Schneiderlin Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skal enda en bong ryke pga dette laget her! :nei2: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kan vi ikke bare gi Cole en ny kontrakt, pretty please? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jævla dritt lag 4+itgrjewoåhgj42depkjgd¨newpgøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nei og nei! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det er lenge siden jeg har sett Chelsea så uinspirerte og svake som de har vært i denne andre omgangen. Overraskende svakt. Virker ikke som om spillerne bryr seg i det hele tatt. Lar jo West Ham styre og gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Tragisk at West ham får 1-1 målet. Er jævlig avgjørende for resten av kampen. Kasper Wikestad er kvalmende å høre på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Mangler bare at Shaktar slår Juventus men at vi taper mot danskene nå, så kan vi ikke synke lavere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Neppe. Chelsea kødder det ikke til fra sin side i cl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Glad jeg ikke så kampen, hadde jeg ikke vært i noe humør for bursdagsfeiring i kveld. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da har vi mest sannsynlig ikke sjanse på gull i år tenker jeg. Var som man antok før sesongen at det er mye nytt og ungt som skal inn og har lite erfaring. I tillegg til dette har vi mistet spillere som fort kan avgjøre feks. JT og Lamps. Men vil si vi ligger veldig godt an med tanke på de neste sesongene. Få inn et skikkelig samspill med de nye som klaffer med de gamle, så blir dette bra på lang sikt. Trenger en ny venstreback til jul, ellers burde vi hente Lukaku tilbake og satse på det vi har kjøpt. Må bare ta oss skikkelig sammen og finne tilbake formen, slik at vi greier en topp 4 plassering. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Både United og City rotet bort en større ledelse i PL i fjor. Så at gullet er tapt er nok ingen fakta. Men klart, noe må skje, for spillerne blødde ikke akkurat for drakten i dag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Både United og City rotet bort en større ledelse i PL i fjor. Så at gullet er tapt er nok ingen fakta. Men klart, noe må skje, for spillerne blødde ikke akkurat for drakten i dag? Mest sannsynlig så har vi ikke sjanse. Det er ihvertfall min mening. Som sagt for mye nytt som skulle klaffe, men ble litt blind på den gode starten og fikk håp. Sparkingen av RDM gjorde heller ikke saken bedre akkurat. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Umulig er det ikke, men vi er avhengige av at både United og City får en dårlig periode og at Chelsea skal finne en stabil vinnerrytme. Jeg hadde uansett ikke som mål om at vi skulle vinne årets PL, men at vi skulle ha en brukbart stabil (og anonyom....) sesong som gav gode utsikter til de neste årene. Begynner å bli mektig flau over over enkelte supportergrupper på kampene også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 FA-cupens 3. runde Southampton - Chelsea Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fair enough. Vet du når den skal spilles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Første helgen i januar. Lenke til kommentar
magb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Hehehehheh, Chelsea situasjonen er virkelig noe jeg koser meg med om dagen Ynwa Edit: Uuuueeææ! Dette er Chelsea tråden dette ja, godt vi bare er på internettet Endret 2. desember 2012 av magb 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fair enough. Mtp all underholdning Liverpool har gitt alle oss andre de siste årene er det greit at dere får noen uker. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå