Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea FC ‏@chelseafc

Having been tried there late on against Nordsjaelland, David Luiz will start a Chelsea game in midfield for the first time. #CFCJapan

Chelsea FC ‏@chelseafc

Team v Monterrey: Cech ©; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; D Luiz, Mik; Mata, Oscar, Hazard; Torres. #CFCJapan

Dette burde gå rimelig bra.

Lenke til kommentar

Nei, altså, det at han ikke gidder å snakke med britisk presse er jo helt greit for min del. Han snakker jo med spanske pressen så vi får jo vite mye av det han tenker og vil si derfra. Så, ja, har ikke vist at han har boikottet pressen i England. Gir jo et bedre bilde på hvorfor TV2, the sun, daily fail osv er så usaklige når det kommer til Torres.

Lenke til kommentar

Dan Levene ‏@BluesChronicle

Torres been with Chelsea 2yrs. Refused to speak to supporters, via papers, almost throughout. Happy to to talk to those back home in Spain.

Dan Levene ‏@BluesChronicle

Negative press Torres has had in time at Chelsea, generally because he's played poorly. Might help if he talked about wanting to change that

Jeg hadde også gitt blanke i engelsk presse om jeg hadde vært Torres. Fyren har jo fått haugevis med dritt de to årene han har vært her.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...