Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva synes dere som har sett den om pressekonferansen til Rafa? Jeg så de aller fleste pressekonferansene han hadde i Liverpool, og jeg kunne ikke unngå å synes at han virket litt på defensiven i dag, han sa selvfølgelig de riktige tingene, men virket også litt reservert, spesielt når han snakket om å hente nye spillere og rollen sin som trener opp mot sportsdirektøren osv. Godt mulig det var hele situasjonen som gjorde det. Er hvertfall spent og litt redd for å se hva han kan få til. Vanskelig å være på offensiven med tanke på spørsmålene han fikk. Spesielt de om de tidligere uttalelsene hans mot klubben. Ganske tydelig og at han ikke får full kontroll på overganger og. Får egentlig ikke en skikkelig manager følelse av han. Har ingenting i mot fyren, men han er tross alt bare en midlertidig manager. Mest spent på hvordan dette påvirker Torres. Greit nok at Chelsea ansetter Rafa men enn å ha Boudewijn Zenden som assistentmanager! Dette må da bli gull. Har ikke hørt så mye om han før. Lyst til å utdype? De snakker om Chelsea og trenere på tv2 sport nå. En plass man kan se det på internett selv om man ikke har Sumo? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Vanskelig å være på offensiven med tanke på spørsmålene han fikk. Spesielt de om de tidligere uttalelsene hans mot klubben. Ganske tydelig og at han ikke får full kontroll på overganger og. Får egentlig ikke en skikkelig manager følelse av han. Har ingenting i mot fyren, men han er tross alt bare en midlertidig manager. Mest spent på hvordan dette påvirker Torres. Ja, var litt den følelsen jeg fikk også. Var liksom ikke helt Rafa, og det virket på meg som han har tatt en sjanse med å gå litt bort fra sine prinsipper, og at han vet at den eneste måten han kan få det som han vil på sikt er å levere resultater i toppklasse. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tviler. Det var sånn "Før Runden" med Trevor, Claus og Jon Kan skrive kort oppsummering. De var inne på RdM og sparkingen. .Trevor (eller Claus, husker ikke helt, men de mente ihvertfall det motsatte) mente at det var riktig å gi RdM sparken. Han mente at han hadde flaks som kom seg til CL finalen og som vant. Dette gjorde det vanskelig å sparke RdM eller gjøre noe med det. De snakket også om at de tror Rafa jobber på lånt tid. At så fort en av Roma sine favoritter er tilgjengelig så vil han overta trenerjobben på Stamford Bridge. Også var det snakk om Rafa virkelig har det som kreves for å få orden på Chelsea laget. Etter Rafa sin uttaleser i sin tid som Liverpool manager mente de at det er avgjørende at Rafa får en god start og helst starter med å vinne over City på Søndag. De tror også at Rafa er den eneste mannen som kan evt. få Torres tilbake i form. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Ja, var litt den følelsen jeg fikk også. Var liksom ikke helt Rafa, og det virket på meg som han har tatt en sjanse med å gå litt bort fra sine prinsipper, og at han vet at den eneste måten han kan få det som han vil på sikt er å levere resultater i toppklasse. Tviler. Det var sånn "Før Runden" med Trevor, Claus og Jon Kan skrive kort oppsummering. De var inne på RdM og sparkingen. .Trevor (eller Claus, husker ikke helt, men de mente ihvertfall det motsatte) mente at det var riktig å gi RdM sparken. Han mente at han hadde flaks som kom seg til CL finalen og som vant. Dette gjorde det vanskelig å sparke RdM eller gjøre noe med det. De snakket også om at de tror Rafa jobber på lånt tid. At så fort en av Roma sine favoritter er tilgjengelig så vil han overta trenerjobben på Stamford Bridge. Også var det snakk om Rafa virkelig har det som kreves for å få orden på Chelsea laget. Etter Rafa sin uttaleser i sin tid som Liverpool manager mente de at det er avgjørende at Rafa får en god start og helst starter med å vinne over City på Søndag. De tror også at Rafa er den eneste mannen som kan evt. få Torres tilbake i form. Gode resultater i starten kommer til å bli veldig avgjørende ja. Og det er en veldig vanskelig oppgave. City, Fulham og West Ham som første oppgaver er ingen grei sak. Har ikke tro på at formen blir snudd over natten heller. Det eneste positive jeg kan dra ut av det er at Torres kan komme i form, og alle spillerne kommer til å være interesserte i å imponere manageren. Edit: Takker for oppsummering forresten. Alltid interessant å høre hva de har å si. Endret 23. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har ikke hørt så mye om han før. Lyst til å utdype? Jeg tror du har hørt om Zenden. http://en.wikipedia.org/wiki/Boudewijn_Zenden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fått med meg at han har vært i Chelsea, men aner lite om han som person og hvordan han vil gjøre det som assistent-manager. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det jeg husker om Zenden: Ser kul ut Tøft navn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fått med meg at han har vært i Chelsea, men aner lite om han som person og hvordan han vil gjøre det som assistent-manager. Meg bekjent har han ikke hatt noen form for trenerjobb enda, så veldig usikker på hvordan han kommer til å gjøre det som assistent-manager. Men han kjenner idèene til Rafa godt, og det er nok på bakrgunn av det han er valgt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Meg bekjent har han ikke hatt noen form for trenerjobb enda, så veldig usikker på hvordan han kommer til å gjøre det som assistent-manager. Men han kjenner idèene til Rafa godt, og det er nok på bakrgunn av det han er valgt. Ja, pluss det at han er en tidligere Chelsea-spiller vil kanskje hjelpe litt på fansen. Får håpe det fungerer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Mata etter Juventus-kampen. Mest sannsynlig favorittspilleren min på hele laget nå. Har et skikkelig vinnerinstinkt og en herlig personlighet. Minnes fremdeles da han ikke hev seg ned på bakken da han ble fiket til og sparket av Toure. Endret 23. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Mata er en fantastisk type. Krever lite, men gjør utrolig mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Ikke alle ting om klubben som kommer like bra frem i media. http://www.youtube.com/watch?v=wzJbIusvBYk Endret 23. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser ut til at Cole og Lampard drar fra klubben i sommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Slik Benitez forstår det ihvertfall. Kan lese intervjuet her: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/chelsea-rafa-benitez-insists-he-has-the-green-1453095 Dekker veldig mye, blant annet tanker om Abramovich, Torres og taktikk. Litt mer optimistisk, men har en liten følelse om at dette kan enda katastrofalt også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Torres kan ikke synke lavere? Jeg håper Benitez har fått snakket med han. Det jeg ønsker meg på Søndag er en Torres som smiler og jobber. Ikke det sutretrynet han har vært i det siste. Torres i humør er dødsfarlig og kan skape store problemer for City uten Kompany bak. Får vi igang de tre superb gutta bak Torres også så blir det her klasse. Defensivt så må vi bare jobbe hardt og ofre det vi kan! City skal og må slås. Terry, Lampard og Sturridge rekker ikke kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Problemet er at det mest sannsynlig blir mye nytt som må klaffe nå. Han skulle ikke endre formasjonen for å prøve å gjøre det enklere, men det er mest sannsynlig mye som skal gjøres på en annen måte. Fordelen blir at alle må imponere Benitez. Spennende hvordan lagoppstillingen blir. Kan hende vi skal gjøre nok et forsøk med å legge forsvarslinjen høyt. Det har ut ifra tidligere erfaring vært katastrofalt. Kan hende Cesar foretrekkes pga fart. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Joda, men når Villas Boas kjørte på med høy forsvarslinje så hadde han ingen plan b om vi ble presset voldsomt tilbake. Jeg tror ikke Rafa er så dum at han ikke vet hvilke problemer vi har. Jeg blir mildt sagt overrasket (negativt) om han starter med David Luiz. Han har vært så katastrofe at jeg vet han har kostet oss poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvor har dere gjort av Eva Carneiro? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Gikk noen rykter om at hun forlot klubben, men har ikke sett noe bekreftet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 I følge ChelseaFC.com er hun fortsatt i klubben: http://www.chelseafc.com/chelsea-article/article/919813/title/other-management-staff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå