The Hoff Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er Romans klubb, han gjør som han vil med den. Fair nok egentliig. Ville dere vært Roman foruten? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Kilden til Dagbladet er Daily Mail. Just saying. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er Romans klubb, han gjør som han vil med den. Fair nok egentliig. Ville dere vært Roman foruten? Det ville vært å diskutere hva som kunne vært, gidder ikke jeg å bruke tid på :-) Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er nok denne artikkelen de sikter till. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2236606/Roberto-Di-Matteo-sacked-Chelsea-Roman-Abramovich-Inside-story-Neil-Ashton.html?ITO=socialnet-twitter-dmailsports&ns_mchannel=rss&ns_campaign=socialnet-twitter-dmailsports Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Daily Mail er tankelesere, for de som ikke viste det: That brutal reality dawned on Di Matteo when Chelsea arrived back at the training ground in the dead of night after the Turin trip.Torres was one of the first off the bus, jumping straight into his car and slipping on his tracksuit top to beat the near-freezing temperatures. By then, Di Matteo knew it was time to get his coat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Nja... Den artikkelen handler jo om den gangen DiMatteo brukte frakk til tross for at Roman ettertrykkelig hadde sagt at han skulle ha på seg kun dressjakken. Bare en av mange grunner til at Roman kvittet seg med fyren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 We'll be holding a media conference at Stamford Bridge this evening. #CFC Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Stemmer det at Newton har forlatt klubben, og Boudewijn Zenden inn som assistentrener? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/rafael-benitez-appoints-boudewijn-zenden-as-assistant-manager-at-chelsea-to-appease-unhappy-fans-8343506.html Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Føler at det bare blir mer og mer press på Torres, synes synd på fyren.. Greit han har bomma på åpent mål og bommet på sjanser der han tidligere hadde skårt, men fyren blir jo alltid godt pakka inn av motanderne.. Ang den pressekonferansen med Benitez, hva er det han skal si?? for en flott klubb, og han egentlig har alltid hatt lyst til å trene denne klubben? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 De fleste intervjuer og pressekonferanser i sport er nokså forutsigbare. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=eS8nEc_MExQ Fake? Noen som kan spansk? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Clattenberg frikjent og de har opprettet sak mot Mikel. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Haha. Omdømme til Chelsea som klubb har vel neppe vært lavere? 5 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Heller ingen unnskyldning til Clattenburg. Lavmål etter min mening. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hihihihi.... Eg dauer!!!! http://www.youtube.c...h?v=eS8nEc_MExQ Fake? Noen som kan spansk? Seriøst? Lurte du på dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://www.hasrobert...nsackedyet.com/ Nedtur å starte en sånn side, og så glemme å oppdatere siden den ene gangen man skal det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tøff periode for klubben. Man kan forstå logikken til Abramovich, men det endrer ikke det at han har håndtert situasjonen på en feil og en respektløs måte. Hvis han ikke ville at RDM skulle satses på så burde han bare ha fått en lignende avtale som Benitez har fått nå. Altså som midlertidig manager. Det at det ble Benitez er det også blandede følelser rundt. Personlig har jeg ingenting mot han og føler meg heldig for det. Men dette kommer til å bli vanskelig. Lurer på om ropene på brua kommer til å kritisere Benitez eller Abramovich. Clattenburg saken samtidig trykker ekstra og gjør det lett å hoppe til konklusjoner (som kan være riktige) og kritisere klubben enda mer. Chelsea er nok kanskje en av toppklubbene det er vanskeligst å være supporter av. Personlig synes jeg mye av den tidligere pengebruken har vært motbydelig og håper vi kan komme til et punkt hvor vi ikke trenger dette lenger. At selve ligaen virker urettferdig og tilfeldig er også frustrerende. Skal vi bruke debatabledecisions.com som en pekepinn burde PL 11/12 gått til United og Spurs skulle hatt en 3. plass og CL spill. Vi burde også ha ligget på førsteplass nå og. Mener ikke at dette er noe spesielt urettferdig i Chelsea sin retning og har heller ingen konspirasjoner mot United, men føler det er frustrerende når et lag går av banen uten å ha fått poeng de skulle hatt. Kjenner jeg gleder meg til NHL begynner igjen. Mye negativt. Er til tross for dette veldig glad i Chelsea. Det er uten tvil den klubben jeg støtter og det kommer jeg til å fortsette med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 De snakker om Chelsea og trenere på tv2 sport nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå