Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kommer den skaden av? Bra vi har testet Luiz som DM og det fungerte bra!

Itillegg så er Mikel egentlig kun ute i "1" kamp til. Mtp. at liga cup kampen mot Leeds kommer i mellomtiden. Misser Villa kampen, men tilbake mot Norwich. Mulig også JT er tilbake innen den tid.

I tillegg, (mange poeng her nå) så er Oscar glimrende i den posisjonen? Han og Ramires spilte jo ufattelig bra sammen mot Sunderland. Synes Oscar var en av Chelseas beste spillere.

Lenke til kommentar

Er visst kneet hans. Måtte vel av forrige kamp etter en takling måtte han ikke? Oscar burde være høyere opp for å hjelpe Torres. "Mazacar" kan bli dødelig om det blir satt i litt system, og jeg tror det er det Benitez sikter på. Hvis JT kommer tilbake gir det mer frihet å bruke Luiz der ja.

Lenke til kommentar

Er visst kneet hans. Måtte vel av forrige kamp etter en takling måtte han ikke? Oscar burde være høyere opp for å hjelpe Torres. "Mazacar" kan bli dødelig om det blir satt i litt system, og jeg tror det er det Benitez sikter på. Hvis JT kommer tilbake gir det mer frihet å bruke Luiz der ja.

Etter det jeg husker gikk han opp i en duell og landet feil på vei ned igjen. Så ikke godt ut.
Lenke til kommentar

Kjedelig nyhet at Romeu skal være borte så lenge, syns han ble bedre og bedre for hver kamp,.

Vi får drille Luiz i den rollen muligens, eller så synes jeg også at Oscar klarte seg bra i den rollen, nå er jo også Lamps tilbake.

Får håpe vi ikke får no flere skader i troppen, med den tynne troppen vår så trenger vi alle spillere 100% fit.

Lenke til kommentar

Må tenke på at Mikel også drar i januar. Hvis vi får flere skader i forsvaret eller utvisninger kan det bli tynt. I Januar sitter vi igjen med Lampard og Ramires som er rene i den posisjonen. I tillegg har vi Luiz og Oscar som kan håndtere den. Hente McEachran eller Essien hjem i januar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...