Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Vi har oss selv å takke til slutt.

Sant nok kunne vi alltids ha fått flere poeng i begge Juventuskampene, men dette er en veldig tøff gruppe og det er ikke lett uansett. Gitt at vi slår danskene så blir kvalifisiering i denne gruppen avgjort med ett poeng eller innbyrdes/målforskjell. Det er da klart at hver minste ting kan ha utslag. Luiz Adriano-saken er dobbelt-uflaks for oss. Først blir Shaktar (diskutabelt) reddet fra poengtap som hade gitt oss fordel, deretter mister de sin beste spiss i en kamp vi er avhengige av at de vinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe Willian fortsetter å imponere, jeg tror faktsik at Shaktar klarer å slå Juve selv uten Luiz på topp..

Og vi slår danskene, men først må vi slå Fullham, til dere som har dratt til London for å se Chelsea spille, hvor har dere bestilt billetter fra?

Edit: jeg tenker ikke på flybillett, men altså kampbillettene?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

http://www.chelseafc.com/ticket-news

Det er vel bare å følge med og vente på general sale dersom du ikke er medlem. Biletter gjennom reiserbyråer er vel hovedsaklig om høsten.

Takk, men når jeg trykker på general sale, så kommer det at det er ingen event :/

Edit: Noen som har bestilt herifra?

http://www.fotballreiser.no/fotballtur/chelsea/

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Chelsea Statto ‏@ChelseaStatto

19 - Chelsea have used 19 players in the Barclays Premier League this term, fewer than any other club. #CFC

Håper Benitez greier å finne en balanse her. Det var en av svakhetene til RDM, og det virket som at flere spillere ble slitne. Samtidig har vi ikke råd til å miste poeng.

Lenke til kommentar

Chelsea FC ‏@chelseafc

Team: Cech ©; Azpili, Ivan, D Luiz, Cole; Ram, Rom; Hazard, Oscar, Bert; Torres. - subs: Turn, Fer, Cahill, Mik, Marin, Mata, Moses. #CFC

Ser ut til at Daily Mail fikk rett angående Mikel. Romeu virket frisk i mot City, så dette blir spennende. Husker jeg likte han godt når han spilte under AVB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...