Lemongrass Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror vi kan glemme å bytte Falcao mot Torres i januar nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Torres i form > Falcao Edit: Altså hva jeg har mest lyst på, ikke nødvendigvis hva som er best. Endret 21. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror vi kan glemme å bytte Falcao mot Torres i januar nå. Kanskje Gerrard i januarvinduet haha,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Henry Winter @henrywinter RDM: “I have a deep & unreserved passion for #cfc. I'd like to sincerely thank staff, my players & Chelsea fans for tremendous support' Henry Winter @henrywinter RDM via LMA: 'I am extremely proud of the successes and trophies that we were able to bring to the club in recent months.' #cfc Vemodige greier. Ønsker han lykke til videre og håper han lykkes i en skikkelig klubb. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Til dere får Pep? Hvorfor er dere så sikre på og få han? Ser forsåvidt liten grunn til at han skulle velge Chelsea når han kommer tilbake mtp at han sikkert får ganske mange jobbtilbud der majoriteten er bedre tilbud. (Muligens ikke økonomisk, men på resten av pakken) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Til dere får Pep? Hvorfor er dere så sikre på og få han? Ser forsåvidt liten grunn til at han skulle velge Chelsea når han kommer tilbake mtp at han sikkert får ganske mange jobbtilbud der majoriteten er bedre tilbud. (Muligens ikke økonomisk, men på resten av pakken) Bare spekulasjon med tanke på at Benitez bare har fått ut sesongen og Pep, som er en våt drøm for Abramovich, ville ha et års pause. Nå har jo Pep sagt nei flere ganger før, men hvem vet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Seriøst, hva FAEN skal vi ansette en ny midklertidig manager for? Har Abramovich fått slag? Men var RdM den manageren som kunne stabilisert skuta frem mot sommer eller år fremover? Jeg kan skjønne hvordan Roman tenker, men jeg sier ikke at jeg er enig med han. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Rafa er en manager dere BØR gi tid. Han kan få Chelsea til topps med tiden. Men så lang tid har nok ikke Roman. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Nå har jeg sett meg lei av Roman Abramotich og hvordan han bruker klubben som en brikke i sitt forretningsimperium. Denne karen har null kompetanse når det kommer til det fotballfaglige, involverer seg for mye i klubben og ser det han vil se og gjør det han selv mener er best for klubben. Til tross for all den suksessen han har gitt klubben får jeg en nostalgisk følelse når jeg tenker på tiden før 2003. Heller en klubb som tar vare på sine profiler og sin identitet og som har en rød tråd i det den foretar seg enn dette sirkuset som Abramovitch har stelt istand. Endret 22. november 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Spiller de uavgjort og vi vinner, har vi like mye poeng som Juventus, men ryker på innbyrdes oppgjør (mener jeg, forstår ikke regelen). Shaktar må vinne for at vi skal ha sjangs. # Lag S V U T Mål P Gruppe E 1 Shakhtar Donetsk 5 3 1 1 12-7 10 2 Juventus 5 2 3 0 11-4 9 3 Chelsea 5 2 1 2 10-9 7 4 FC Nordsjælland 5 0 1 4 3-16 1 Endret 22. november 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Kunne de ikke bare holdt seg til målforskjell hehe..Men, vi hvis ryker ut av CL, da er vi automatisk med i EL(Europaliga? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dan Levane sier rafa kun har kontrakt til slutten av sesongen og ikke 18 mnd. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vi kan vel også gå videre dersom Juventus vinner og vi har bedre målforskjell enn Shaktar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vett ikke om målforskjell hadde vært så mye bedre, for da måtte vi ha vunnet med minst 5 mål. Ryker vi ut er vi med i gruppespillet i EL. Vi kan vel også gå videre dersom Juventus vinner og vi har bedre målforskjell enn Shaktar? Igjen så tror jeg innbyrdes oppgjør regelen ville slått oss ut :-) Dan Levane sier rafa kun har kontrakt til slutten av sesongen og ikke 18 mnd. Vel det er jo ikke akkurat noe nytt, står jo til og med på chelseafc.com: http://www.chelseafc.com/news-article/article/2987554/title/benitez-appointed Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vi kan vel også gå videre dersom Juventus vinner og vi har bedre målforskjell enn Shaktar? Nei. Alle reglene om innbyrdes oppgjør går foran målforskjell. Så vidt jeg har skjønt er reglene der (ca.) de samme som i utslagsrundene, nemlig først kamper seier/u/tap (der står vi likt), så målforskjell (der står vi likt), så bortemål. Shakhtar scorte flere bortemål enn oss, og dermed går de foran oss selv om vi vinner 7-0 mot Nordsjælland. Vi ryker også mot Juventus, ettersom det ble et tap og en uavgjort, og vi er dermed avhengig av flere poeng enn enten Shakhtar eller Juve. Flere poeng enn Shakhtar er umulig, så vi er dermed avhengig av at Shakhtar vinner. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Så antall bortemål i innbyrdesoppgjøret kan bli tellende. For et unødvendig komplisert opplegg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Så antall bortemål i innbyrdesoppgjøret kan bli tellende. For et unødvendig komplisert opplegg. Enig, målforskjell hadde holdt i massevis.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Eneste måten vi kan gå videre på er om Shaktar vinner og vi vinner. Alt annet betyr at vi er ute. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://www.dagbladet.no/2012/11/22/sport/fotball/premier_league/roberto_di_matteo/fernando_torres/24493288/ Det spekuleres i at grunnen til at RdM fikk sparken fordi han "trosset Abramovich" og nektet å bruke Torres. Det stemmer på en måte veldig med tidspunktet han fikk sparken på, og valget av Benitez. Men hvis det stemmer, herregud. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvor idiot går det an å være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå