Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var deilig, men han kan forsatt bli klar! Håper han ikke blir det.

Men uansett, tror vi slår pool både med og uten Torres. Særlig med Terry og Carv i midten. Skal godt gjøres å runde et av verdens beste stoppepar uten et lag bak seg

Beklager så meget, skrev Terry siden han er et klart førstevalg og det falt meg naturlig. Men selvsagt Carv og Alex. Alex har gjort det godt i Terry skadefravær, og han er en aledeles strålende backup. Tror at han kan være med å konkurere om fast plass i midten selv med en skadefri topp.

Lenke til kommentar

Absolutt, og når han er i form så er det ingen på banen som kan ta hans plass i laget slik det har vært de siste årene syntes nå jeg. Men slik det er om dagen trur jeg uansett det er best å starte med Alex og Carvalho mot Liverpool vil jeg tru. Skulle gjort mye for å slippe å jobbe nå til helgen, mye spennende kamper gitt.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Når begynte Liverpool å vinne to kamper etter hverandre? Ser vi de fem siste, er det jo goooode resultater. HAHA. Når det er sagt, har Liverpool hatt marginene på sin side mot Chelsea. (Jeg blir fremdeles irritert over en viss CL-kamp......)

Nåja, dere har jo dommeren på deres side mot Liverpool.

Lenke til kommentar
For første gang på svært lenge: Skadefri tropp! :D

... og en del spillere i ganske god form også :)

Det ser lyst ut like før Champions League, pluss sannsynligheten for at Liverpool kommer til å ryke mot Inter til uka, gjør det enda bittelitte grann bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...