Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea FC ‏@chelseafc

Benitez: "Torres was trying very hard, he had a good chance, but the team has to create chances for him to score goals." #CFC

Er vi enige eller ikke? Er det slik at Torres skal få alt servert eller skal han klare å skape målsjanser på egenhånd?

Lenke til kommentar

Chelsea FC ‏@chelseafc

Benitez: "Torres was trying very hard, he had a good chance, but the team has to create chances for him to score goals." #CFC

Er vi enige eller ikke? Er det slik at Torres skal få alt servert eller skal han klare å skape målsjanser på egenhånd?

Hjelp må han ha, det må de fleste spisser, men han har en tendens til å bli isolert på toppen og derfor trekker han ut på kantene der han ihvertfall ikke kan score. Kom endel kvikke pasninger mot han idag, regner med det er Benitez som står bak. Ellers var dette en veldig kjedelig kamp, men er fornøyd med resultatet. Vi virket til å ha mer kontroll defensivt og. Cesar spilte en veldig god kamp. Har overbevist meg.

Lenke til kommentar

Torres gjør en grei kamp, noe han stort sett har gjort hele sesongen. Det han skal være best på er løpene sine, og i dag så vi ganske klart at han manglet den siste meteren på spurtkraften som skal gjøre han til verdensklasse.

Ellers så var den en litt treig kamp i dag. Ingen av lagene ville satse for mye, det regnet og var kaldt. Vi holdt i hvertfall nullen!

Lenke til kommentar

Chelsea fans på stadion i dag får gleden av å bli kåret til 2012s mest patetiske fans.

Hvor skal jeg sende diplom?

http://youtubedoubler.com/5RYA

Men er enig at de burde la være. Greit at de ikke liker fyren, men de må faktisk støtte laget. Ellers var det bra med god og lang applaus for Di Matteo.

Torres gjør en grei kamp, noe han stort sett har gjort hele sesongen. Det han skal være best på er løpene sine, og i dag så vi ganske klart at han manglet den siste meteren på spurtkraften som skal gjøre han til verdensklasse.

Ellers så var den en litt treig kamp i dag. Ingen av lagene ville satse for mye, det regnet og var kaldt. Vi holdt i hvertfall nullen!

Første gangen på 11 kamper eller noe. Fremskritt.

Endret av Aleks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er sikkert er at Rafa har fikset på det defensive. Måten Luiz sto frem i dag, og hvor godt det funket med Azpil på backen var godt å se. Når JT er tilbake og han blir makker til Ivanovic kan dette bli veldig bra. Også Romeu gjorde bedre enn jeg har tidligere sett av han.

Det eneste jeg har fått med meg er at Rafa har sagt at de skal spille kortere baller på Fernando. Det var tydelig at det også ble prøvd på. Det som jeg merket meg ekstra negativt i dag var alle langpasningene som vi slo opp mot Torres. Det ble veldig mange og det er veldig vanskelig å slå Kompany i luften.

Lenke til kommentar

Vi holdt nullen og det er positivt..Så ja, defensivt virka vi bra, når det gjelder det offensive så har vi fortsatt et par hakk å gå på, vi får se kampen mot Fullham åssen laget har utviklet seg til da,.

Edit: Vi kan ikke bruke Mata-Hazard-Oscar hver eneste kamp, hva skjer med Marin 4esten? lever han?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...