Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 According to their own figures, Chelsea had paid more than £66m to hire and fire head coaches and their backroom staff during the Abramovich years BEFORE Villas-Boas copped a goodbye gift of between £9m and £11m.Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4184308/Sun-probe-Roman-Abramovich-spent-2billion-on-Chelsea.html#ixzz2DzETiEBY Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mener det heller ikke er vits å hente Lukaku som har sagt og er innstilt på å spille WBA ut sesongen. Han blir vel benkesliter under Benitez uansett, gullgutten Torres er jo der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Chelsea say there is no truth in reports Avram Grant is returning to the club. #SSN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Reuben Lewis @rlewisafc Was playing FIFA with a mate who was Chelsea and he paused the game on 16 minutes and started singing One Di Matteo loooooooooool 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Var snakk om drøye £70m etter at RDM ble sparket. Det er ikke lite penger. 2 Andy Carroller det Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Januarvinduet nærmer seg, hvem går og hvem kommer inn tror dere? Sitter med denne tanken, Ut: Torres til Anzhi, Inn: Fellaini, og en ny spiss, en av disse kanskje Dzeko, Ba eller Benzema? Backup Wilfred Bony?? Edit: Uansett i Chelsea så er det Roman som bestemmer om hvem som skal komme inn, bare spørr Lotti..Han ønsket aldri Torres, men det ville Roman. Det kostet til slutt Lotti jobben, da han aldri klarte å få Torres til å skåre.. Endret 4. desember 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Håper for all del vi ikke henter Dzeko eller Ba. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Håper for all del vi ikke henter Dzeko eller Ba. Hva er det som er gæærnt med Ba? Han er jo en av toppskårerne i PL.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg er usikker på om han er den rette spissen for oss. Han virker veldig ustabil. Nå gikk han vel nesten hele våren uten å score om jeg husker rett. Selvfølgelig vil han ha bedre spillere rundt seg i Chelsea, men jeg tror og føler det er en bedre egnet spiss til oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 http://www.fifa.com/clubworldcup/news/newsid=1940297/?intcmp=newsreader_news_caption 4 timers gammelt intervju med Torres. Han har iallefall holdningen som han skal være her iallefall ut kontrakten ;-) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg er usikker på om han er den rette spissen for oss. Han virker veldig ustabil. Nå gikk han vel nesten hele våren uten å score om jeg husker rett. Selvfølgelig vil han ha bedre spillere rundt seg i Chelsea, men jeg tror og føler det er en bedre egnet spiss til oss. Det kan nok stemme, pluss han er afrikaner..Afrikamesterskap.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Chelsea Football Club is delighted to announce we have agreed terms with Fluminense for the transfer of Wallace in the January window. As part of the deal, the 18-year-old defender will remain with Fluminense until the end of the season. An attacking right-back, Wallace Oliveira dos Santos was born on May 1, 1994, and made his senior debut this year at the age of 17. He has since gone on to appear 18 times in the league for the first team, helping them to the Brazilian league championship, the Rio State League and the Guanabara Cup. Wallace, an Under-20 international, was part of the Brazil squad that won the South American Under-17 championship last year, and helped his country to a fourth-placed finish at the World Cup in Mexico at the same level, playing alongside Lucas Piazon. Fluminense is the club that both Deco and Juliano Belletti left Chelsea for in the summer of 2010. Greit nok. Tror vi fikk han billig pga av en avtale som ble gjort tilbake når vi solgte Deco. Hadde vært et par hakk deiligere om han var venstreback, da det er der vi trenger dekning i tilfelle Cole drar. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvor mange spillere har Chelsea på utlån? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) 24 spillere ifølge Chelseas offisielle hjemmesider. Edit: http://www.chelseafc.com/on-loan-players Endret 4. desember 2012 av Razorlight Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ricardo Carvalho fra start for Real i CL i dag. Gode minner! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg tror Shaktar klarer å slå Juve ikveld, og vi seff slår Nordsjælland.. Flere enn meg som tror det? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 I en kamp hvor uavgjort er bra nok kommer nok Juventus til å mure bra igjen. Juventus er mestere i å ikke tape. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Ja, men vil ikke Juve vinne gruppen da, slipper man å møte storlaga..Nå kan man jo møte R.Madrid også hvis du vinner gruppa.. Tror disse starter idag: Cech Cesar-Ivan-Luiz-Bertand ------Mikel-Romeu Mata-Oscar-Marin !"#"#%¤#%¤#&% Offtopic: Jeg har viaplay nå, (gratis 1mnd) men hvis jeg vil se Chelsea kampen, hvor mye koster det for kun 1 kamp? Og hvor på hjemmesiden deres gjør jeg det?? Endret 5. desember 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tror én kamp koster noe sånn som 159 kr, det er i såfall bare å velge kampen på hjemmesiden rett før den går. Det er faktisk så dyrt at jeg bare kjøpe viaplay til 199/mnd, veldig praktis å kunne se det på Playstaion 3. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tror én kamp koster noe sånn som 159 kr, det er i såfall bare å velge kampen på hjemmesiden rett før den går. Det er faktisk så dyrt at jeg bare kjøpe viaplay til 199/mnd, veldig praktis å kunne se det på Playstaion 3. Ok, takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå