Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Man setter en grense man kommer best ut av som historie ja.

Tusen takk. :) De gjorde det beste ut av situasjonen ihvertfall.

OptaJoe ‏@OptaJoe

9 - Fernando Torres attempted nine shots last night vs Nordsjælland; the most he's ever attempted in a single match for Chelsea. Phoenix

Får håpe det fortsetter, men må ta i betraktning at det ikke var det beste laget vi møtte.

Ser man det ja. Statistikk som beviser påstanden min.

------------------------------------------------------------------------------------

Flop' Torres scored 9 goals this season more than Rooney, Balotelli, Tevez, Aguero, Dzeko, Adebayor, Fellaini, Podolski, Cisse, Bent.

Imponerende mtp at mange her inne mener han er PL dårligste spiller.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du må jo være enige i at han ikke spiller bra...

Uansett, historien til klubben har lite å si for meg, jeg lever i nuet og ikke for 20 år siden.

Lenke til kommentar

1. Dere spilte mot Nordsjælland

2. Relativ dyktighet har ikke så mye å si i fotballverden. Bébé var åpenbart "god" (som i bedre enn andre) i noen av kampene han spilte for United. At han var god er derimot noe helt annet.

Nå så jeg ikke Chelseakampen, og det kan godt være at Torres var god overall, men det første målet klomser han inn. Ikke spesielt overbevisende i mine øyne.

• Liker 3
Lenke til kommentar

2. Relativ dyktighet har ikke så mye å si i fotballverden. Bébé var åpenbart "god" (som i bedre enn andre) i noen av kampene han spilte for United. At han var god er derimot noe helt annet.

Nå så jeg ikke Chelseakampen, og det kan godt være at Torres var god overall, men det første målet klomser han inn. Ikke spesielt overbevisende i mine øyne.

Målene er strengt tatt ikke grunnen til at vi "jubler" heller. Men det er hvordan han spilte igjennom kampen. Kom til sjanser, noe som har vært fraværende i det siste, og han virket selvsikker. Feks pasningen til Moses, der Moses prøver å score med hælen. Men vi har vært i denne situasjonen utallige ganger før. Kanskje han knaller til og finner formen fremover, kanskje formen kommer mer gradvis, kanskje kommer den ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det første målet kommer av klassisk Torres løp. Derav så er det godt å se. Han har flaks, men det har alle til tider. Han posisjonerte seg bedre og jobbet bedre. Motstander påvirker ikke det.

Lenke til kommentar

Istedet for å gjenta den diskusjonen så kan vi vel heller diskutere andre nyheter.

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Chelsea's John Obi Mikel given a three-match ban and £60,000 fine in relation to an incident following Manchester United game on Oct 28 #SSN

Kanskje ikke så krise nå som Romeu har forbedret seg?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...