Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Man setter en grense man kommer best ut av som historie ja. Tusen takk. De gjorde det beste ut av situasjonen ihvertfall. OptaJoe @OptaJoe 9 - Fernando Torres attempted nine shots last night vs Nordsjælland; the most he's ever attempted in a single match for Chelsea. Phoenix Får håpe det fortsetter, men må ta i betraktning at det ikke var det beste laget vi møtte. Ser man det ja. Statistikk som beviser påstanden min. ------------------------------------------------------------------------------------ Flop' Torres scored 9 goals this season more than Rooney, Balotelli, Tevez, Aguero, Dzeko, Adebayor, Fellaini, Podolski, Cisse, Bent. Imponerende mtp at mange her inne mener han er PL dårligste spiller. Endret 6. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Du må jo være enige i at han ikke spiller bra... Uansett, historien til klubben har lite å si for meg, jeg lever i nuet og ikke for 20 år siden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Han har vært elendig, men jeg vet ikke om du så kampen i går? Isåfall var det noe av det beste jeg har sett fra Torres i Chelsea drakta. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 1. Dere spilte mot Nordsjælland 2. Relativ dyktighet har ikke så mye å si i fotballverden. Bébé var åpenbart "god" (som i bedre enn andre) i noen av kampene han spilte for United. At han var god er derimot noe helt annet. Nå så jeg ikke Chelseakampen, og det kan godt være at Torres var god overall, men det første målet klomser han inn. Ikke spesielt overbevisende i mine øyne. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 1. Dere spilte mot Nordsjælland 2. Relativ dyktighet har ikke så mye å si i fotballverden. Bébé var åpenbart "god" (som i bedre enn andre) i noen av kampene han spilte for United. At han var god er derimot noe helt annet. Nå så jeg ikke Chelseakampen, og det kan godt være at Torres var god overall, men det første målet klomser han inn. Ikke spesielt overbevisende i mine øyne. Målene er strengt tatt ikke grunnen til at vi "jubler" heller. Men det er hvordan han spilte igjennom kampen. Kom til sjanser, noe som har vært fraværende i det siste, og han virket selvsikker. Feks pasningen til Moses, der Moses prøver å score med hælen. Men vi har vært i denne situasjonen utallige ganger før. Kanskje han knaller til og finner formen fremover, kanskje formen kommer mer gradvis, kanskje kommer den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Alle vet at Torres har vært elendig siden han kom til Chelsea, men igår så hadde en god kamp, verre enn det er det ikke, og dere som ikke så kampen, og har sett målene bare, dømmer utifra det, men vi som så hele kampen, syntes han hadde en god kamp igår.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 1. Dere spilte mot Nordsjælland 2. Relativ dyktighet har ikke så mye å si i fotballverden. Bébé var åpenbart "god" (som i bedre enn andre) i noen av kampene han spilte for United. At han var god er derimot noe helt annet. Nå så jeg ikke Chelseakampen, og det kan godt være at Torres var god overall, men det første målet klomser han inn. Ikke spesielt overbevisende i mine øyne. Det første målet kommer av klassisk Torres løp. Derav så er det godt å se. Han har flaks, men det har alle til tider. Han posisjonerte seg bedre og jobbet bedre. Motstander påvirker ikke det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Pool fansen kan bare gå vekk dere var ikke med i gruppespillet engang Chelsea fikk en tøff gruppe enkelt og greit. ? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ? Termo som likte så godt å terge Chelsea fansa Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fuck off Chelsea FC! You ain't got no history! For det første, dere kom ikke til gruppespillet engang. For det andre, Historie er vell alt dere har? Mens vi har en fremtid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Istedet for å gjenta den diskusjonen så kan vi vel heller diskutere andre nyheter. Sky Sports News @SkySportsNews Chelsea's John Obi Mikel given a three-match ban and £60,000 fine in relation to an incident following Manchester United game on Oct 28 #SSN Kanskje ikke så krise nå som Romeu har forbedret seg? Endret 6. desember 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Får Mikel straff pga Clattenberg saken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, han truet jo med å brekke bena hans, men FA har tatt hensyn til situasjonen og sier det det hadde vært mye verre om det ikke var for at han trodde MC hadde sagt de greiene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Okei, fair enough. Vi har Luiz og Romeu som kan brukes der i tillegg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, Mikel får vel spille i Japan uansett tenker jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nådde frem til Moses gjorde den og. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For det første, dere kom ikke til gruppespillet engang. For det andre, Historie er vell alt dere har? Mens vi har en fremtid. Det første stemmer på en såkalt prikk. Det andre er ikke helt riktig, vi har både en stolt fortid og lys fremtid Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Når du snakker historie termo. Benytter deg av United-malen eller totalt i klubbens historie? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvorfor i alle dager holder folk med Liverpool? United har da en enda bedre historie. Hvor mye man har vunnet før er jo det eneste kriteriet som teller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Seriøst? Har alltid levd i den tro at Liverpool er Englands mest suksessrike klubb gjennom tidene. Da skal et bytte av lag seriøst vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå