Treblad Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Et kjedelig resultat for vår del, naturlig nok - men utvilsomt en av de beste fotballkampene på svært lang tid. Den hadde praktisk talt alt: Fine og mange mål, et forrykende tempo og et spenningsnivå uten like. Endret 26. desember 2007 av Treblad Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Glemte å sette på, huff nå kan jeg angre... Selv om det kun ble ett poeng. Fikk inntrykk av at Ballack var god, var dette kun pga. frisparket eller spilte han godt ellers og? Uansett så gleder det meg å høre, har vært en litt trist sesongstart uten Ballack Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Morsomste kampen jeg har sett på evig lang tid. Denne hadde alt! Bare denne var jo bedre en selve julaften, her fikk vi nyttårsaften jul og 17 mai på 90 minutter + tillegg. Enig med LarsP, eneste som var stygt var den noe hårreisende taklingen til Carvalho, tofots kamikaze takling i ikke truende sone på banen.. Endret 26. desember 2007 av Cape Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Anelka, hva sier folket? Jeg tror det kan bli spennende. I motsetning til United og andre lag er jo dette første gang vi er i minus i år når det gjelder spillerkjøp... Endret 12. januar 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anelka, hva sier folket? Jeg tror det kan bli spennende. I motsetning til United og andre lag er jo dette første gang vi er i minus i år når det gjelder spillerkjøp... Han er god han, men jeg ser ikke helt hvor han passer inn hos dere. Greit nok, dere mister shitloads med spillere til Afrikamesterskapet, men hva skjer når mesteskapet er ferdig? Da har dere noe sånt som 5 bra spisser som konkurrerer om plassen på laget? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tja, vi har fra før av egentlig kun to gode midtspisser og det er Drogba og Schevchenko. I tillegg til de kommer Kalou som kan dekke samtlige offensive posisjoner, Pizarro som er komplett ubrukelig og Di Franco som regnes som et framtidsprospekt. Sånn sett er det ikke så dumt å hente inn en ny spiss, men det burde sånn ca vært alle andre enn Anelka. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Arsenal, Liverpool, Chelsea og City :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Arsenal, Liverpool, Chelsea og City :!: Jaha? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Arsenal, Liverpool, Chelsea og City :!: Jaha? Klubbene Anelka har vært i? Eneste som mangler er vel Leeds nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Han har da vitterlig vært i Bolton (siste klubb), PSG, Fenerbahçe og Real Madrid i tillegg til de du nevnte. Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ro deg ned a P. Ser du ikke sammenhengen mellom klubbene han har vært i og United-rivaler? Det burde gått opp et lys når jeg atpåtil nevnte Leeds. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke samtlige klubber i Premier League United-rivaler? ;-) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anelka starter på benken i dagens oppgjør mot Spurs - på bekostning av Pizarro, beklagelig vis. Hele laget: Cech Belletti - Alex - Carvalho - A. Cole SWP - Makelele - Ballack J. Cole - Pizarro - Malouda Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Greit nok, han har ikke spilt mye med laget. Kan være det er Grant som vil gi Pizarro en siste sjanse til å vise at han kan... (Men har tvil på at Pizzarro spiller 2 omganger idag gitt, og godt er det.) Endret 12. januar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fin 2-0 seier i dag. Leste at Anelka gledet seg til CL spille med Chelsea. Men Bolton er jo med i Uefa Cup, om Anelka har vært på banen der kan han vel ikke spille for Chelsea i CL? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anelka kan spille for Chelsea i samtlige cuper. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om Anelka fortsetter slik han gjorde mot Tottenham, så skal sheva og ihvertfall pizarro slite litt med å få spilletid igjen gitt. Beletti og, strålende mot spurs, ikke mye poeng å bruke 400millioner eller hva nå enn på Alves når vi har denne brassen. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg tenkte bare å spørre alle dere Chelsea hatere som dessverre lar seg alt for lett påvirka av meida sin negative vinkling av Chelsea fordi ingen tørr å like de av frykten av å bli kalt medgangsupporter. Hvor mye penger brukte chelsea i fjor? Malouda kjøpte de, under 200 mill for han. Ben Haim, Alex og Pizzaro var de andre spillerene som ble hentet. Alle sammen gratis. De har slitt mye med skader på nøkkelspillere, men henger likevel med i toppen uten å kjøpe de helt store. Hva tyder det på? At de er et samspilt lag som klarer seg uten de store stjernene som er ute med skader. Liverpool brukte vel en del penger. Manu brukte store summer. Chelsea brukte lite penger i fjor i forhold til de andre topplagene. I år har det blitt 2. En spiss og en forsvarspiller som begge passer inn i Chelsea og er gjenomtenkte kjøp. Ikke store penger er brukt. Jose er en fargeklatt uten like som hele PL hadde godt av. Han er en fritttalene manger som sier det han mener og skaper innteresse rundt klubben sin. Elsket og hatet. Fair enough. Alle med litt peiling burde respektere han Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jose er en fargeklatt uten like som hele PL hadde godt av. Han er en fritttalene manger som sier det han mener og skaper innteresse rundt klubben sin. Elsket og hatet. Fair enough. Alle med litt peiling burde respektere han Peiling og peiling... Vet ikke om du er klar over at Jose IKKE er manager i Chelsea lenger? Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det har jeg da ikke sagt? Derfor jeg skrev "hele PL HADDE godt av". Skaper innteresse rundt klubben sin, ja det gjør han da? Selvom han ikke har noen klubber for øyeblikket betyr ikke det at han ikke gjør det når han har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå