Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2241117/West-Ham-v-Chelsea-Oscar-dropped-Rafa-Benitez-Victor-Moses-set-replace-him.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

De hadde rett om sparkingen av RDM og at Mikel blir droppet for Romeu. Hvis de får rett her og begynner det å bli litt skremmende.

Skremmende? Sa det i Chelsea-United kamptråden at problemet med Di Matteo var at han aldri hvilte spillere. Samme 13-14 spilte kamp etter kamp etter kamp. Selv ikke i COC fikk de beste hvile. Man kan ikke drive en fotballklubb på den måten.

Rafa gjør det eneste rette. Tipper Moses blir avgjørende i morgen.

Lenke til kommentar

Skremmende? Sa det i Chelsea-United kamptråden at problemet med Di Matteo var at han aldri hvilte spillere. Samme 13-14 spilte kamp etter kamp etter kamp. Selv ikke i COC fikk de beste hvile. Man kan ikke drive en fotballklubb på den måten.

Rafa gjør det eneste rette. Tipper Moses blir avgjørende i morgen.

Hehe, tror du misforstod innlegget mitt. Det som var skremmende er hvor mye innsyn media har i klubben vår ved at de rapporterer flere ting som er rett. Ellers er jeg helt enig i det du sier. Mener jeg leste noe statistikk om at vi er de som har brukt færrest forskjellige spillere i PL. Det merkes også.

Lenke til kommentar

Daily Mail har rett igjen.

Laget mot West-Ham er klart:

Cech

Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole

Mikel, Ramires

Moses, Mata, Hazard

Torres

David Luiz er suspendert, derfor tar Cahill over hans plass. Oscar sitter på benken til fordel for Moses. Lampard og Terry er fortsatt skadet.

Benken ser slik ut: Turnbull, Ferreira, Bertrand, Romeu, Marin, Oscar, Piazon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...