stoppepar uten et lag bak seg Beklager så meget, skrev Terry siden han er et klart førstevalg og det falt meg naturlig. Men selvsagt Carv og Alex. Alex har gjort det godt i Terry skadefravær, og han er en aledeles strålende backup. Tror at han kan være med å konkurere om fast plass i midten selv med en skadefri topp. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lederegenskapene til Terry er derimot svært gode å ha. Han får orden og disiplin i laget - og spesielt i forsvarsrekken. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Absolutt, og når han er i form så er det ingen på banen som kan ta hans plass i laget slik det har vært de siste årene syntes nå jeg. Men slik det er om dagen trur jeg uansett det er best å starte med Alex og Carvalho mot Liverpool vil jeg tru. Skulle gjort mye for å slippe å jobbe nå til helgen, mye spennende kamper gitt. Endret 7. februar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Torres er ute... Ja men da vant vi den kampen da http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball...icle1588054.ece Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Torres er ute... Ja men da vant vi den kampen da http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball...icle1588054.ece Tror dere kommer til å slite om Kuyt plutselig klikker tulling og scorer hat-trick, men oddsen for det er rimelig lav. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Torres er ute... Ja men da vant vi den kampen da http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball...icle1588054.ece Tror dere kommer til å slite om Kuyt plutselig klikker tulling og scorer hat-trick, men oddsen for det er rimelig lav. Kuyt scorer? Når begynte han med det? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når begynte Liverpool å vinne to kamper etter hverandre? Ser vi de fem siste, er det jo goooode resultater. HAHA. Når det er sagt, har Liverpool hatt marginene på sin side mot Chelsea. (Jeg blir fremdeles irritert over en viss CL-kamp......) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når begynte Liverpool å vinne to kamper etter hverandre? Ser vi de fem siste, er det jo goooode resultater. HAHA. Når det er sagt, har Liverpool hatt marginene på sin side mot Chelsea. (Jeg blir fremdeles irritert over en viss CL-kamp......) Nåja, dere har jo dommeren på deres side mot Liverpool. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når begynte Liverpool å vinne to kamper etter hverandre? Ser vi de fem siste, er det jo goooode resultater. HAHA. Når det er sagt, har Liverpool hatt marginene på sin side mot Chelsea. (Jeg blir fremdeles irritert over en viss CL-kamp......) Hukommelse er fint Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er for øvrig svært skeptisk til å ta seieren på forskudd. Det er nok av kvalitet i Liverpool-laget til å bite skikkelig hardt fra seg. Jeg blir faktisk ikke overrasket om de klarer å kjempe seg til ett poeng. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nåja, dere har jo dommeren på deres side mot Liverpool. Dagensk kamp er nok en gang bevis på det motsatte. Skulle vært straffe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nåja, dere har jo dommeren på deres side mot Liverpool. Dagensk kamp er nok en gang bevis på det motsatte. Skulle vært straffe. Cole falt ganske lett spør du meg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Men det var kontakt. Det burde vært straffespart. Det er ingen unnskyldning, dog - Liverpool spilte best i dag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Klar straffe, ingenting annet å si om den saken. Resten av kampen var et eneste langt gjesp. Begge lagene hadde en sjanse hver og 0-0 var dermed et korrekt resultat. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Straffen var klar nok den, men dere fikk en ufortjent straffe mot oss sist gang så nå jevna det seg ut. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Straffen var klar nok den, men dere fikk en ufortjent straffe mot oss sist gang så nå jevna det seg ut. Ja, da er jo alt i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 an eye for an eye Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 For første gang på svært lenge: Skadefri tropp! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For første gang på svært lenge: Skadefri tropp! ... og en del spillere i ganske god form også Det ser lyst ut like før Champions League, pluss sannsynligheten for at Liverpool kommer til å ryke mot Inter til uka, gjør det enda bittelitte grann bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå