Heatsink Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vi har oss selv å takke til slutt. Sant nok kunne vi alltids ha fått flere poeng i begge Juventuskampene, men dette er en veldig tøff gruppe og det er ikke lett uansett. Gitt at vi slår danskene så blir kvalifisiering i denne gruppen avgjort med ett poeng eller innbyrdes/målforskjell. Det er da klart at hver minste ting kan ha utslag. Luiz Adriano-saken er dobbelt-uflaks for oss. Først blir Shaktar (diskutabelt) reddet fra poengtap som hade gitt oss fordel, deretter mister de sin beste spiss i en kamp vi er avhengige av at de vinner. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Får håpe Willian fortsetter å imponere, jeg tror faktsik at Shaktar klarer å slå Juve selv uten Luiz på topp.. Og vi slår danskene, men først må vi slå Fullham, til dere som har dratt til London for å se Chelsea spille, hvor har dere bestilt billetter fra? Edit: jeg tenker ikke på flybillett, men altså kampbillettene? Endret 28. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 http://www.chelseafc.com/ticket-news Det er vel bare å følge med og vente på general sale dersom du ikke er medlem. Biletter gjennom reiserbyråer er vel hovedsaklig om høsten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) http://www.chelseafc.com/ticket-news Det er vel bare å følge med og vente på general sale dersom du ikke er medlem. Biletter gjennom reiserbyråer er vel hovedsaklig om høsten. Takk, men når jeg trykker på general sale, så kommer det at det er ingen event :/ Edit: Noen som har bestilt herifra? http://www.fotballreiser.no/fotballtur/chelsea/ Endret 28. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Mener det var fotballreiser jeg brukte for herrens år siden, fikk ikke velge billetter, og de jeg fikk var noe dritt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Takk, men når jeg trykker på general sale, så kommer det at det er ingen event :/ Billetter til QPR-kampen er det neste som kommer på general sale og det skjer ikke før 4. Desember. Som du sikker skjønner så kommer billettene til salgs ca 1 måned før kampen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 I dag er alt annet enn seier krise Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Chelsea Statto @ChelseaStatto 19 - Chelsea have used 19 players in the Barclays Premier League this term, fewer than any other club. #CFC Håper Benitez greier å finne en balanse her. Det var en av svakhetene til RDM, og det virket som at flere spillere ble slitne. Samtidig har vi ikke råd til å miste poeng. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Chelsea FC @chelseafc Team: Cech ©; Azpili, Ivan, D Luiz, Cole; Ram, Rom; Hazard, Oscar, Bert; Torres. - subs: Turn, Fer, Cahill, Mik, Marin, Mata, Moses. #CFC Ser ut til at Daily Mail fikk rett angående Mikel. Romeu virket frisk i mot City, så dette blir spennende. Husker jeg likte han godt når han spilte under AVB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vel det er jo ikke akkurat den enste endringen, ingen Mata eller Moses heller, så Bertrand tar venstre ving? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bertrand som ving er ikke overraskende. Men at Hazard ikke hviles er litt merkelig. Virker sliten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Spilte vel bare 60 min forrige gang, så ble forhåpentligvis ikke helt utkjørt. Redd det blir minst et Berbatov-mål her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vi får håpe vi er like gode defensivt som mot City. Fulham har ikke samme hjelp til Berbatov som City har til sine. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Håper VIRKELIG på seier idag,. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser ut som en 4-3-3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skulle til å spør om våre egne supportere buer på Torres. Heldigvis var det jo bare mikrofonen som var nær bortesupporterne. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 De siste 15 minuttene var bra, men ligger i fosterstilling og skriker etter en scoring. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Solide greier, men ikke akkurat kjempeunderholdning. Torres virker friskere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Dt var jo en kjedelig omgang,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå