Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Torres som stikker i bakrom, finnes vel ikke noe bedre å se :D

Lampard <3 Snodig bytte dog.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Leste 13 på Twitter, så skal ikke gå god for det. Kanskje i alle konkurranser?

Utrolig misvisende tall. Se hvilke lag scoringene har kommet mot, se hvilke turnering de har kommet i og se hvor mange minutter begge har hatt på banen.

RvP (13) har scoret mot Fulham, Southampton, Liverpool, Stoke, Chelsea, Arsenal, West Ham, Reading, Benfica, Cluj.

1479 minutter = 113 min. pr. mål.

Torres (11) har scoret mot Reading, Newcastle, Arsenal, Norwich, Sunderland, Shakhtar, Nordsjælland, Atletico, Wolves.

1987 minutter = 180 min. pr. mål.

Lenke til kommentar

RvP har da ikke scoret mot så mye bedre motstand han eller, men hvorfor kan man ikke glede seg over at gutten scorer. Man må score mot dårlig lag for å vinne også. Torres har 11 uansett hva som sies. Det har han itillegg til å være en skygge av seg selv. RVP er på topp i sin karriere.

Lenke til kommentar

RvP har da ikke scoret mot så mye bedre motstand han eller, men hvorfor kan man ikke glede seg over at gutten scorer. Man må score mot dårlig lag for å vinne også. Torres har 11 uansett hva som sies. Det har han itillegg til å være en skygge av seg selv. RVP er på topp i sin karriere.

Bare å glede seg. Siden starten av 11/12-sesongen i PL:

Torres: 12 mål på 3282 minutter = 274 min. pr. mål

Chicha: 15 mål på 1872 minutter = 125 min. pr. mål

Lenke til kommentar

Det er vel få som mener at Torres er bedre enn RVP, var bare en enkelt sammenligning på antall mål. Må da vel få være glad for at han allerede nå har like mange mål som han hadde forrige sesong uten at dere gang på gang skal kritisere han?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Chelsea spiller førstkommende Torsdag kl 11.30 på TV2 Zebra. Nå mener jeg 11.30 og ikke 23.30. Møter et eller annet bøsslag som begynner på M. Nå ser jeg virkelig ikke vitsen med at vi drar til Kina for å spille maks 2 kamper. Nesten så jeg håper vi ryker ut så vi får litt pause.

Ryker vi kan vi hvile de beste gutten i nesten 2 uker. Er liga cup mot Leeds Onsdag 19 desember. Tipper Rafa kommer til å bruke en mer B-preget tropp i den kampen enn hva RdM gjorde tidligere.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...