Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Torres som stikker i bakrom, finnes vel ikke noe bedre å se Lampard <3 Snodig bytte dog. Endret 8. desember 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Mata med 10 mål og 12 assist denne sesongen. FT med 11 mål. 4 av dem på to kamper. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 2 mål unna RVP nå. Håper det varer denne gangen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 2 mål unna RVP nå. Håper det varer denne gangen. Okei? Torres har seks, van Persie har ti. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Leste 13 på Twitter, så skal ikke gå god for det. Kanskje i alle konkurranser? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Leste 13 på Twitter, så skal ikke gå god for det. Kanskje i alle konkurranser? Utrolig misvisende tall. Se hvilke lag scoringene har kommet mot, se hvilke turnering de har kommet i og se hvor mange minutter begge har hatt på banen. RvP (13) har scoret mot Fulham, Southampton, Liverpool, Stoke, Chelsea, Arsenal, West Ham, Reading, Benfica, Cluj. 1479 minutter = 113 min. pr. mål. Torres (11) har scoret mot Reading, Newcastle, Arsenal, Norwich, Sunderland, Shakhtar, Nordsjælland, Atletico, Wolves. 1987 minutter = 180 min. pr. mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 RvP har da ikke scoret mot så mye bedre motstand han eller, men hvorfor kan man ikke glede seg over at gutten scorer. Man må score mot dårlig lag for å vinne også. Torres har 11 uansett hva som sies. Det har han itillegg til å være en skygge av seg selv. RVP er på topp i sin karriere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jada, har ikke sagt noe annet heller. Får bare håpe det fortsetter. Vi har vært her en del ganger før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 RvP har da ikke scoret mot så mye bedre motstand han eller, men hvorfor kan man ikke glede seg over at gutten scorer. Man må score mot dårlig lag for å vinne også. Torres har 11 uansett hva som sies. Det har han itillegg til å være en skygge av seg selv. RVP er på topp i sin karriere. Bare å glede seg. Siden starten av 11/12-sesongen i PL: Torres: 12 mål på 3282 minutter = 274 min. pr. mål Chicha: 15 mål på 1872 minutter = 125 min. pr. mål Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fotball er mer enn bare mål, som du selv sa. Men hva mener du med den statistikken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det er vel få som mener at Torres er bedre enn RVP, var bare en enkelt sammenligning på antall mål. Må da vel få være glad for at han allerede nå har like mange mål som han hadde forrige sesong uten at dere gang på gang skal kritisere han? Endret 8. desember 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Håper vi på City-seier eller uavgjort? Har egentlig ikke tro på PL-gull så uavgjort hadde vært greit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Med city seier så stikker dem iallfall ikke fra i teten. Og jeg vil ikke ha United som mestre. Så do the math. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Håper seff på uavgjort. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Chelsea spiller førstkommende Torsdag kl 11.30 på TV2 Zebra. Nå mener jeg 11.30 og ikke 23.30. Møter et eller annet bøsslag som begynner på M. Nå ser jeg virkelig ikke vitsen med at vi drar til Kina for å spille maks 2 kamper. Nesten så jeg håper vi ryker ut så vi får litt pause. Ryker vi kan vi hvile de beste gutten i nesten 2 uker. Er liga cup mot Leeds Onsdag 19 desember. Tipper Rafa kommer til å bruke en mer B-preget tropp i den kampen enn hva RdM gjorde tidligere. Endret 10. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dere skal til Japan, ikke Kina. Skjønner meg ikke på folk som blander de to landene. Dere skal spille to kamper uansett. Vinner dere den første så er det finale. Taper dere så er det kamp om 3. plassen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg tror Benitez er ute etter å vinne denne turneringen, får se uansett så håper jeg spillere som Marin, Piazon, kanskje G.Saville starter, sikker på at Lamps starter med Ramires på midten, Hazard håper jeg hviles ihvertfall.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Torres får jo ikke hvile, ingen alternativer på spissplass så da må han vel spille samtlige minutter i denne turneringen også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Uansett, så har vi ligacup mot Leeds når vi kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå