Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henry Winter ‏@henrywinter

RDM: “I have a deep & unreserved passion for #cfc. I'd like to sincerely thank staff, my players & Chelsea fans for tremendous support'

Henry Winter ‏@henrywinter

RDM via LMA: 'I am extremely proud of the successes and trophies that we were able to bring to the club in recent months.' #cfc

Vemodige greier. Ønsker han lykke til videre og håper han lykkes i en skikkelig klubb.

Lenke til kommentar

Til dere får Pep? Hvorfor er dere så sikre på og få han?

Ser forsåvidt liten grunn til at han skulle velge Chelsea når han kommer tilbake mtp at han sikkert får ganske mange jobbtilbud der majoriteten er bedre tilbud. (Muligens ikke økonomisk, men på resten av pakken)

Bare spekulasjon med tanke på at Benitez bare har fått ut sesongen og Pep, som er en våt drøm for Abramovich, ville ha et års pause. Nå har jo Pep sagt nei flere ganger før, men hvem vet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett meg lei av Roman Abramotich og hvordan han bruker klubben som en brikke i sitt forretningsimperium. Denne karen har null kompetanse når det kommer til det fotballfaglige, involverer seg for mye i klubben og ser det han vil se og gjør det han selv mener er best for klubben. Til tross for all den suksessen han har gitt klubben får jeg en nostalgisk følelse når jeg tenker på tiden før 2003. Heller en klubb som tar vare på sine profiler og sin identitet og som har en rød tråd i det den foretar seg enn dette sirkuset som Abramovitch har stelt istand.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Spiller de uavgjort og vi vinner, har vi like mye poeng som Juventus, men ryker på innbyrdes oppgjør (mener jeg, forstår ikke regelen).

Shaktar må vinne for at vi skal ha sjangs.

# Lag S V U T Mål P

Gruppe E

1 Shakhtar Donetsk 5 3 1 1 12-7 10

2 Juventus 5 2 3 0 11-4 9

3 Chelsea 5 2 1 2 10-9 7

4 FC Nordsjælland 5 0 1 4 3-16 1

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vett ikke om målforskjell hadde vært så mye bedre, for da måtte vi ha vunnet med minst 5 mål.

Ryker vi ut er vi med i gruppespillet i EL.

Vi kan vel også gå videre dersom Juventus vinner og vi har bedre målforskjell enn Shaktar?

Igjen så tror jeg innbyrdes oppgjør regelen ville slått oss ut :-)

Dan Levane sier rafa kun har kontrakt til slutten av sesongen og ikke 18 mnd.

Vel det er jo ikke akkurat noe nytt, står jo til og med på chelseafc.com:

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2987554/title/benitez-appointed

Lenke til kommentar

Vi kan vel også gå videre dersom Juventus vinner og vi har bedre målforskjell enn Shaktar?

Nei. Alle reglene om innbyrdes oppgjør går foran målforskjell. Så vidt jeg har skjønt er reglene der (ca.) de samme som i utslagsrundene, nemlig først kamper seier/u/tap (der står vi likt), så målforskjell (der står vi likt), så bortemål. Shakhtar scorte flere bortemål enn oss, og dermed går de foran oss selv om vi vinner 7-0 mot Nordsjælland. Vi ryker også mot Juventus, ettersom det ble et tap og en uavgjort, og vi er dermed avhengig av flere poeng enn enten Shakhtar eller Juve. Flere poeng enn Shakhtar er umulig, så vi er dermed avhengig av at Shakhtar vinner.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/11/22/sport/fotball/premier_league/roberto_di_matteo/fernando_torres/24493288/

Det spekuleres i at grunnen til at RdM fikk sparken fordi han "trosset Abramovich" og nektet å bruke Torres. Det stemmer på en måte veldig med tidspunktet han fikk sparken på, og valget av Benitez. Men hvis det stemmer, herregud. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvor idiot går det an å være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...