Aleks Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Juan Mata García @juanmata10 Already in the hotel, looking forward to play in tomorrow's massive game! Good feelings after 3 training sessions with Rafa Benítez! #CFC Får håpe resten av laget er enige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Positivt overrasket over det defensive. Offensivt så mangler det noe. Mata og Hazard har en liten down atm. Men vi knuser Fulham til midtuka. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Chelsea FC @chelseafc Benitez: "Torres was trying very hard, he had a good chance, but the team has to create chances for him to score goals." #CFC Er vi enige eller ikke? Er det slik at Torres skal få alt servert eller skal han klare å skape målsjanser på egenhånd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Torres klarer ikke å score mål på egen hånd. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Torres klarer ikke en dritt for tiden. Verken på egenhånd eller med god hjelp. Eier ikke fart og virker generelt særdeles uinspirert. Trist å se, for i sin storhet var han fantastisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Chelsea FC @chelseafc Benitez: "Torres was trying very hard, he had a good chance, but the team has to create chances for him to score goals." #CFC Er vi enige eller ikke? Er det slik at Torres skal få alt servert eller skal han klare å skape målsjanser på egenhånd? Hjelp må han ha, det må de fleste spisser, men han har en tendens til å bli isolert på toppen og derfor trekker han ut på kantene der han ihvertfall ikke kan score. Kom endel kvikke pasninger mot han idag, regner med det er Benitez som står bak. Ellers var dette en veldig kjedelig kamp, men er fornøyd med resultatet. Vi virket til å ha mer kontroll defensivt og. Cesar spilte en veldig god kamp. Har overbevist meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Torres gjør en grei kamp, noe han stort sett har gjort hele sesongen. Det han skal være best på er løpene sine, og i dag så vi ganske klart at han manglet den siste meteren på spurtkraften som skal gjøre han til verdensklasse. Ellers så var den en litt treig kamp i dag. Ingen av lagene ville satse for mye, det regnet og var kaldt. Vi holdt i hvertfall nullen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Chelsea fans på stadion i dag får gleden av å bli kåret til 2012s mest patetiske fans. Hvor skal jeg sende diplom? http://youtubedoubler.com/5RYA Men er enig at de burde la være. Greit at de ikke liker fyren, men de må faktisk støtte laget. Ellers var det bra med god og lang applaus for Di Matteo. Torres gjør en grei kamp, noe han stort sett har gjort hele sesongen. Det han skal være best på er løpene sine, og i dag så vi ganske klart at han manglet den siste meteren på spurtkraften som skal gjøre han til verdensklasse. Ellers så var den en litt treig kamp i dag. Ingen av lagene ville satse for mye, det regnet og var kaldt. Vi holdt i hvertfall nullen! Første gangen på 11 kamper eller noe. Fremskritt. Endret 25. november 2012 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det som er sikkert er at Rafa har fikset på det defensive. Måten Luiz sto frem i dag, og hvor godt det funket med Azpil på backen var godt å se. Når JT er tilbake og han blir makker til Ivanovic kan dette bli veldig bra. Også Romeu gjorde bedre enn jeg har tidligere sett av han. Det eneste jeg har fått med meg er at Rafa har sagt at de skal spille kortere baller på Fernando. Det var tydelig at det også ble prøvd på. Det som jeg merket meg ekstra negativt i dag var alle langpasningene som vi slo opp mot Torres. Det ble veldig mange og det er veldig vanskelig å slå Kompany i luften. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja, virket som om Torres prøvde mer å få frispark ved å rygge inn i forsvarsspiller enn å ta ballen. 10'erne virket også litt nølende på de korte pasningene Rafa har pratet om. Vanskelig mot City så klart, men det blir vel bedre. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 "Fikset på defensiven" er vel litt å ta i etter én kamp. Luiz tabbet seg ikke ut er mer beskrivende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Vi har da ikke synket så lav tidligere, har vi? Jeg synes vi så bedre ut defensivt. Kan være tilfeldigheter, men hvorfor skal det komme plutselig og mot City? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Enig med Emils. Spesielt når vi blir kontret i mot har det vært vanvittig uryddig. Så det flere ganger mot Juventus og WBA. Virket mer kontrollert nå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Åpenbart at dere trenger dekning på topp. Håper Rafa legger til rette for gjennforening med N'Gog og Voronin i januar. 6 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Vi holdt nullen og det er positivt..Så ja, defensivt virka vi bra, når det gjelder det offensive så har vi fortsatt et par hakk å gå på, vi får se kampen mot Fullham åssen laget har utviklet seg til da,. Edit: Vi kan ikke bruke Mata-Hazard-Oscar hver eneste kamp, hva skjer med Marin 4esten? lever han? Endret 26. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Han var på benk. Hazard, som kanskje har virket litt sliten i det siste, ble vel tatt av etter 60 min. Så det er jo bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Chelsea FC @chelseafc Rafael Benitez and Roman Abramovich are both watching the #CFCU21 game at Cobham. Han skal kanskje få litt ansvar her og da kanskje? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hvis Cole ikke får forlenga kontrakten til sommern, satse på Bertrand og PVA? Hva om vi prøver oss på L.Baines? Edit: Skulle ønske Cole kunne ha blitt en sesong til,. Endret 27. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Chelsea har lagt inn bud på Andy Caroll på 45 millioner pund for januarvinduet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kan ikke skrive sånn uten å legge ved kilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå