Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kanskje ikke den største historien, men en fremtid i motsetning til klubben din

Liverpool har en fremtid...?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

YEP..var en til på slutten på der fra Hazard, mn da skulle han lobbe den over keepern, som sagt positive ting å ta med seg fra denne kampen,.

Absolutt. Jeg har stor tro på dette laget. Tror alle hadde det i bevisstheten at dette laget trenger tid. Jeg ser tydelig at Rafa prøver frem ting som ikke RdM gjorde. Oscar def midt, Luiz def midt, en bedre plan over angrepet. Det er tydeligere for hver kamp at vi har fått en ny trener.

Liverpool har en fremtid...?

Hva er det dere sier igjen, maybe next year?

Lenke til kommentar

Ferreira kom innpå? Jeg skulle ikke byttet kanal, da hadde det hvertfall vært noe morsomt som skjedde i kveld. Bortemålsforskjell i innbyrdes, visste ikke en gang regelen eksisterte for to uker siden.

Må si det er sjokk at regjerende PL-mester og regjerende CL-mester er ute. Hadde gitt meget gode odds.

Oddsen da gruppene ble trukket var veldig jevn på de tre øverste lagene.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Ferreira kom innpå? Jeg skulle ikke byttet kanal, da hadde det hvertfall vært noe morsomt som skjedde i kveld. Bortemålsforskjell i innbyrdes, visste ikke en gang regelen eksisterte for to uker siden.

Ferraira innpå ja, han løp rett inni Moses hehe..

Kunne det ikke bare ha blitt avgjort på målforskjell som før..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Vi må gi Rafa tid. Er det flere som så første målet til Torres og fikk flashback? Bang - bakrom - GOAL!

Helt klart. RDM-perioden sin skyld at vi røyk ut. Torres har virket mye bedre de siste kampene under Benitez i forhold til de siste under RDM. Kampen idag gir nytt håp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Chelsea-tråden, jeg vet. Skylder på Emils.

Hva er det dere sier igjen, maybe next year?

Det der har jeg aldri skrevet. Ser nå i ettertid at du redigerte bort den delen hvor det sto at Liverpool ikke har noen fremtid. Kanskje et tegn på at ting kom litt feil ut? Uansett. Rodgers trenger tid - akkurat som Bénitez. Forskjellen er at Bénitez (angivelig) er en midlertidig løsning, altså ingen permanent manager. Rodgers derimot, har allerede startet på et langtidsprosjekt som vil ta lang tid å innføre. Tilbakeslag vil komme, men det må man regne med. Jeg synes Liverpool har forbedret seg spillemessig fra Hodgson/Dalglish/fiasko-epoken, og dersom man makter å hente inn de rette spillertypene håper jeg at vi kan komme oss tilbake i CL i løpet av et par sesonger.

FFP er også en ting å bemerke seg, og vi ser allerede at toppklubbene begynner å tilpasse seg dette. Chelsea har for eksempel hentet en del unge spille det siste året, Real Madrid har tolv spanske spillere i førstelagsstallen og både Ronaldo og Mourinho ryktes bort fra klubben. Barca har vel sytten spanske spillere i førstelagsstallen, eldre veteraner er på hell (eller på vei ut) og yngre krefter står klare til å ta over. FFP vil uansett utgjøre en forskjell, og City vil sannsynligvis ikke ha fire verdensklassespisser i stallen om noen år. Ergo vil de beste spillerne bli spredd jevnt ut over hele Europa.

Poenget mitt er at Liverpool absolutt har en fremtid - forutsatt at klubben gjør riktige grep, og ikke går på altfor mange feilskjær til.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva dere som roper ut om at vi som ikke har noen historie legger i det? Trofeer? De større trofeene? I såfall har ikke Arsenal eksistert i de siste årene, og dere kommer ikke til å eksistere på en god stund. Jeg har tro på Rodgers og at han kan klare å få dere opp. Men det er et godt stykke i mellom å kvalifisere seg til Cl og å vinne CL eller PL. Har ingenting i mot Liverpool, men synes det er litt rart å kritisere en klubb som ryker ut av CL og i tillegg sammenligne klubben med sin egen, når man ikke en gang var med i konkurransen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gratulerer med seier i går, er syk så lå og sov, men hørte dere spilte godt

Tusen takk. :) De gjorde det beste ut av situasjonen ihvertfall.

OptaJoe ‏@OptaJoe

9 - Fernando Torres attempted nine shots last night vs Nordsjælland; the most he's ever attempted in a single match for Chelsea. Phoenix

Får håpe det fortsetter, men må ta i betraktning at det ikke var det beste laget vi møtte.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Chelsea-tråden, jeg vet. Skylder på Emils.

Det der har jeg aldri skrevet. Ser nå i ettertid at du redigerte bort den delen hvor det sto at Liverpool ikke har noen fremtid. Kanskje et tegn på at ting kom litt feil ut? Uansett. Rodgers trenger tid - akkurat som Bénitez. Forskjellen er at Bénitez (angivelig) er en midlertidig løsning, altså ingen permanent manager. Rodgers derimot, har allerede startet på et langtidsprosjekt som vil ta lang tid å innføre. Tilbakeslag vil komme, men det må man regne med. Jeg synes Liverpool har forbedret seg spillemessig fra Hodgson/Dalglish/fiasko-epoken, og dersom man makter å hente inn de rette spillertypene håper jeg at vi kan komme oss tilbake i CL i løpet av et par sesonger.

FFP er også en ting å bemerke seg, og vi ser allerede at toppklubbene begynner å tilpasse seg dette. Chelsea har for eksempel hentet en del unge spille det siste året, Real Madrid har tolv spanske spillere i førstelagsstallen og både Ronaldo og Mourinho ryktes bort fra klubben. Barca har vel sytten spanske spillere i førstelagsstallen, eldre veteraner er på hell (eller på vei ut) og yngre krefter står klare til å ta over. FFP vil uansett utgjøre en forskjell, og City vil sannsynligvis ikke ha fire verdensklassespisser i stallen om noen år. Ergo vil de beste spillerne bli spredd jevnt ut over hele Europa.

Poenget mitt er at Liverpool absolutt har en fremtid - forutsatt at klubben gjør riktige grep, og ikke går på altfor mange feilskjær til.

Skylder på meg? Hva mener du med det?

Selvfølgelig mulig å komme topp 4 om et par år, men da må ting virkelig klaffe også. Storklubbene pdd har for stor forsprang på Liverpool, når det kommer til spillere og hvor spillere ønsker seg.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva dere som roper ut om at vi som ikke har noen historie legger i det? Trofeer? De større trofeene? I såfall har ikke Arsenal eksistert i de siste årene, og dere kommer ikke til å eksistere på en god stund. Jeg har tro på Rodgers og at han kan klare å få dere opp. Men det er et godt stykke i mellom å kvalifisere seg til Cl og å vinne CL eller PL. Har ingenting i mot Liverpool, men synes det er litt rart å kritisere en klubb som ryker ut av CL og i tillegg sammenligne klubben med sin egen, når man ikke en gang var med i konkurransen.

Chelsea var ikke gode da besteforeldrene våre gikk på skolen, derfor er det eneste argumentet deres med at vi ikke har historie.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...